Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[*Han skal også ha hamburger til middag*] :D planen var att nora lager :love:

Ja, putt de der de hører hjemme :fun:

---

Hoh, årets handlerunde med mamma. Tror det ble 12 poser elns. /me hater butikker =\

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Aww. :p

Er jo ikke sikkert jeg reiser. Om jeg får viljen min kommer mrbjoern til Bergen den helgen og det blir arrangert HW-treff og så tar jeg flyet på mandagen. :p

Hva er det du skal i Bergen da?

Om jeg ikke hadde hatt en smånervøs mor, som synes det er for ille å sende ungen sin til Bergen i helgen, så hadde jeg gjort det, ja :)

Lenke til kommentar
kjiping Eplefe :p hehe..

Aww. :p

Er jo ikke sikkert jeg reiser. Om jeg får viljen min kommer mrbjoern til Bergen den helgen og det blir arrangert HW-treff og så tar jeg flyet på mandagen. :p

Hva er det du skal i Bergen da?

Skal besøke 4 venninder som bor der, og studerer der. Vi skal drikke og feste i 3 dager, det blir så cool.. Det er 4 gangen vi drar dit på en sånn tur. Vi blir sikkert å gå rundt på Sundt, Galleriet, Exebithion (eller hvordan det skrives.. MONGO navn) osv.. The usual

Lenke til kommentar
Om jeg ikke hadde hatt en smånervøs mor, som synes det er for ille å sende ungen sin til Bergen i helgen, så hadde jeg gjort det, ja :)

Er det å være "smånervøs"?

Jeg begynte å lure på om det norske politiet greide noe som helst, jeg. Men tenk, det tok dem jo bare 30 år å få tak i en seksualforbryter!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...