Ø.B. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) mailen min ble plutselig hardcore Fy fillern, denne kaffen var så god! Jeg tror jeg dævver. Blanding av evergood og kjeldsberg gitt. Endret 12. januar 2008 av Ø.B. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 En kamerat av meg har følgende ting på msn: "will smith ble scientolog i går, nigger wasn't Legend enough with cocaine" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 I dag skal jeg spise hamburger til middag ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 mrbjoern, å gjøre det enkelt gjør meg ikke brisen til middag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 kjiping Eplefe hehe.. Aww. Er jo ikke sikkert jeg reiser. Om jeg får viljen min kommer mrbjoern til Bergen den helgen og det blir arrangert HW-treff og så tar jeg flyet på mandagen. Hva er det du skal i Bergen da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 I dag skal jeg spise hamburger til middag ^^ me2 planen var att nora lager Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) [*Han skal også ha hamburger til middag*] planen var att nora lager Ja, putt de der de hører hjemme --- Hoh, årets handlerunde med mamma. Tror det ble 12 poser elns. /me hater butikker =\ Endret 12. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Aww. Er jo ikke sikkert jeg reiser. Om jeg får viljen min kommer mrbjoern til Bergen den helgen og det blir arrangert HW-treff og så tar jeg flyet på mandagen. Hva er det du skal i Bergen da? Om jeg ikke hadde hatt en smånervøs mor, som synes det er for ille å sende ungen sin til Bergen i helgen, så hadde jeg gjort det, ja Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva svarten er meningen med å våkne kl 10.00 og være helt våken, for så å sovne igjen og våkne 15.30...? Jeje, er lenger våken i natt da. Har dere det fint en lørdags ettermiddag? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja, putt de der de hører hjemme En kompis av min bror prestert å si til mamma (som sto og stelte til middag) at kvinnens plass er på kjøkkenet. Han ble jagd fra leiligheten med stekepanne. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 kjiping Eplefe hehe.. Aww. Er jo ikke sikkert jeg reiser. Om jeg får viljen min kommer mrbjoern til Bergen den helgen og det blir arrangert HW-treff og så tar jeg flyet på mandagen. Hva er det du skal i Bergen da? Skal besøke 4 venninder som bor der, og studerer der. Vi skal drikke og feste i 3 dager, det blir så cool.. Det er 4 gangen vi drar dit på en sånn tur. Vi blir sikkert å gå rundt på Sundt, Galleriet, Exebithion (eller hvordan det skrives.. MONGO navn) osv.. The usual Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Om jeg ikke hadde hatt en smånervøs mor, som synes det er for ille å sende ungen sin til Bergen i helgen, så hadde jeg gjort det, ja Du har da litt tid til å overtale henne. Og hun og mamma kan snakke litt og sånn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 http://richarddawkins.net/article,2025,THE...Episode-1-RDFRS Wicked. *bestille* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du har da litt tid til å overtale henne. Og hun og mamma kan snakke litt og sånn. Jaja, sant det. Men da må bare mrbjoern huske på å rekke toget hjem. *host* miset bussen på HW-treffet. Og noen her hjemme er ikke spesielt happy for det der... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Folk har for lite å skrive om: http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/Norske/1.784599 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Folk har for lite å skrive om:http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/Norske/1.784599 Vi snakker se og hør her. Hva annet kan vi forvente? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Men da må bare mrbjoern huske på å rekke toget hjem. *host* miset bussen på HW-treffet. Og noen her hjemme er ikke spesielt happy for det der... Tro meg, det toget når du. :-| Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Folk har for lite å skrive om:http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/Norske/1.784599 Jeg fant i hvertfall det der rasende interresant Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Om jeg ikke hadde hatt en smånervøs mor, som synes det er for ille å sende ungen sin til Bergen i helgen, så hadde jeg gjort det, ja Er det å være "smånervøs"? Jeg begynte å lure på om det norske politiet greide noe som helst, jeg. Men tenk, det tok dem jo bare 30 år å få tak i en seksualforbryter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg