Demantios Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Så da er jeg ei jente, eller en "langårede pop-faen"? Stemmer nok det da Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vil ikke si at han hadde langt hår. Det var akkurat passe lengde. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Så da er jeg ei jente, eller en "langårede pop-faen"? Stemmer nok det da Aokei. Takk. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Aokei. Takk. Bare hyggelig Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Kort hår er digg å ta på. *sikle* Skjegg er et must da, men. Såådet. Hei, Kibs er tilbake, og alle hjerter gleder seg. (Sier vi.) Jeg kjeder meg og skal liksom se på leiligheter, men alle er så rare. Edit: Leilighetene altså, ikke meg. Eller.. okei, jeg er litt rar også. LITT! Heihei. Klart vi gjør. Hvordan er det å ha forvillet seg til sørligere breddegrader? Hmmm... tid for å komme seg i dusjen og så få seg litt mat kanskje. Endret 24. juni 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei kibs!! Hvordan er storbyen? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det gjør jeg også. Bare se på meg, gutter skal ha kort hår. Langt hår er for jenter og "langhårede pop-faener". Så da er jeg ei jente, eller en "langårede pop-faen"? Neida, enten er du jente eller så er du en langhåret pop-faen. Var det noe å missforstå? Lenke til kommentar
mathos Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvilken idiot fant på å gi meg 10 000 i kreditt? Ånei, fristelser! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvilken idiot fant på å gi meg 10 000 i kreditt? Ånei, fristelser! Den siste er ikke født enda. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Gæh! Jeg skal klippe meg i dag. Men aner ikke hvordan. Blir vel samme "same old"... Syns det er fint som det pleier å være jeg. ^^ Takk, men etter å hatt samme sveisen i fire-fem år begynner jeg å bli litt lei den. Men tipper ikke at det blir noe forandring uansett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Der var arbeidsoppgavene ferdig og piffen gikk ut av meg sånn..bare...gaaaahh...jeg er sliiiten. Blir heller ikke kvitt Hot Chocolate - You Sexy Thing fra hjernen Edit: wooot. Palindrom-postcount. Endret 24. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Blir heller ikke kvitt Hot Chocolate - You Sexy Thing fra hjernen http://youtube.com/watch?v=xXrnKGSShMkYou're welcome. Edit: wooot. Palindrom-postcount. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Ja dere, nå har keg LØPT i 45 minutter! Skal i militæret om 5 uker, så tenkte det var på tide å friske opp litt i løpehukommelsen... Det var TUUUUNGT!! Edit: wooot. Palindrom-postcount. Hurra for fantastiske fremmedord! Endret 24. juni 2008 av Poor Leno Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Wow, impressive Poor Leno. Jeg skulle gjøre det selv, men har ikke orket. Jeg er sløv før tiden. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Heihei. Klart vi gjør. Hvordan er det å ha forvillet seg til sørligere breddegrader? Det er fint. Var penere vær nordafor, men.. ^^ Hei kibs!!Hvordan er storbyen? Jo.. den er..sheeempestor, lzm. Neida. Men torden og stress i går. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er det ikke standard at TV-en går til H... den dagen man skal ha film-maraton? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er det ikke standard at TV-en går til H... den dagen man skal ha film-maraton? Murphy's blablabla. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Måsejævlene prøvde faen meg å ta livet av meg, "The Birds"-style! Det er henholdsvis Kukskrue og Flyvefitta. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Måsejævlene prøvde faen meg å ta livet av meg, "The Birds"-style! Det er henholdsvis Kukskrue og Flyvefitta. Hvor er DJ_Dark? Ellers skal det sies at mrbjoern nettop kom hjem fra jobb, og er sliten. Etterpå skal man rydde rommet og male i kjelleren. Noen som vil hjelpe til? Endret 24. juni 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg