dysfunctional Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Omgja, fikk aktivert Windows. Everythings fine! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tiden går for sent, jeg vil bli trøtt så jeg kan sove bort noen timer. -.- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Haii, nå er jeg lei nattskift..og enda er det 3 netter til denne uka. Som plaster på såret har jeg fått ei sånn stor hvit munnblemme inni kinnet i tillegg. Oh, the pain! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jeg har nettopp oppdaget at jeg har lagt igjen det portrettet jeg fikk tegnet av meg på turen i flybussen. Det lå sammenrullet med en avispapir rundt seg...så..den er nok tapt for evig og alltid. Dæven grønsvartefittneger altså!! ARGH! Endret 24. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nesten like surt som når lillesøster mista pergamentrullene med navnet sitt på i hieroglyfer, på vei hjem til meg i Asker etter en Egypt-ferie..hu driver enda og maser om jeg har funnet dem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jah...evig drit. Litt mere Carlin og så er det badekarret for meg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Riktig god morgen forumfolk! Jeg har nettopp oppdaget at jeg har lagt igjen det portrettet jeg fikk tegnet av meg på turen i flybussen.Det lå sammenrullet med en avispapir rundt seg...så..den er nok tapt for evig og alltid. Dæven grønsvartefittneger altså!! ARGH! Det er ikke værre enn at du tar kontakt med busselskapet da. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 God morgen til forumet ja. Dette ser ut til å bli en riktig strålende dag. Solen skinner, mrbjoern er tidlig oppe. Og fikk nettop beskjed om at jeg skulle være på jobb kl 10, i stedet for kl 9 i dag. Og b-real. Du kan jo alltids håpe at de har funnet tegningen din på bussen da. Skader ikke å ringe de for å spørre. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvis den var innrullet i avispapier er det vel en viss fare for at den har gått rett til de evige arkiver. (Aka. søpla) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Gæh! Jeg skal klippe meg i dag. Men aner ikke hvordan. Blir vel samme "same old"... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Gæh! Jeg skal klippe meg i dag. Men aner ikke hvordan. Blir vel samme "same old"... Klipp det kort Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg er rød i aua, det betyr at jeg må legge meg når jeg er ferdig på jobb Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Gæh! Jeg skal klippe meg i dag. Men aner ikke hvordan. Blir vel samme "same old"... IKKE klipp det kort (girls hate it!) Stuss det. Pepsi; antagelivis. Endret 24. juni 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Gæh! Jeg skal klippe meg i dag. Men aner ikke hvordan. Blir vel samme "same old"... Syns det er fint som det pleier å være jeg. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 IKKE klipp det kort (girls hate it!) Bruce Willies sier ser uenig, okay?? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det gjør jeg også. Bare se på meg, gutter skal ha kort hår. Langt hår er for jenter og "langhårede pop-faener". Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Kort hår er digg å ta på. *sikle* Skjegg er et must da, men. Såådet. Hei, Kibs er tilbake, og alle hjerter gleder seg. (Sier vi.) Jeg kjeder meg og skal liksom se på leiligheter, men alle er så rare. Edit: Leilighetene altså, ikke meg. Eller.. okei, jeg er litt rar også. LITT! Endret 24. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det gjør jeg også. Bare se på meg, gutter skal ha kort hår. Langt hår er for jenter og "langhårede pop-faener". Så da er jeg ei jente, eller en "langårede pop-faen"? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Musikere skal ha langt hår. Sådetså. Edit: Det fins unntak, selvsagt. Weee. Endret 24. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg