Shikaru Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hadde vært noe om man ikke trengte noe spessielt med søvn ja Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 jeg har et bilde av han fyren men kan ikke legge ut folks bilde uten lov... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Pepsi max Har dessverre ingen bedre alternativer.. JA TIL URGE! skjønte ikke helt den.... *Hosthost* Hvem sa jeg var med i deres diskusjon!? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sove er jo digg da i søvn er man bare borte. det er bortkasta. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jaja, jeg liker det ihvertfall. Eller jeg liker vel bedre følelsen av å våkne og være uthvilt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 jeg har et bilde av han fyren men kan ikke legge ut folks bilde uten lov...Av han som du beundrer så meget? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Pepsi max Har dessverre ingen bedre alternativer.. JA TIL URGE! skjønte ikke helt den.... *Hosthost* Hvem sa jeg var med i deres diskusjon!? det jeg mente var at jeg ikke skjønte hvor den passet inn, om den passet noe sted i det hele tatt... jeg har et bilde av han fyren men kan ikke legge ut folks bilde uten lov...Av han som du beundrer så meget? ja :love: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 men jeg sov ikke i går heller , og bare en time etter jobb , og nå får jeg ikke sove i gjen , er så slitsomt og være amøbe på jobb . aaaa søvn kom til meg NÅ prøve senga en gang til , selv om jeg skal opp om 2 timer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hihi...søtt Har du kommet noen vei med det prosjektet? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 men jeg sov ikke i går heller , og bare en time etter jobb , og nå får jeg ikke sove i gjen , er så slitsomt og være amøbe på jobb . aaaa søvn kom til meg NÅ prøve senga en gang til , selv om jeg skal opp om 2 timer lykke til Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg elsker å sove egentlig. Men hvis jeg sover på dagen blir jeg bare dårlig. Som om jeg skulle vært fyllesyk, bare hakket verre. Har vanskelig for å komme meg i seng på kvelden dog. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hihi...søtt Har du kommet noen vei med det prosjektet? nei, har jo ikke sett ham idag. men to nye mennesker vet jeg er forelsket i ham. og en av dem kjenner ham... faen jeg forteller det til alt og alle... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Loveless: Du vet at hvis du blir sittende oppe mye lenger så blir det soving på dagen? Tenkte bare jeg skulle nevne det Endret 24. juni 2008 av Llandari Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hvorfor er du fremdeles oppe da, Llandari? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nei, det kan jeg ikke. Skal på byen med Anna. =/ Jeg er faen meg fucked nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 nei, har jo ikke sett ham idag. men to nye mennesker vet jeg er forelsket i ham. og en av dem kjenner ham... faen jeg forteller det til alt og alle... Et steg videre iallefall da, nå vet en bekjent av han det..så...jah ^__^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hvorfor er du fremdeles oppe da, Llandari? *skylde på Loveless* Nei, det kan jeg ikke. Skal på byen med Anna. =/ Jeg er faen meg fucked nå. Tøydokke Anna? (Ja jeg begynner og bli overtrøtt...) Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hadde mest lyst til å se ham selv da. at han skulle dukket opp etter jeg hadde drukket litt, for da hadde jeg ikke stått imot lysten til å klemme han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg