Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Miih, dagens høydepunkter så langt.

1. Jeg har bestilt Creative Zen 16gb-en min, den kommer på Onsdag :D

2. Jeg sitter nå inne på mitt eget rom igjen. Ah, digg å slippe å gå ute i snøstormen nå gitt. ^^

3. Biffsnadder til middag. :D

Så mens dere snakker om Tabula Rasa, wow og andre rare spill, så skal mrbjoern kose seg med å se på bilder av mp3 spilleren han har forelsket seg i. Her snakker vi potensielt fappemateriale oO For den spilleren er HOT :love:

Lenke til kommentar
Jeg fikk sitronpai. :love:

Ingen som har lyst til å diskutere sitronpai? :(

Noen som har en favoritt-pai, da? >.<

Mixed berries. :wee:

Bjørnebær, bringebær, blåbær og sitronsaft som fyll. Nam. :love:

Jeg syns du skal lage det jeg, så kommer jeg over med en kasse VHS med episoder av date my mom, og så finner vi hu drømmedama di :D

Lenke til kommentar
Jeg syns du skal lage det jeg, så kommer jeg over med en kasse VHS med episoder av date my mom, og så finner vi hu drømmedama di :D

Its a date. Si når du har tid og er i byen, så skal jeg lage pai til deg og så te/kaffe, alt etter hva du foretrekker. :wee:

Lenke til kommentar
Becca, når skulle vi ha fest hvor du skulle lage parasolldrinker? :(

Anytime. Bortsett fra den helgen Lise nevnte

Jeg kommer til bergen den 8 februar 4 real :) Be afraid, be very afraid... ;) Da skal det drekkas! drar hjem igjen den 11 feb

Kjipt nok, jeg reiser den åttende, og hjem igjen den tolvte.

Haha. :p

Besøke en kompis, og så The Cure-konsert. :wee:

Lenke til kommentar
NEEEEEEEI. Det var med teknofilblad på fra netshop og ikke sjokolade! Arg, jeg som ikke hadde kjøpt med sjokolade til kaffen grunnet denne pakka da...

Hva faen er det for noe tull, jeg ville sendt mail til Netshop asap. Må jo følge med sjokoladen :cry:

Det er de små tingene som teller ja.. Svart kaffe funker fett det også.

Lenke til kommentar
Faen, jeg må drikke opp en flaske vin og en flaske rom for å få plass til de to nye vinflaskene mine : <

Hvorfor ikke bare sette de nye flaskene ett annet sted? :dontgetit:

Sjokoladen fra netshop er ett must, btw. ^^

Eplefe: Sant nok, men jeg lever i troen om at du kommer :D

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...