Ballus Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Nå..en vet nå aldri Pfft. Ingen her inne hater deg, dvs: Ingen betydningsfulle personer hater deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Det vil egentlig jeg også lars, men jeg har, etter mye prøving og feiling, funnet ut at det er litt vanskeligere enn først antatt. E: Kommafeil. Faen da. hvorfor det?Fordi jeg venter på noe noe dere venter på?Ja Du venter på mann?Ikke akkurat det jeg venter på, nei. Endret 23. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 hvorfor skulle noen hate deg pga du trutsleika loveless eller hvem det nå var? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 hvorfor skulle noen hate deg pga du trutsleika loveless eller hvem det nå var? Kanskje det var flere som hadde lyst? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 pft, da er det førstemann til mølla! Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Herregud. Har fem stykker på msn som liksom er fulle da. Kult og drikke og greier. "hei vah sher aa" som nick. Og såklart, de har sett og hørt at man mister koordinasjonsevnen når man er påvirket, så alle ord blir skrevet feil med vilje. I virkeligheten har de drukket en Smirnoff og litt brus hver. GAL; jeg blir det! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ja det er litt morsomt at de liksom må skrive feil hele tiden..akkurat som om de snakker snøvlete men bare må skrive sånn istedet. Å endre nicket sitt til noe sånt er jo giveaway på wannabe-fylla. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 jeg prøver mer enn vanlig å skrive korrekt når jeg har drukket jeg... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hmmm... Battery eller vodka... Vent litt, det funker jo sammen Blir så fyllesyk av det. =/ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Mulig det. Jeg har faktisk aldri prøvd. Til opplysning kan jeg fortelle at Amundsen Vodka lukter spylervæske. Recent discovery. Smaken var ikke så ille, ihvertfall ikke sammen med Eplejuice og Sprite. (Standardblandingen min) Jeg pleier forøvrig ikke å halvblande slik som enkelte andre jeg kjenner... Endret 23. juni 2008 av Llandari Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 jeg prøver mer enn vanlig å skrive korrekt når jeg har drukket jeg... Jeg ordlegger meg veldig "fint" og bruker masse avanserte ord og uttrykk når jeg skriver i fylla jeg. Tror jeg muligens blir litt høy(ere) på pæra. :iwhistle: Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Jeg har derimot en morsom opplevelse fra de ville flaskers verden. En venn av meg høljet nedpå som bringebærbrus og ble jo da så klart liggende og tømme magen utover kvelden. I det han var ferdig med den delen, og den ligge-og-stønne-og-sikle- perioden startet, merket meg og mine venner at han snakket, vel.. "Meg ikke være teit meg ikke ta på magen meg ikke være trøtt meg aldri drikke mer meg bare spare penge" - replay... Vet ikke hvor vanlig dette er , men uansett; han var sveiseblind, jeg satt nemlig med han i det han hylte ned den bringebærbrusen sin. Så. En liten anekdote der, altså. Hva snakker vi om igjen? EDIT: Men det er enda dummere å for eksempel spørre om hjelp til hva som er best blandevann på kafeer bare for å gjøre oppmerksomhet rundt at man skal konsumere alkohol. For alle vet jo at Sprite er det beste. Endret 23. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Pfft. Ingen her inne hater deg, dvs: Ingen betydningsfulle personer hater deg.At det var hvaforno? oO hvorfor skulle noen hate deg pga du trutsleika loveless eller hvem det nå var?Hah..en vet aldri. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Llandari : Hø hø, hadde en selv i påsken. Gjett hvem som kjøpte den... Endret 23. juni 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hallo, å ikke ha nett suger. Hva venter du på, Lars? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Loveless: Ikke du ihvertfall Jeg fikk min av sjefen utrolig nok. Endret 23. juni 2008 av Llandari Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hallo, å ikke ha nett suger. Hva venter du på, Lars?At klokka skal vise 08.15 og kalenderen skal vise 25.06.08 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 At det var hvaforno? oO Ingen betydningsfulle personer, altså personer som om hadde hatet deg hadde vært litt kjipt. At klokka skal vise 08.15 og kalenderen skal vise 25.06.08 Den nærmer seg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Nei, så absolutt ikke. Men han ble bedt om leg han også. Endret 23. juni 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hallo, å ikke ha nett suger. Hva venter du på, Lars?At klokka skal vise 08.15 og kalenderen skal vise 25.06.08 Jeg ville lagt meg og venta. Er en stund til. Jeg er litt glad. Alt bortsett fra skjermkortet mitt er kommet, så snart blir det Bioshock og Oblivion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg