Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Nei, vi kan da ikke fortelle alt, da er det jo ikke gøy. Liker du ikke overaskelser?

Hmm... greit. Men dere får komme hit fort. Jeg er nemlig kosesyk, og burde egentlig legge meg snart -____-'

Ok, så når du er kosesyk betyr det egentlig "RAPE ME!"? :p Men jeg kommer til å stå utenfor vinduet ditt i natt, så du bør være klar til jeg kommer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sett på veldig høye stabler av tønner som brenner i kveld. 8D

Mens jeg har sett Norge - Brazil, VM '98. Jeg håper NRK gjør tradisjon av dette (om det ikke allerede er det?).

 

Jeg har egentlig gode minner fra den gangen jeg så den kampen mens den faktisk ble spilt. Vet ikke om de ville hatt godt av å se den igjen. Også orker jeg ikke Arne Scheie så lenge om gangen, lenger.

 

Bålet brant fortere ned enn vanlig i år :<

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
bare spør mushi, hun har sett det. jeg veta ikke hvordan man poster bilde.
Har du ikke e-penis? o.O

 

Sånn.. B-real skulle jo rumpeknulle meg. Mens Arinomi skulle munnknulle meg. Samtidig som Nyhus skulle voldta øret mitt. (hurra for hw-fotball)

 

Vel ja. Moralen er. Jeg vil bare vite hva det er som skjer rundt meg...

Du forsvant jo bare etter bussen..

Btw..jeg er skyldig deg 30 kr mann..kontonr?

Lenke til kommentar

Jeg har sett film. Den var korrupt :wee:

Skulle liksom ta båten til sverige i mårra, men de hadde ikke plass til bilen min :cry: Den som er så liten og søt.. Så jeg må ta båten hjem og bruke hele dagen på å surre rundt, mens jeg venter på den dumme båten hjem.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg har sett film. Den var korrupt :wee:

Skulle liksom ta båten til sverige i mårra, men de hadde ikke plass til bilen min :cry: Den som er så liten og søt.. Så jeg må ta båten hjem og bruke hele dagen på å surre rundt, mens jeg venter på den dumme båten hjem.

 

Pengene brenner i lomma eller? :p

Lenke til kommentar
Pengene brenner i lomma eller? :p

Må ha to-tre tårn med snus, røyk til svigers og fylle opp frysa med kjøtt til meg og dogg. Så har jeg mat neste gang jeg er blakk :wee: Tjener inn det det koster å dra til sverige bare på snusen.

 

Du tjener sparer enda mer hvis du dropper snusen :p

(Hvis noen skulle finne på å stoppe deg, tjener du enda mindre... )

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...