binko Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hallo? Hallooo? Er det for tidlig for pyllefoster enda? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Jaja da blir det sandefjord til onsdagen. Noe spesielt som skjer her bortsett fra at l4r5 had planlagt noe for mrbjoern. Endret 23. juni 2008 av n4w Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Nei nå kan du lure nå. Avslører jo ikke det nå. Du skal heller få lov til å sitte og klø deg i hodet til evig tid. Daså. *klø seg i hodet* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg klarer ikke helt bestemme meg om det der er søtt eller bare skummelt. Det eneste som er skummelt med det er hvor søtt det er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jaja da blir det sandefjord til onsdagen. Noe spesielt som skjer her bortsett fra at l4r5 had planlagt noe for mrbjoern. Ja, jeg har også skummle planer for mybjoern. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det var en rar vits. Hjernen min skjønner at det er morsomt, men jeg klarer ikke føle det. Skal få deg til å føle ting jeg. Jeg klarer ikke helt bestemme meg om det der er søtt eller bare skummelt. Mens jeg klarte å føle begge to. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hallo? Hallooo? Er det for tidlig for pyllefoster enda? Det er aldri for tidlig. Klokka 3 om dagen er bare søtt. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det eneste som er skummelt med det er hvor søtt det er. Du som gjør det med meg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jaja da blir det sandefjord til onsdagen. Noe spesielt som skjer her bortsett fra at l4r5 had planlagt noe for mrbjoern. Ja, jeg har også skummle planer for mybjoern. jeg er glad jeg ikke har forumfolk i msn listen min jeg Lenke til kommentar
min sin Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 da stikker jeg på fest med nyfarga hår mwohahaha Pic or it didnt happen! bare spør mushi, hun har sett det. jeg veta ikke hvordan man poster bilde. Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) n4w, du har en helt forferdelig orddelingsfeil i signaturen din. Forferdelig, helt forferdelig er det. Og jeg har kake. 8D Den smaker sjokoladete Og mens vi er inne på de. Jeg savner det svarte håret mitt. Endret 23. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Du som gjør det med meg. Jeg håper da inderlig at det var gjensidig! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ja, jeg har også skummle planer for mybjoern. Dere skremmer meg. Altså. Om dere har planer om å voldta meg. Kan dere ikke bare gjøre det? Sånn.. B-real skulle jo rumpeknulle meg. Mens Arinomi skulle munnknulle meg. Samtidig som Nyhus skulle voldta øret mitt. (hurra for hw-fotball) Vel ja. Moralen er. Jeg vil bare vite hva det er som skjer rundt meg... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 bare spør mushi, hun har sett det. jeg veta ikke hvordan man poster bilde. Under der du skriver er det noe som heter vedlegg. - Trykk på "Bla gjennom" - finn bildet ditt - velg last opp - skriv ferdig innlegget ditt - trykk på svar Kan ikke bruke hurtigsvar når du skal legge ved bilder eller andre filer btw. Dere skremmer meg. Altså. Om dere har planer om å voldta meg. Kan dere ikke bare gjøre det? Sånn.. B-real skulle jo rumpeknulle meg. Mens Arinomi skulle munnknulle meg. Samtidig som Nyhus skulle voldta øret mitt. (hurra for hw-fotball) Vel ja. Moralen er. Jeg vil bare vite hva det er som skjer rundt meg... Greit da. Jeg skulle bare prøve å forføre deg litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ja, jeg har også skummle planer for mybjoern. Dere skremmer meg. Altså. Om dere har planer om å voldta meg. Kan dere ikke bare gjøre det? Sånn.. B-real skulle jo rumpeknulle meg. Mens Arinomi skulle munnknulle meg. Samtidig som Nyhus skulle voldta øret mitt. (hurra for hw-fotball) Vel ja. Moralen er. Jeg vil bare vite hva det er som skjer rundt meg... Nei, vi kan da ikke fortelle alt, da er det jo ikke gøy. Liker du ikke overaskelser? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 n4w, du har en helt forferdelig orddelingsfeil i signaturen din. Forferdelig, helt forferdelig er det. Og jeg har kake. 8D Den smaker sjokoladete Og mens vi er inne på de. Jeg savner det svarte håret mitt. I knows and i dont cares. Ord delings feil er gøy! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har sett på veldig høye stabler av tønner som brenner i kveld. 8D Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hmm, tråden forsvant fra mine innlegg helt plutselig. Jaja, nå er den tilbake igjen iallefall. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Nei, vi kan da ikke fortelle alt, da er det jo ikke gøy. Liker du ikke overaskelser? Hmm... greit. Men dere får komme hit fort. Jeg er nemlig kosesyk, og burde egentlig legge meg snart -____-' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg