Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Jubeleum ;)

Dæven? Det er ti år i dag ja. Det betyr... det betyr... AT DET OGSÅ ER TI ÅR SIDEN JEG DYPPA'N FOR FØRSTE GANG! :w00t:

 

Party! Finn frem øla folkens. Dette skal feires!

Gratulerer da! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Moren min er merkelig. Hun gjør det klart at jeg bare får en dyr bukse på denne handleturen. Etter at vi har kjøpt en bukse på Blend, så prøver hun å prakke på meg en levisbukse til over seks hundre. Noen som sa selvmotsigelse?

Ikke for å virke sær, men er 600 så alt for mye? :ermm: Eller er det bare jeg som nyter det å ha egen jobb, og muligheten til å kjøpe de klærne jeg selv vil ha?...

 

Jeg vil ikke si at det er ekstremt mye nei, jeg tror jeg betalte 1400 for det siste paret med jeans jeg kjøpte. Det er heller ikke ekstremt hvis man skal tro på prisene folk har pratet om her og der. Jeg synes 1400 var nok, men det er ikke avskrekkende da de holder ganske lenge.

Lenke til kommentar
Over 600 hundre! Shit, ass!

 

Ikke for å virke sær, men er 600 så alt for mye? :ermm: Eller er det bare jeg som nyter det å ha egen jobb, og muligheten til å kjøpe de klærne jeg selv vil ha?...

 

Tja, jeg får som sagt ikke mer enn en bukse til den prisen per gang jeg får nye klær. At moren min ville at jeg skulle ha den levisbuksen i tillegg (jeg ville ikke ha den, forresten, den var trang >>) var et unntak.

Lenke til kommentar
Tja, jeg får som sagt ikke mer enn en bukse til den prisen per gang jeg får nye klær. At moren min ville at jeg skulle ha den levisbuksen i tillegg (jeg ville ikke ha den, forresten, den var trang >>) var et unntak.

Trange bukser som er artige da ^^

 

Jeg er lei av store, baggy bukser. xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Gratulerer da! :!:
Takk takk. De som vil sende gaver i anledning min manndoms ti-årsjubileum kan få addresse på PM. :)

Er sikker på at alle her i dnfk kommer til å spleise på noe bra.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke si at det er ekstremt mye nei, jeg tror jeg betalte 1400 for det siste paret med jeans jeg kjøpte. Det er heller ikke ekstremt hvis man skal tro på prisene folk har pratet om her og der. Jeg synes 1400 var nok, men det er ikke avskrekkende da de holder ganske lenge.

 

Det høres nesten litt snobbete ut. :ermm:

 

Og i motsetning til dere, så mener jeg at seks hundre for en bukse er en del.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Lars Dævven! Den er det jammen lenge siden jeg har hørt! Fantastisk.
Det blei litt grinding på dansegulvet til den sangen når en stupfull Lars var ute og feiret at Norge akkurat hadde vunnet. Hele greia endte med at jeg blei med ei finsk berte hjem på hotellrommet.

Faktisk eneste gangen jeg har fått meg noe "på byen" :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Haha. Den sangen fikk jeg lapp med hjem for på skolen. Synes den var fengende og sang den hele dagen jeg. Ikke det at jeg skjønte hva de sang om :!:

Haha, jævlig bra! :!:

Lenke til kommentar
Lars Dævven! Den er det jammen lenge siden jeg har hørt! Fantastisk.
Det blei litt grinding på dansegulvet til den sangen når en stupfull Lars var ute og feiret at Norge akkurat hadde vunnet. Hele greia endte med at jeg blei med ei finsk berte hjem på hotellrommet.

Faktisk eneste gangen jeg har fått meg noe "på byen" :p

 

Epic!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...