Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jubeleum Dæven? Det er ti år i dag ja. Det betyr... det betyr... AT DET OGSÅ ER TI ÅR SIDEN JEG DYPPA'N FOR FØRSTE GANG! Party! Finn frem øla folkens. Dette skal feires! Gratulerer da! :!: Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Moren min er merkelig. Hun gjør det klart at jeg bare får en dyr bukse på denne handleturen. Etter at vi har kjøpt en bukse på Blend, så prøver hun å prakke på meg en levisbukse til over seks hundre. Noen som sa selvmotsigelse? Ikke for å virke sær, men er 600 så alt for mye? Eller er det bare jeg som nyter det å ha egen jobb, og muligheten til å kjøpe de klærne jeg selv vil ha?... Jeg vil ikke si at det er ekstremt mye nei, jeg tror jeg betalte 1400 for det siste paret med jeans jeg kjøpte. Det er heller ikke ekstremt hvis man skal tro på prisene folk har pratet om her og der. Jeg synes 1400 var nok, men det er ikke avskrekkende da de holder ganske lenge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer da! :!:Takk takk. De som vil sende gaver i anledning min manndoms ti-årsjubileum kan få addresse på PM. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Over 600 hundre! Shit, ass! Ikke for å virke sær, men er 600 så alt for mye? Eller er det bare jeg som nyter det å ha egen jobb, og muligheten til å kjøpe de klærne jeg selv vil ha?... Tja, jeg får som sagt ikke mer enn en bukse til den prisen per gang jeg får nye klær. At moren min ville at jeg skulle ha den levisbuksen i tillegg (jeg ville ikke ha den, forresten, den var trang >>) var et unntak. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Mangler bare 30% av "guitar pro" nå, gleder meg! Red.: I anledning ditt jubileum så sender jeg deg gave på PM, sangen skulle passe bra. Endret 23. juni 2008 av Quayle Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Tja, jeg får som sagt ikke mer enn en bukse til den prisen per gang jeg får nye klær. At moren min ville at jeg skulle ha den levisbuksen i tillegg (jeg ville ikke ha den, forresten, den var trang >>) var et unntak. Trange bukser som er artige da ^^ Jeg er lei av store, baggy bukser. xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer da! :!:Takk takk. De som vil sende gaver i anledning min manndoms ti-årsjubileum kan få addresse på PM. Er sikker på at alle her i dnfk kommer til å spleise på noe bra. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Jeg vil ikke si at det er ekstremt mye nei, jeg tror jeg betalte 1400 for det siste paret med jeans jeg kjøpte. Det er heller ikke ekstremt hvis man skal tro på prisene folk har pratet om her og der. Jeg synes 1400 var nok, men det er ikke avskrekkende da de holder ganske lenge. Det høres nesten litt snobbete ut. Og i motsetning til dere, så mener jeg at seks hundre for en bukse er en del. Endret 23. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Red.: I anledning ditt jubileum så sender jeg deg gave på PM, sangen skulle passe bra. Den passa bra den. Men jeg setter heller på sangen som gikk på diskoet nede i syden der jeg traff dama som tok jomfrudommen min. Den passer minst like bra. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Og i motsetning til dere, så mener jeg at seks hundre for en bukse er en del. Jeg hører du sier dette ^^ Men altså. Om jeg skal finne en bukse som faktisk sitter bra, og som holder litt lenger. Så må jeg ofte ut med en 600-1000kr. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Lars Dævven! Den er det jammen lenge siden jeg har hørt! Fantastisk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Haha. Den sangen fikk jeg lapp med hjem for på skolen. Synes den var fengende og sang den hele dagen jeg. Ikke det at jeg skjønte hva de sang om :!: Ble ikke kino, ingrid gadd ikke passe bikkja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Lars Dævven! Den er det jammen lenge siden jeg har hørt! Fantastisk.Det blei litt grinding på dansegulvet til den sangen når en stupfull Lars var ute og feiret at Norge akkurat hadde vunnet. Hele greia endte med at jeg blei med ei finsk berte hjem på hotellrommet.Faktisk eneste gangen jeg har fått meg noe "på byen" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Haha. Den sangen fikk jeg lapp med hjem for på skolen. Synes den var fengende og sang den hele dagen jeg. Ikke det at jeg skjønte hva de sang om :!: Haha, jævlig bra! :!: Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Lars Dævven! Den er det jammen lenge siden jeg har hørt! Fantastisk.Det blei litt grinding på dansegulvet til den sangen når en stupfull Lars var ute og feiret at Norge akkurat hadde vunnet. Hele greia endte med at jeg blei med ei finsk berte hjem på hotellrommet.Faktisk eneste gangen jeg har fått meg noe "på byen" Epic! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Den sangen og Maccarena var det beste fra 98. Music-wise Endret 23. juni 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Epic!Blei en jævlig bra historie av det hvertfall. Den sangen og Maccarena var det beste fra 98.Music-wise Macarena'en er da eldre enn 98. Endret 23. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 LOL! Ligger å ser på Norge-Brasil kampen,så plutselig kommer det opp Stem på Norges beste spiler RING: 97393933 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Da er det vel et direkte opptak fra 98. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Den kampen mellom Norge og Brasil kan jo ikke glemmes En stor kamp for hele fotballnasjonen vår... Ellers, hei på dere alle sammen, jeg har rotet meg tilbake på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg