Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 .N...Nei? akuratt den delen er jeg ganske sikker på... så ikke prøv og lure deg unna jenta mi Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 .N...Nei? akuratt den delen er jeg ganske sikker på... så ikke prøv og lure deg unna jenta mi Har jo trossalt fått sett hele stellet i RPP så. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Haha, Stein er det forbanna lenge siden jeg har sett, når jeg tenker meg om. samme her... litt synd... han er en kjempekoselig fungerende homo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Se der, Neppe, du har funnet veien hit du og Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 .N...Nei? akuratt den delen er jeg ganske sikker på... så ikke prøv og lure deg unna jenta mi Det der er tull. Stuffed bra, kalles det. Jeg er bare en skremmende dyktig transe. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Se der, Neppe, du har funnet veien hit du og Må jo følge med hvem som er den største spamhora i Norge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 He he Hvordan går det? Spiller du Tabula Rasa eller? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 He he Hvordan går det? Spiller du Tabula Rasa eller? Sitter bløtt alene, og det skal jeg nok gjøre i noen dager (Uten noe å gjør at all). Gleder meg veldig til det. Julie har frista meg til å dra frem WoW igjen, så driver på med litt PVP Hva skjer hos Smurfen da? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 NEEEEEEEI. Det var med teknofilblad på fra netshop og ikke sjokolade! Arg, jeg som ikke hadde kjøpt med sjokolade til kaffen grunnet denne pakka da... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det der er tull. Stuffed bra, kalles det. Jeg er bare en skremmende dyktig transe. den kunne gått på andre, men ikke jeg... vil bare minne deg på oslo turen tror jeg Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Noen som vet om/hvor det går å kjøpe iste på boks i sverige? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det der er tull. Stuffed bra, kalles det. Jeg er bare en skremmende dyktig transe. den kunne gått på andre, men ikke jeg... vil bare minne deg på oslo turen tror jeg Du var ganske full.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 He he Hvordan går det? Spiller du Tabula Rasa eller? Sitter bløtt alene, og det skal jeg nok gjøre i noen dager (Uten noe å gjør at all). Gleder meg veldig til det. Julie har frista meg til å dra frem WoW igjen, så driver på med litt PVP Hva skjer hos Smurfen da? Ah, har en kompis som spiller, prøver å få meg til å starte, men jeg er for avhengig av WoW. Jeg er lei spillet, men klarer ikke slutte. Irriterende Akkurat nå sitter jeg og nyter en av fem flasker vin, gjør meg klar til at kveldens festligheter skal starte, mens jeg lurer på hva jeg skal lage til middag. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du var ganske full.. jeg husker som regel ganske godt det som skjer i fylla da... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 NEEEEEEEI. Det var med teknofilblad på fra netshop og ikke sjokolade! Arg, jeg som ikke hadde kjøpt med sjokolade til kaffen grunnet denne pakka da... Hva faen er det for noe tull, jeg ville sendt mail til Netshop asap. Må jo følge med sjokoladen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg fikk sitronpai. Ingen som har lyst til å diskutere sitronpai? Noen som har en favoritt-pai, da? >.< Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Noen som har en favoritt-pai, da? >.< Espen Pai Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg fikk sitronpai. Ingen som har lyst til å diskutere sitronpai? Noen som har en favoritt-pai, da? >.< Mixed berries. Bjørnebær, bringebær, blåbær og sitronsaft som fyll. Nam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg