Llandari Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Sjur har dem. Jeg velger ut en liten del av dem da det er unødvendig med 150 bilder av meg (kødder ikke). Så ett av deg btw. Nærbilde...ganske fint. Duh, når man oser av cuteness sånn som deg, så er ikke 150 bilder for mye Men klart, det blir litt mye å gå igjennom for de som vil se bilder av andre som var der Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Her er de som mrbjoern og allyse tok.Skal du ha bilder av lovless så må du snakke med Datasmurf Dem har jeg sett gitt, men dem 700 til smurf har jeg ikke sett noe til Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Heia folkens. Var det et fint treff og bla,bla, bla? Har det skjedd noe gøy her?Jeg har vært i Bodø, men nå er jeg i Oslo. 18 timer på tog anbefales ikke. Her har det skjedd fint lite, vært stille som i graven hele helgen mens folk har vært på fotball-treff. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Bare to bilder av meg der så da tror jeg jeg vet hvem av dem du tenkte på. Men alikevel så er det litt sykt... 150... Eheheh... Brb, skal få tak i datasmurf Endret 23. juni 2008 av n4w Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Llandari : Jo takk . Men når det er så mange bilder kan jeg love at man ikke ser ut som et glansbilde hele tiden. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Her er de som mrbjoern og allyse tok.Skal du ha bilder av lovless så må du snakke med Datasmurf Dem har jeg sett gitt, men dem 700 til smurf har jeg ikke sett noe til Kommer nok snart. Bare å glede seg sier nå jeg Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Llandari : Jo takk . Men når det er så mange bilder kan jeg love at man ikke ser ut som et glansbilde hele tiden. Bare bra det, glansbilder er kjedelige Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Llandari : Jo takk . Men når det er så mange bilder kan jeg love at man ikke ser ut som et glansbilde hele tiden. Øy! Jeg var først ute med å påpeke det der. *sukk* Folk har det med å overse meg om dagen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Llandari : Jo takk . Men når det er så mange bilder kan jeg love at man ikke ser ut som et glansbilde hele tiden. Øy! Jeg var først ute med å påpeke det der. *sukk* Folk har det med å overse meg om dagen. Det går nok over skal du se. Har noen sett Quayle btw? [] Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Nnngggghhh. Jeg går ut og tar meg en sigg jeg, synes egentlig jeg fortjener det nå. Må hente meg litt vann samtidig også for det er veldig varmt her akkurat nå. Ikke er det sol ute heller, jeg tror nesten det har noe med de ca 20 maskinene som står her å går å gjøre. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Nnngggghhh. Jeg går ut og tar meg en sigg jeg, synes egentlig jeg fortjener det nå. Må hente meg litt vann samtidig også for det er veldig varmt her akkurat nå. Ikke er det sol ute heller, jeg tror nesten det har noe med de ca 20 maskinene som står her å går å gjøre. skulle ikke du slutte å røyke? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hva f? Oo Jeg fikk 4 på eksamen i sidemål. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hva f? Oo Jeg fikk 4 på eksamen i sidemål. Er det dumt eller bra for din del? Hva hadde du egentlig Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Alle de kule gutta røyker. Jeg gjør ikke, og YOUR THEORY IS SHOT DOWN IN FLAMES. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg