Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var bare at faren min brukte den 'nå kommer du dumme deg ut igjen' stemmen sin og sa 'du har vel ikke tenkt å gå på kafeen ikveld? folk går ikke på kafe på kvelden på sankthansaften. hvis du skal på kafeen får du heller dra litt tidligere på dagen'

Er sikkert noen som drar på kaféen sankthans også, men jeg tipper det er mye grilling rundt omkring.

Erre sankthansaften i dag?

Skulle mene det ja.

Lenke til kommentar
vil bare ikke dumme meg ut igjen... dummer meg alltid ut. pluss han fyren jobber på den kafeen.

Da har du jo en god grunn til å henge på kafeen. Jeg har hengt litt på jobben til reven min også, selv om jeg egentlig ikke har hatt noe spesielt der å gjøre. Har kjøpt meg mat og noe å drikke bare for å kunne sitte å kikke lurt på henne når hun skal ut å rydde bord og slikt. :p Føler meg som en fjortis egentlig. :blush:

Lenke til kommentar
vil bare ikke dumme meg ut igjen... dummer meg alltid ut. pluss han fyren jobber på den kafeen.

Da har du jo en god grunn til å henge på kafeen. Jeg har hengt litt på jobben til reven min også, selv om jeg egentlig ikke har hatt noe spesielt der å gjøre. Har kjøpt meg mat og noe å drikke bare for å kunne sitte å kikke lurt på henne når hun skal ut å rydde bord og slikt. :p Føler meg som en fjortis egentlig. :blush:

It's called luv! ;)

Lenke til kommentar
Hvordan vet du det?

Bada på fredag, meget kaldt på land etterpå. Og nå har jeg slim i halsen som smaker råttent, tyder på at bihulebetennelse er på vei. Og det kommer nok til helga når ferien min begynner kjenner jeg verden rett

Det der høres mer velkjent ut enn jeg liker akkurat nå

Lenke til kommentar

føler meg litt som en idiot, ettersom jeg nå er på førstenavn basis med alle som jobber der og er der sykt mye. sitter ved ham å prater litt med ham mens han jobber.

edit; og alt jeg kjøper er kaffe, for det er det eneste jeg har råd til... blir mye kaffe.

Endret av min sin
Lenke til kommentar

It's called luv! ;)

Jeg er rimelig sikker på at du har rett ja. Det er snart tid for å sette inn nådestøtet, bare hun kommer hjem fra turen hun er på. Da setter man alle kluter til og skyter seg selv i foten tenker jeg. :D

føler meg litt som en idiot, ettersom jeg nå er på førstenavn basis med alle som jobber der og er der sykt mye. sitter ved ham å prater litt med ham mens han jobber.

Akkurat som meg og det stedet hvor reven min jobber. :D Jeg vet akkurat hvordan du har det faktisk. :)

Lenke til kommentar
Quayle, kaféen skal ha løpende oppdatering.

Tro ikke annet enn at jeg kommer til å juble av full hals her inne om hun sier ja til å bli "min". :cool: Går ting ikke min vei så må dere sope sammen bitene og lime dem sammen. :)

hvordan kan noen motstå deg da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...