Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Woohoo! Jeg fikk 2 flasker vin fra den nye naboen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) hvem er det da? Anders. Må lage noe enkelt, men samtidig litt originalt og godt. ØB: Skuffa. Jeg som trodde det ble Øysteinkos på meg idag. Endret 12. januar 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Woohoo!Jeg fikk 2 flasker vin fra den nye naboen Jeg henter pink floyd LPene til pappa Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Anders. Må lage noe enkelt, men samtidig litt originalt og godt. det er en homo i oslo jeg ikke kjenner det sikkert sett han på elsker uansett da... hva med fiskepinner? er ikke ofte man får det servert, altså orginalt... og det er ganske godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sirslask, ta de med opp hit, jeg har platespiller Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 ATTENTION!Skal lage middag til favoritthomoen min idag. Hva skal jeg lage? Han vil ikke ha fisk eller noe weird. BIFF! http://youtube.com/watch?v=Gbj2eU5TAiM SILENCE! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sirslask, ta de med opp hit, jeg har platespiller Men da må jeg først til skien og så til... Der du bor Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) hamburger ^^ eller pizza. Endret 12. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hva med fiskepinner? er ikke ofte man får det servert, altså orginalt... og det er ganske godt Han ville ikke ha fisk. Dessuten nekter jeg å spise fiskepinner med noen andre enn Petter. ..Og Anders er ikke like glad i Elsker som oss. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) ØB: Skuffa. Jeg som trodde det ble Øysteinkos på meg idag. Kan sende et hologram jeg. Det var godt med ostepølser btw ^^ Men jeg stikker. katt på tatstaturet. Endret 12. januar 2008 av Ø.B. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hva med fiskepinner? er ikke ofte man får det servert, altså orginalt... og det er ganske godt Han ville ikke ha fisk. Dessuten nekter jeg å spise fiskepinner med noen andre enn Petter. ..Og Anders er ikke like glad i Elsker som oss. for det første er det nesten ikke fisk i dagens fiskepinner. og hva er galt med homoen din? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sirslask, Steinkjer Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sirslask, Steinkjer Der ja, det er jo laaangt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 for det første er det nesten ikke fisk i dagens fiskepinner. og hva er galt med homoen din? Jeg har en homo som ikke virker. Jo, ja. Men fiskepinner er liksom min og Petter sin greie. Jeg er da ikke utro heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sirslask, alt for langt : < Men det kunne vært verre. Det kunne vært Grong eller Høylandet Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har en homo som ikke virker. Jo, ja. Men fiskepinner er liksom min og Petter sin greie. Jeg er da ikke utro heller. vil du ha nr til stein? han virker (på alle måter)... og enig med fiskepinnene da ja... hva med lasanje= Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 ...Kaller du meg jente? KALLER DU MEG JENTE?! ehm... ja... du har jo pupper... .N...Nei? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sirslask, alt for langt : <Men det kunne vært verre. Det kunne vært Grong eller Høylandet Det kan alltid være verre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sant, dog, det kunne vært bedre også. Jeg kunne bodd i Grimstad Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 vil du ha nr til stein? han virker (på alle måter)... og enig med fiskepinnene da ja... hva med lasanje= Haha, Stein er det forbanna lenge siden jeg har sett, når jeg tenker meg om. Tror jeg går for wok, jeg. Takk for forslag. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg