NikkaYoichi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Quayle: Joda, men det blir litt slitsomt og sårt i lengden. Finnes mye bra i TigerBalsam. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Yay, ny Top Gear-episode *finne Cola og potetgull* JEG ER SLITEN! OG JEG SAVNER NOEN PÅ EMESENN, NÅ! :--) Jeg er på MSN, men jeg er kanskje ikke den "noen" du sikter til... Endret 22. juni 2008 av Llandari Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 JEG ER SLITEN! OG JEG SAVNER NOEN PÅ EMESENN, NÅ! :--) Hadde det ikke vært for at jeg akkurat har glidd naken under dyna for å sove så kunne du adda meg til æmmæssænn. *kosepå* Lenke til kommentar
min sin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Yay, ny Top Gear-episode *finne Cola og potetgull* hvilken kanal Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) *kosepå* Sorry ass, tar ikke imot kos fra folk jeg ikke kjenner. B--) Endret 22. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Yay, ny Top Gear-episode *finne Cola og potetgull* hvilken kanal Kanal? Lenge leve internett og sider man ikke har lov til å diskutere her. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Skal være ekstrahjelp på en slags institusjon hvor psykisk utviklingshemmede bor. Skal hjelpe dem og egentlig bare være sosial med dem. Hvordan er det kapitalistisk? Slik som statusen er nå er jeg meget forsiktig med å klage på lønn, alle monner drar!. Om det blir kjedelig? Sikkert noen stunder, ja. Men blir det aldri kjedelig i kassen på Rimi? Tror ikke jeg gidder å si "pose" 600 ganger om dagen. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Yay, ny Top Gear-episode *finne Cola og potetgull* hvilken kanal Kanal? Lenge leve internett og sider man ikke har lov til å diskutere her. unnskyld for at jeg lever i steinalderen da Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) *kosepå* Sorry ass, tar ikke imot kos fra folk jeg ikke kjenner. B--) Siste gangen jeg tilbyr deg en kos iallefall - utakk er faen meg verdens lønn. Endret 22. juni 2008 av Quayle Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Yay, ny Top Gear-episode *finne Cola og potetgull* hvilken kanal Kanal? Lenge leve internett og sider man ikke har lov til å diskutere her. unnskyld for at jeg lever i steinalderen da Var ikke sånn ment da. Det gikk på en av BBC-kanalene klokka 21. Og jeg tipper neste episode går til samme tid neste søndag, på samme kanal. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Red.: DET VAR IKKE SNILT SAGT. Endret 22. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
min sin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Var ikke sånn ment da.Det gikk på en av BBC-kanalene klokka 21. Og jeg tipper neste episode går til samme tid neste søndag, på samme kanal. unnskyld unnskyld, vet du ikke mente det sånn, men jeg mente det ikke sånn du tror. forvirrende? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Var ikke sånn ment da.Det gikk på en av BBC-kanalene klokka 21. Og jeg tipper neste episode går til samme tid neste søndag, på samme kanal. unnskyld unnskyld, vet du ikke mente det sånn, men jeg mente det ikke sånn du tror. forvirrende? Alt sånt blir forvirrende på nett, ironi funker dårlig Og du har noe å glede deg til når du får sett det Endret 22. juni 2008 av Llandari Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ernie og Bert spiller ganske heavy musikk om dagen Hahh! Trodde jeg skulle le meg ihjel :!: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Why is everybody against me! I was just trying to help this dude ... Yeah, i know. I had it myself, but that doesn't mean that we can't lie to make people feel better, does it? Du kom ikke på hw-fotball treffet. Derfor. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du kom ikke på hw-fotball treffet. Derfor. men, jeg var jo på jobb jo... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 300% meir når du har 100kr? Er lik: 400kr? :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du kom ikke på hw-fotball treffet. Derfor. men, jeg var jo på jobb jo...Ingen unnskyldning! Du må lære deg å prioritere, gutten min. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 men, jeg var jo på jobb jo... Som L4r5 sa. Prioriteringer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg