Programvare Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Fy helvete så trøtt jeg er og helt sykt vondt i benet. I dag begynner jeg på jobb! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 GAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! Jeg hater det når jeg ikke tutorials til ting ikke har peiling på Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 To sider siden jeg la meg? Dårlige greier. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Fy, jeg hadde en overraskende fin bursdagsfeiring i går, tok seg opp da jeg ble kvitt de kjipe folka. :---------------D Hvorfor kommer folk på fest om de har tenkt å bare sitte i en sofa og ikke snakke eller gjøre en dritt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Fy, jeg hadde en overraskende fin bursdagsfeiring i går, tok seg opp da jeg ble kvitt de kjipe folka. :---------------DHvorfor kommer folk på fest om de har tenkt å bare sitte i en sofa og ikke snakke eller gjøre en dritt. Kommer vel fordi de er inviterte og ikke vil være kjipe og takke nei. Evt. så hadde de ikke noe bedre å drive med Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 God morgen alle store og små Lenke til kommentar
min sin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 God morgen min sin morgen Espen pai hvordan har du det? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvordan går det med folket? Her går det topp! Min sin, når endret du nick? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Her også ser på formel 1 Endret 22. juni 2008 av langkaas Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 morgen Espen pai hvordan har du det? Joda... sitter i dyna etter en dusj, tenker på og kle meg slik at jeg får pakket til hovefestivalen... må være ferdig til kl 9 da vi skal hente Nie, eplefe og -Torb halv 10... Du da? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvordan går det med folket? Her går det topp! Min sin, når endret du nick? for en stund siden ja het emilyingrid morgen Espen pai hvordan har du det? Joda... sitter i dyna etter en dusj, tenker på og kle meg slik at jeg får pakket til hovefestivalen... må være ferdig til kl 9 da vi skal hente Nie, eplefe og -Torb halv 10... Du da? leser avisen og leter etter jobb på nav... søndager er litt kjedelige. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 leser avisen og leter etter jobb på nav... søndager er litt kjedelige. Jobb leting er kjedelig... driver og leter etter en ny en selv nå... Lenke til kommentar
min sin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 leser avisen og leter etter jobb på nav... søndager er litt kjedelige. Jobb leting er kjedelig... driver og leter etter en ny en selv nå... *sympatiklem* jeg vet hvordan det er Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Leter i tillegg etter jobb i en by jeg ikke bor enda Men har aldri hatt noe problem med og finne noe tidligere, så jeg tar det med ro Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jobb leting er kjedelig... driver og leter etter en ny en selv nå... Jeg også. Boooring. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er det noen som har spist så mange extra drops at de har fått vondt i magen før? ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er det noen som har spist så mange extra drops at de har fått vondt i magen før? ^^ Nei, men kan godt informere om at et for stort inntak virker lakserende, og kan føre til løs mage. Altså, du bør ha do-døra åpen slik at du er klar til å løpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg