Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler ikke, har vel aldri sett deg poste noe positivt her... Bare syting og surmuling fra denna karen!

 

Jeg entrer alltid tråden med syting og surmuling. xD

 

min sin: Hva om man legger virkelig mye ironi inn i det, og sier det til en jente som kjenner humoren din?

nå er du bare vanskelig :p

 

ingen regel uten unntak, osv..

Endret av min sin
Lenke til kommentar
Jeg velger å høre på deg siden jeg tror jeg vet at du er jente. :) Jeg synes også at min metode var best, men nå har jeg iallefall støtte om det skulle gå åt skogen. Det kan jo hende at de signalene jeg har plukket opp som at hun faktisk også kunne tenke seg noe mer bare er hennes vanlige vennesignaler - det er ikke bestandig like lett å skille dem fra hverandre. Nå MÅ jeg ut å ta en røyk, for nå begynte jeg å tenke igjen. *sukk* :love:

jaja er jente, het emilyingrid før, søstra til mushi, om du har fått det med deg? det finnes få jenter som ikke ville blitt fornærmet av Bytex sin metode... kos deg med røken din da, snille gutten :yes:

 

Det var nettopp det jeg mente å huske. Ååååå! Er du søstra til mushi?! Hun med den søte kattepusen som avatar. :D Så tøft - det var jeg faktisk ikke klar over. Røyken smakte faktisk godt, men det er snart på tide å slutte med røykinga nå siden jeg ikke har lyst på snus lenger og det var derfor jeg begynte så smått å røyke igjen. (Etter å ha holdt opp i åtte år.)

 

"Snille gutten", hihi - jeg blir rent sjarmert her jeg sitter. :love: Man håper selvsagt på det beste, men om hun faktisk ikke er interessert så har det ikke så mye å si egentlig. Selvsagt er det kjipt som bare det, men hun er så kos at det kunne ikke falle meg inn å miste henne som venn. Bare hun ikke freaker ut slik at det bare blir tull. :p

Lenke til kommentar
jeg heier på deg Quayle :yes:

 

bra dere er så gode venner at dere tåler dette :)

 

Takker og bukker. :)

 

Vel, jeg vet ikke hvordan hun kommer til å reagere, men jeg vet med meg selv at jeg kommer til å takle det om hun faktisk sier at hun ikke er interessert. For meg kommer det ikke til å forandre noe som helst, nettopp for at det er en ærlig sak å ikke ha de samme følelsene - man velger jo ikke hvem man forelsker seg i. :)

Lenke til kommentar
Du høres fornuftig ut Quayle. Og den holdningen liker jeg. :) Ønsker deg lykke til jeg. :wee:

 

 

selv så har jeg nå planer om å legge meg. Og sier dermed god natt til alle brukere. Og takk for en fin dag til alle fotballnerder, som var på Ekeberg fra kl 14 og utover. :)

 

Jeg har en lei tendens til å rasjonalisere det meste, men samtidig så medfører det at jeg også takler ting som ikke går min vei rimelig bra, spesielt på det emosjonelle plan. Takk skal du ha. :)

 

Du får ha en riktig god natt og sov godt - du kommer sikkert til å sovne fort siden du har slitt med fotball i dag.

 

så sant at det gjor vondt... 'man velger ikke hvem man forelsker seg i'. skikkelig kjipt om den man liker ikke liker deg tilbake...

 

Selvsagt er det skikkelig kjipt, men det er jo ikke noe å gjøre med, det er ikke som at man kan tvinge den andre til å få de samme følelsene. :) Rasjonalisten i meg har til nå klart å hjelpe den emosjonelle delen av meg på rett kjøl rimelig kjapt når ting har gått i lufta. ;)

 

espen pai: Du er heldig du! Ønsker dere lykke til med samboerskapet, håper dere får det skikkelig flott sammen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...