Chosen_One Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nå går vi alle inn i PUA-tråden og stemmer den ned dere! Jaaii... Tror du den forsvinner av den grunn? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nå går vi alle inn i PUA-tråden og stemmer den ned dere! Jaaii... Tror du den forsvinner av den grunn? Det er lov å håpe? =) Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nå går vi alle inn i PUA-tråden og stemmer den ned dere! Jaaii... Tror du den forsvinner av den grunn? Det er lov å håpe? =) Seff. Go nuts Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg tror jeg bare legger meg jeg. I natt er blant de få nettene i ferien jeg har mulighet til å sove lenge Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Blir nok ikke seint på meg heller i dag. Vært på to dagers skikkelig hardfyll og bikerfest. Merket at jeg trengte litt personal time nå. Min type ferie Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 awww, så søtt Jeg vet - egnentlig så er jeg ganske søt. Spennende å se hva hun svarer, selv sa jeg ja :wink: Lykke til! Du er ikke alene om å synes at det er spennende. Dere kommer garantert til å få høre resultatet kjære kaféen. Tusen takk skal du ha - blir noen dager nå hvor jeg må kjenne på hvor mye jeg savner henne, men akkurat nå så tror jeg at jeg kommer til å: "gå for ett lite angrep når hun kommer tilbake." Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Letteste måte å finne ut om ei jente liker deg er å spørre "Skal vi pule?". Får du blåveis var hu ikke interessert. Huff..nå skal jeg prøve å sove for jeg skal på jobb kl 07:30 imorra tidlig..overtid. Og jeg jobba nattskift hele forrige uke. Får SIKKERT sove nå jaaddaaaa. Endret 21. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Letteste måte å finne ut om ei jente liker deg er å spørre "Skal vi pule?". Får du blåveis var hu ikke interessert.*snipp* Jeg tenkte å prøve den noe litt mer subtile, "Jeg har blitt veldig glad i deg, er du interessert i noe mer enn vennskap?" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Bare pass på å gjør noen moves, så du ikke ender opp i vennefella som jeg alltid gjør.."nei vi kan ikke kline eller ha sex for da ødelegger vi det goooooooode vennskapet" arrrggg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Bare pass på å gjør noen moves, så du ikke ender opp i vennefella som jeg alltid gjør.."nei vi kan ikke kline eller ha sex for da ødelegger vi det goooooooode vennskapet" arrrggg. Noe mer enn vennskap, som i permanent mer enn vennskap. Altså ikke fgf, men som i schärster. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 ikke hør på Bytex, synes din metode er best Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Bytes høres ut som det feminister kaller mannssjåvinister. Altså menn. Endret 21. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg er bare gammel og bitter. Nå skal jeg legge meg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 ikke hør på Bytex, synes din metode er best Jeg velger å høre på deg siden jeg tror jeg vet at du er jente. Jeg synes også at min metode var best, men nå har jeg iallefall støtte om det skulle gå åt skogen. Det kan jo hende at de signalene jeg har plukket opp som at hun faktisk også kunne tenke seg noe mer bare er hennes vanlige vennesignaler - det er ikke bestandig like lett å skille dem fra hverandre. Nå MÅ jeg ut å ta en røyk, for nå begynte jeg å tenke igjen. *sukk* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg er bare gammel og bitter. Nå skal jeg legge meg. Tviler ikke, har vel aldri sett deg poste noe positivt her... Bare syting og surmuling fra denna karen! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 eg eg full og går og legger meg nå , etter litt xxx Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg er bare gammel og bitter. Nå skal jeg legge meg. Tviler ikke, har vel aldri sett deg poste noe positivt her... Bare syting og surmuling fra denna karen! Så, så hvis han vil bare lage kvælm så la han nå gjøre det Lenke til kommentar
min sin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Jeg velger å høre på deg siden jeg tror jeg vet at du er jente. Jeg synes også at min metode var best, men nå har jeg iallefall støtte om det skulle gå åt skogen. Det kan jo hende at de signalene jeg har plukket opp som at hun faktisk også kunne tenke seg noe mer bare er hennes vanlige vennesignaler - det er ikke bestandig like lett å skille dem fra hverandre. Nå MÅ jeg ut å ta en røyk, for nå begynte jeg å tenke igjen. *sukk* jaja er jente, het emilyingrid før, søstra til mushi, om du har fått det med deg? det finnes få jenter som ikke ville blitt fornærmet av Bytex sin metode... kos deg med røyken din da, snille gutten Endret 21. juni 2008 av min sin Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Svarte, jeg har ikke henta meg noe og drikke enda, sa jeg ikke litt før 12 at jeg skulle hente meg litt capri-sonne? *stikke ned og hente litt brus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg