Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
awww, så søtt :love:

 

Jeg vet - egnentlig så er jeg ganske søt. :D

 

Spennende å se hva hun svarer, selv sa jeg ja :wink: Lykke til!

 

Du er ikke alene om å synes at det er spennende. :) Dere kommer garantert til å få høre resultatet kjære kaféen. Tusen takk skal du ha - blir noen dager nå hvor jeg må kjenne på hvor mye jeg savner henne, men akkurat nå så tror jeg at jeg kommer til å: "gå for ett lite angrep når hun kommer tilbake." :blush:

Lenke til kommentar

Letteste måte å finne ut om ei jente liker deg er å spørre "Skal vi pule?". Får du blåveis var hu ikke interessert.

 

Huff..nå skal jeg prøve å sove for jeg skal på jobb kl 07:30 imorra tidlig..overtid. Og jeg jobba nattskift hele forrige uke. Får SIKKERT sove nå jaaddaaaa.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
ikke hør på Bytex, synes din metode er best :)

 

Jeg velger å høre på deg siden jeg tror jeg vet at du er jente. :) Jeg synes også at min metode var best, men nå har jeg iallefall støtte om det skulle gå åt skogen. Det kan jo hende at de signalene jeg har plukket opp som at hun faktisk også kunne tenke seg noe mer bare er hennes vanlige vennesignaler - det er ikke bestandig like lett å skille dem fra hverandre. Nå MÅ jeg ut å ta en røyk, for nå begynte jeg å tenke igjen. *sukk* :love:

Lenke til kommentar
Jeg velger å høre på deg siden jeg tror jeg vet at du er jente. :) Jeg synes også at min metode var best, men nå har jeg iallefall støtte om det skulle gå åt skogen. Det kan jo hende at de signalene jeg har plukket opp som at hun faktisk også kunne tenke seg noe mer bare er hennes vanlige vennesignaler - det er ikke bestandig like lett å skille dem fra hverandre. Nå MÅ jeg ut å ta en røyk, for nå begynte jeg å tenke igjen. *sukk* :love:

jaja er jente, het emilyingrid før, søstra til mushi, om du har fått det med deg? det finnes få jenter som ikke ville blitt fornærmet av Bytex sin metode... kos deg med røyken din da, snille gutten :yes:

Endret av min sin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...