Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff og uff, instalerte nettopp XP på nytt og det har vært forjævlig til nå. Det startet med at jeg gjorde helt feil når jeg skulle sette opp partisjoner osv og klarte og installere XP på feil disk, det klarte jeg også to ganger. Etterpå klarte jeg å trykke D (for delete) på feil disk og sletta dermed alt jeg hadde lagt over på backup-disken min, og dette skulle brukes etterpå.

Etter det ble det en vellykket installasjon, men så var det drivere. Jeg hadde selvfølgelig klart og rote bort CDen som fulgte med hovedkortet, og da blir alt så utrolig mye vanskligere! Det ble sikkert 30 minutter med løping fra maskinen min til bærbaren til mamma, at og fram, at og fram, at og fram. Det var for det meste å søke rundt, legge over drivere på mobiltelefon via USB, springe bort og koble i USB kabelen på maskinen min, teste. Da jeg endelig fant den rette tenkte jeg alt skulle bli så mye lettere, men nå finner jeg faen ikke resten av driveren jeg trenger og har bare problem etter problem.

Har kun fått installert noen drivere til hovedkortet og skjermkort-drivere til nå. Trodde jeg fant rett driver til lydkort men det ville ikke instalere. Så jeg bruker rett og slett dette som en kveld for internetz-surfing uten noen form for lyd. Blir litt kjedelig, men jeg klarer meg. Er i tilleg trøtt nå siden jeg kun sov rundt 3 timer i natt, og tar dermed og legger meg litt tidlig tror jeg, og så blir det leteaksjon i morgen, skal finne den CDen med drivere :p

Har selvfølgelig mista passord og brukernavn til rapidshare premium accounten min og den eneste andre som har den sover atm, så det blir ingen ... uhm ... storkjøp av software på en warez side i kveld heller :/

 

Måtte bare få det ut, og ha en fin kveld Forumkafè, jeg kommer sikkert til og titte innom her, om ikke jeg setter på en film eller noe sånt.

 

Edit: Gikk litt fort på noe her merket jeg når jeg leser igjennom nå :p Skal rette det opp.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Jeg låste ham ikke fast til noe. Jeg bare festet det ene fotjernet til foten hans.

 

Blir det krise så får dere komme opp til Trondheim, så kan jeg dirke opp skiten. Betaling i naturalia, takk. :p

Vi har Ståle her som har dirket eller ødelagt det meste av låser på den sørlige halvkule. Han får den ikke til, så nå skal vi leke med vinkelsliper. Hurra.
Lenke til kommentar
Jeg låste ham ikke fast til noe. Jeg bare festet det ene fotjernet til foten hans.

 

Blir det krise så får dere komme opp til Trondheim, så kan jeg dirke opp skiten. Betaling i naturalia, takk. :p

Vi har Ståle her som har dirket eller ødelagt det meste av låser på den sørlige halvkule. Han får den ikke til, så nå skal vi leke med vinkelsliper. Hurra.

 

Da må jeg få si at Ståle er en *host*amatør*host*. :D Stakkars typen din nå. Vinkelsliper og fot er en dårlig kombinasjon, bare så det er klart. :p

Lenke til kommentar

Andeby: Drivere finnes på hovedkortprodusentens nettsider. Modellnummer står på hovedkortet ditt. Samme gjelder skjermkort. :)

 

Backupen din er det også mulig å redde, om du ikke rører den noe mer. Finnes programmer som søker etter tapt data osv. :)

 

Hva med en slik metallsag? Må da være mye bedre for foten...

Lenke til kommentar

Jeg er sliten folkens. Har spilt dart i hele fuckings dag. Fra ca klokken 10.30-22.15. Jeg er helt skutt faktisk, men det var moro å være med på NM da. Skal jo spille en disiplin i morgen også. Gruer meg litt til det, siden jeg nå har bestilt meg pizza som jeg venter på og jeg forstår nå at det blir litt lite søvn i natt. Uansett så blir det mer enn natt til i dag. :D Jeg er nå fast bestemt på at jeg er sinnsykt forelska. Denne frøkenen skal reise til London i noen dager og jeg skal kjenne litt på hvordan ting føles mens hun er borte.

 

Tingen er at jeg blir i sinnsvakt godt hummør av å være i nærheten av henne, hun er kjempe søt og ikke minst meget koselig. :love: Hvis jeg savner henne like mye som jeg tror jeg kommer til å gjøre så kommer jeg til å: "pop the big question" når hun er kommet tilbake. Hvis jeg savner henne så mye som jeg tror, så må jeg altså bare få det overstått. :) *sukk* Det er tungt å være forelsket. Jeg er i det minste ikke forelsket i noen lærer - bare en meget hyggelig og søt jente. :D

Lenke til kommentar
Da må jeg få si at Ståle er en *host*amatør*host*. :D Stakkars typen din nå. Vinkelsliper og fot er en dårlig kombinasjon, bare så det er klart. :p
Han er alt annet enn, tbh. :p

Men neida, vinkelsliper og fot gikk fint. Verre med vinkelsliper og tommel, egentlig. Brannsåraua.

Lenke til kommentar
Han er alt annet enn, tbh. :p

Men neida, vinkelsliper og fot gikk fint. Verre med vinkelsliper og tommel, egentlig. Brannsåraua.

Godt det endte bra med foten da ^^

 

satt og diskuterte med nie om dere hadde sex når du ringte henne, og for og si det slik, så tror jeg ikke på historien deres! :tease:

 

btw: *blåse på tommel*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...