Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg er gammel. Ja. hun overbeviste meg til og bli... hun har pupper Gutter. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 er ikke mulig og være under den... men jeg er en jævel til og løpe... blir det stille fra meg, så er jeg enten død, eller så har jeg prøvd og rømme... Falcon punch i magen til Nora, det fungerer alltid hva faen er galt med deg? man slår ikke jenter! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hun har pupper Det har je... Fint vær hos dere andre? Her snør og blåser det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hva faen er galt med deg? man slår ikke jenter! Jo, det gjør man. Uten problemer. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hva faen er galt med deg? man slår ikke jenter! Nei, man slår ikke jenter. Jenter slår deg. hun har pupper Det har je... Fint vær hos dere andre? Her snør og blåser det :!: Jo, det gjør man. Uten problemer. Du er jente selv, da. Ikke at espen ikke er det..ehm..hmm.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hun overbeviste meg til og bli... hun har pupper Haha, det er bra. Slik tenker en ekte kar. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jo, det gjør man. Uten problemer. men du er jente Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 b-real liker meg ikke. *syte* Jaha? Å hvordan har du funnet det ut? Har da intet imot deg o.O Skarstad. Du regnet feil. Hun vil få 12 000 Vent, vent, vent! Hvem er du, og hva gjør du med avataren til Herr Brun?! Jeg gikk på den feilen der jeg også. Hater folk med samme avatar, en har blitt så avatar-knyttet at det er skummelt... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 ATTENTION! Skal lage middag til favoritthomoen min idag. Hva skal jeg lage? Han vil ikke ha fisk eller noe weird. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jo, det gjør man. Uten problemer. Skal man slå noen, skal det skje i selvforsvar. Og da er ikke innover eller utovertiss noe tema. Bortsett fra når det gjelder hvor man skal slå/sparke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jo, det gjør man. Uten problemer. men du er jente ...Kaller du meg jente? KALLER DU MEG JENTE?! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jaha? Å hvordan har du funnet det ut? Har da intet imot deg o.O Kan jeg ikke få ha noen teorier som ikke bunner ut i sannheten? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Her snør det ikke. Haha. Det er litt snø igjen, da. Men den smelter nok snart. Her er det en god del. Bare her snøen legger seg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hva faen er galt med deg? man slår ikke jenter! Nei, fordi i mitt tilfelle så slår jentene hardere enn det jeg gjør Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) ATTENTION!Skal lage middag til favoritthomoen min idag. Hva skal jeg lage? Han vil ikke ha fisk eller noe weird. Kyllingwok med chili. Da var det lunsj. Kos dere! Endret 12. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jo, det gjør man. Uten problemer. men du er jente ...Kaller du meg jente? KALLER DU MEG JENTE?! *host* she*host*male*host* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 ATTENTION!Skal lage middag til favoritthomoen min idag. Hva skal jeg lage? Han vil ikke ha fisk eller noe weird. hvem er det da? ...Kaller du meg jente? KALLER DU MEG JENTE?! ehm... ja... du har jo pupper... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skal lage middag til favoritthomoen min idag. Hva skal jeg lage? Han vil ikke ha fisk eller noe weird. Wok Faen det er evigheter siden jeg har spist wok! Jeg må klippe neglene, begynner å bli irriterende å skrive ffs. Hater å klippe negler men hater å ha lange negler. Faens unødvendig dritkropp vi har Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Idaaaa! jaja ble ikke noe tur på meg i dag da.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg må klippe neglene, begynner å bli irriterende å skrive ffs. Hater å klippe negler men hater å ha lange negler. Faens unødvendig dritkropp vi har Varm opp en nål og sprett av neglene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg