min sin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) dumme russland, de skulle ha tapt nå.. De har spilt best og har hatt flest sjanser, jo. jeg heier ikke på hvem jeg tror vinner, jeg heier på dem jeg vil skal vinne. er ikke medgangs supporter edit; dessuten har da nederland vært bra idag. Endret 21. juni 2008 av min sin Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) jeg heier ikke på hvem jeg tror vinner, jeg heier på dem jeg vil skal vinne. er ikke medgangs supporter En medgangsupporter holder med laget som vinner, noe det er vanskelig å si om Russland. edit; dessuten har da nederland vært bra idag. I så fall har Russland vært supermegafantastiske. Endret 21. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg har faenmeg låst fast Torbjørn sin ene fot med et fotjern da vi drev og køddet i sted, og jeg finner ikke nøkkelen. >_< Hvor lenge har han vært fastlåst? Lykke til med letingen uansett Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Du er meg en rar en, Eplefe, sitter her når du har besøk av typen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Du er meg en rar en, Eplefe, sitter her når du har besøk av typen? Ja, hun burde utnytte det at han er fastlåst. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg har faenmeg låst fast Torbjørn sin ene fot med et fotjern da vi drev og køddet i sted, og jeg finner ikke nøkkelen. >_< Det første du tenkte på var å komme hit å fortelle oss om det?! Konge Eple, jeg digger deg - bare sånn at du vet det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Ha, Russland har jo nærmest hatt like mange sjanser i løpet av én ekstraomgang som Nederland har hatt i løpet av en hel kamp. Faen, det var straffe. Endret 21. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg har faenmeg låst fast Torbjørn sin ene fot med et fotjern da vi drev og køddet i sted, og jeg finner ikke nøkkelen. >_< Ta nå iallfall gimp-ballen ut av kjeften hans slik at han kan puste ordentlig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hørte rykter om at du hadde bytta brukernavn Ingrid, og når jeg så her fikk jeg bekreftet det.. Synes emo-navnet ditt var heftig jeg Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvilken sang er det som blir spilt etter mål i EM? Må bare vite hva det er slags sang jeg skal hate med lidenskap. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Lolz, nederlag til Nederland (badum-tish) Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Russland har vært beste laget, greit nok at de vinner. Endret 21. juni 2008 av hawaii2k Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jøss, jeg er på kafe^^ Halla! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg har faenmeg låst fast Torbjørn sin ene fot med et fotjern da vi drev og køddet i sted, og jeg finner ikke nøkkelen. >_< Det første du tenkte på var å komme hit å fortelle oss om det?! Konge Eple, jeg digger deg - bare sånn at du vet det. Jeg tenkte ikke først på det. JEg tenkte først på å finne nøkkelen. Så ga jeg opp det. Jeg har faenmeg låst fast Torbjørn sin ene fot med et fotjern da vi drev og køddet i sted, og jeg finner ikke nøkkelen. >_< Ta nå iallfall gimp-ballen ut av kjeften hans slik at han kan puste ordentlig. VI SEXET IKKE! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvilken sang er det som blir spilt etter mål i EM? Må bare vite hva det er slags sang jeg skal hate med lidenskap. Jeg tror den går sånn her. Da-tam-tam-tam-tamti-tam-tam-tam-da-di-di-tam-dam-didam-dam-dam. Rio! De Janeiro. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hørte rykter om at du hadde bytta brukernavn Ingrid, og når jeg så her fikk jeg bekreftet det.. Synes emo-navnet ditt var heftig jeg vel jeg likte det ikke. det var veldi kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg