min sin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hva het hun der norske modellen eller kunstneren som var i FHM? var det ikke aulie eller noe. marie aulie tror jeg det var. syns å huske jeg har hørt noe om at hu var i noe sånt bla. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Marianne Aulie, kanskje? Litt rask googling gav i alle fall meg treff på det. Selv om jeg ikke gidder sjekke om det er rett. x) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Speaking of. Jeg var på fjortisfylla i går. Ah, det kan forklare hvorfor du lurte på hva "skald u imrgebn?" Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 skal ha middagsgjester idag, menyen: Katalansk tomatoast Kyllingspyd indrefilet av okse + salat + bakt potet brownies, med 3 kuler is(vanilje, jordbær og sjokolade)+ jordbær Hva ni tyks? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fordi folk har for lite å gjøre på helgekvelder tydeligvis..den klassiske forumkrangelen dukker alltid opp fredag, lørdag eller søndag, der noen sier litt for mye om hva de syns om andre. Og vips er det personangrep og stenging av tråd m/ opprydding. Slår aldri feil Hva skjedde? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fordi folk har for lite å gjøre på helgekvelder tydeligvis..den klassiske forumkrangelen dukker alltid opp fredag, lørdag eller søndag, der noen sier litt for mye om hva de syns om andre. Og vips er det personangrep og stenging av tråd m/ opprydding. Slår aldri feil Hva skjedde? de bare bitcha litt om ubetydelige ting.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fordi folk har for lite å gjøre på helgekvelder tydeligvis..den klassiske forumkrangelen dukker alltid opp fredag, lørdag eller søndag, der noen sier litt for mye om hva de syns om andre. Og vips er det personangrep og stenging av tråd m/ opprydding. Slår aldri feil Hva skjedde? de bare bitcha litt om ubetydelige ting.. hvem? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 husker ikke helt, jeg gadd ikke å lese så mye av det. de som var med å bitcha husker det sikkert... Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fordi folk har for lite å gjøre på helgekvelder tydeligvis..den klassiske forumkrangelen dukker alltid opp fredag, lørdag eller søndag, der noen sier litt for mye om hva de syns om andre. Og vips er det personangrep og stenging av tråd m/ opprydding. Slår aldri feil Hva skjedde? de bare bitcha litt om ubetydelige ting.. hvem? Det skal du ta rennafart og drite i! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det skal du ta rennafart og drite i! Nevah! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 synes det var lite aktivitet her nå, sikkert pga. HW-fotball i Oslo! Lenke til kommentar
min sin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) “It is not possible to separate the autism from the person. Therefore, when parents say, ‘I wish my child did not have autism,’ what they’re really saying is, ‘I wish the autistic child I have did not exist and I had a different (non-autistic) child instead.’ Read that again. This is what we hear when you mourn over our existence. This is what we hear when you pray for a cure. This is what we know, when you tell us of your fondest hopes and dreams for us: that your greatest wish is that one day we will cease to be, and strangers you can love will move in behind our faces.” hele artikkelen har dere lest den i dagbladet om den femåringen som ble stemt ut av de andre barna, satt opp av læreren(av en eller annen grunn virker ikke dagbladet på mitt internett, har noen andre problemer med dagbladets side?) Endret 21. juni 2008 av min sin Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Dårlig med tilgang til Dagbladet her også. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) noen som aner hva som er galt? Endret 21. juni 2008 av min sin Lenke til kommentar
min sin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) med dagbladets side hm. nå funker den igjen... det var merkelig.. Endret 21. juni 2008 av min sin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 hah, nå skal jeg og en kompis lage en tegneserie dreiv å diskuterte det når vi var ute å gikk i stad. more info coming later Lenke til kommentar
Addan Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Stilig, skal du tegne eller skrive? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 uansett... har noen lest denne artikkelen i dagbla: Alex (5) ble stemt ut av barnehagen sjukt hva amerikanere kan finne på. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 jeg tegner osv, mens han skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg