Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sir Tonnes, trust me, det er det. Telt er ikke bra. Man er der for å se konserter, ikke vasse rundt i et gjørmete område midt på natta med mygg i teltet, bli kokt på morgenen av sola etter ei ukomfortabel og svett natt i en klam sovepose.

Jeg har overnattet på hytte på festival, og det var himmelsk. Etter å ha stått og gått og hoppa rundt i 8-9 timer verker beina sånn. Og da vil man ha en laaang dusj, ikke gå og legge seg og la svetten tørke fast i kroppen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Nei Thomas liker ikke festivaler... og heller ingen av bandene som spiller:P så da får jeg bare kose meg med bestevenninde i stede:)

Gleder meg helt sinnsykt mye:D

Thomas har i så fall dårlig musikksmak. 8D

Jeg skal ha det så gøøøøy. \o/

Thomas har sær, men flott musikksmak egentlig.

Men synes han burde kunne dra til Hove med meg å i alle fall se om det er noe musikk han kunne like.

Men neida.

Jeg får ha det gøy uten han:D

Kos deg der^^

Lenke til kommentar

Jeg vurderte å bo hjemme under festivalen, bor såpass nærme. Men er jo litt gøy å være der ute også. Desverre er jeg ikke noe teltmenneske, og da passer det bra med båt. Dessuten slipper vi litt unna alt bråket :)

Lenke til kommentar

Nemlig. Jeg har gjort begge delene. Telt var bare klamt og vått og kjipt. Hytte var herlig, men dyrere.

Vedder på at jeg hadde en minst like bra "festivalopplevelse" som de som sov ute i teltene sine. Det er jo musikken som teller for min del, ikke å drikke seg mest mulig fjortisfull på lengst mulig tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...