Eplefe Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Snart Hove på meg:DHove på meg, bestevenninnen, hennes type og min type og. Du får ikke Thomas med deg, du. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Forumtreff på meg. Er faktisk veldig spent. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 39 innlegg fra i går natt er fjernet, noen var mer uskyldige enn andre men jeg har valgt å fjerne mer eller mindre hele diskusjonen. Reaksjoner kan komme utover dagen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Elektromesse på meg, til alle som spurte. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Snart Hove på meg:DHove på meg, bestevenninnen, hennes type og min type og. Du får ikke Thomas med deg, du. Nei Thomas liker ikke festivaler... og heller ingen av bandene som spiller:P så da får jeg bare kose meg med bestevenninde i stede:) Gleder meg helt sinnsykt mye:D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nei Thomas liker ikke festivaler... og heller ingen av bandene som spiller:P så da får jeg bare kose meg med bestevenninde i stede:) Gleder meg helt sinnsykt mye:D Thomas har i så fall dårlig musikksmak. 8DJeg skal ha det så gøøøøy. \o/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Haha, det slår neste aldri feil det der..med en gang det er helg begynner folk å slenge dritt til hverandre på natta og moddis må inn og rydde opp. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Elektromesse på meg, til alle som spurte. Å det hørtes morro ut Hvor skal det være hen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Det var i Oslo Spektrum..masse sinnssykt billige PC'r til salgs der. 5000 billigere enn i butikkene og sånt. En kompis kjøpte en miniserver (nesten bare plass til harddisker inni) for 300kr som egentlig koster 2000 mere i butikken. Var visst bare 50 stk tilgjengelig av dem, og han sto i kø i 2 timer før han kom inn..også var det folk der som ikke ville stå i kø og bare knuffa og lagde kvalm, så politiet måtte komme og hente dem. Han sa de viste frem et par høyttalere til 1,2 millioner også, var designet av samme karen som designet iPod for apple, men har ingenting med apple å gjøre. De var laget av skikkelige lydprodusenter. De hadde visst gode laptoper til 4-5000 under butikkpris også. Burde vært der, men gadd ikke stå opp tidlig for å stå i kø i sola. Endret 21. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Forumtreff på meg. Er faktisk veldig spent. Nei? Skulle ikke det være i juli? Eller er det flere? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvorfor går det alltid hett for seg innpå forumcafen ? Its so funny Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fordi folk har for lite å gjøre på helgekvelder tydeligvis..den klassiske forumkrangelen dukker alltid opp fredag, lørdag eller søndag, der noen sier litt for mye om hva de syns om andre. Og vips er det personangrep og stenging av tråd m/ opprydding. Slår aldri feil Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 hehe Det er vel gjengangere her som andre plasser Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hva skal jeg pakke til Hovefestivalen?!? *løpe fortvilet rundt* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Gå til hovetråden, mange som har posta pakkelister der. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=1120 Se på de par siste sidene. Tørre sokker er et must, og håndklær til å holde telt tørt med til enhver tid. Ikke labbe inn i teltet med sølete sko, ta de av ved inngangen og ha et håndkle som trekker til seg vann og gjørme, så går det fint. Håndkleet kan jo kastes etterpå. Komfort er veldig viktig når man bor i telt, skal ikke være bare slit og pes og vått gulv og gjørme overalt. Endret 21. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Selv hadde jeg med meg 6 skift + masse t skjorter , sokker å undertøy sist festival telt, underlag , osv fikk plass i en gigantisk trillebag. Den beste baggen og ha på festival ever Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Skal sove i seilbåt Det tror jeg er smart. Klær har jeg pakket, håndklær, tepper, regntøy.. Bor ikke langt unna, så er ikke så ille hvis jeg glemmer noe Så hva skjer, DNFK? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jajja, da blir det jo ikke vått og sånt. Du får det sikkert fint. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Men en festival uten telt, er ikke en skikkelig festival jo ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg