Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja :o

Bård-Sokrates. Det hørtes ganske så redneck ut :p

Passer bra da :innocent:

Uff, nå er jeg virkelig lei 16 år gamle fnishild, knishild og knisfnis-anne (fjortisjenter) som prater om tissen sin .____. Det tar på å jobbe som IT-personell på en VGS...

Haha, kos det vel :p

Lenke til kommentar
Ed Gein..*host*.

Auch, han var slem

"A "mammary vest" crafted from the skin of a woman's torso;

A belt made from several human nipples, among many other such grisly objects;

Socks made from human flesh.

A sheath made from human skin."

Slem er vel et litt svakt ord(?)^^

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Uff, nå er jeg virkelig lei 16 år gamle fnishild, knishild og knisfnis-anne (fjortisjenter) som prater om tissen sin .____. Det tar på å jobbe som IT-personell på en VGS...

Etter to år som ikt-lærling på VGS. Så har du min fulle sympati. Det er så mange undermennesker på en sånn skole, gud nåde meg. Det var mange ganger jeg ønsket meg flammekaster etter å hørt på noen av samtalene som foregikk i gangene :p

Lenke til kommentar
Neste film: A Clockwork Orange (for ørtende gang)

Den ser du med meg, ETTER at rommet ditt er shina, for når det kryper sånne likormer der, da er det for ille. Mhm. Akkurat.

Noen som har lyst å inspirere meg til å gjøre noe konstruktivt? Altså, lage en eller annen form for hjemmeside? x)

Lenke til kommentar
Neste film: A Clockwork Orange (for ørtende gang)

Den ser du med meg, ETTER at rommet ditt er shina, for når det kryper sånne likormer der, da er det for ille. Mhm. Akkurat.

Noen som har lyst å inspirere meg til å gjøre noe konstruktivt? Altså, lage en eller annen form for hjemmeside? x)

Pappa anbefalte meg den filmen, men jeg er så lat at jeg ikke har sett den enda.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Pokker den tråden her har blitt lang nå. Når jeg la meg i går kveld var den på 24 sider. Sitter på skoledataen nå og skriver filmanmeldelser :(

Det er jo gøy det da. Skrev en om 1408 her om dagen.

Jeg skriver om Transformers :p Har dere noen flere idèer til nye filmer jeg kan anmelde. Det er til skoleavisa.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Det er jo gøy det da. Skrev en om 1408 her om dagen.

Var den noe bra eller? Hadde egentlig tenkt å se den, men den var ikke satt opp på kinoen i nærheten :nei:

Jeg skriver om Transformers :p Har dere noen flere idèer til nye filmer jeg kan anmelde. Det er til skoleavisa

Hva med Spiderman 3?

Endret av Comprade
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...