Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Screw miljøet, komfort er best. Hysj hysj, ellers kommer miljømobben og tar deg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 De finnes ikke. Alle er et ludder, innerst inne. Nå, det viktige er jo tross alt hva man fremstår som. Innsiden får ingen se uansett. Ed Gein..*host*. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dypt, ikke sant? Ja, nesten så du må kalles Bård Sokrates Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hysj hysj, ellers kommer miljømobben og tar deg. I have a gun, and I'm not afraid to shoot commies. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja :o Bård-Sokrates. Det hørtes ganske så redneck ut Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ed Gein..*host*. Auch, han var slem Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Uff, nå er jeg virkelig lei 16 år gamle fnishild, knishild og knisfnis-anne (fjortisjenter) som prater om tissen sin .____. Det tar på å jobbe som IT-personell på en VGS... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Om man virker snill og ordentlig, men er et ludder på innsiden, selv om ingen får se det ludderet. Er man ikke da et ludder uansett faen? Er jo det som er på innsiden som teller. Dypt, ikke sant? Ikke sjans. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja :o Bård-Sokrates. Det hørtes ganske så redneck ut Passer bra da Uff, nå er jeg virkelig lei 16 år gamle fnishild, knishild og knisfnis-anne (fjortisjenter) som prater om tissen sin .____. Det tar på å jobbe som IT-personell på en VGS... Haha, kos det vel Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 får vite ikveld eller imorgen kveld om jeg får http://halden.rubrikk.no/annonser.Flott_le...&fc=8,56,56 vil ha, fy f:O Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ed Gein..*host*. Auch, han var slem "A "mammary vest" crafted from the skin of a woman's torso; A belt made from several human nipples, among many other such grisly objects; Socks made from human flesh. A sheath made from human skin." Slem er vel et litt svakt ord(?)^^ Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Uff, nå er jeg virkelig lei 16 år gamle fnishild, knishild og knisfnis-anne (fjortisjenter) som prater om tissen sin .____. Det tar på å jobbe som IT-personell på en VGS... Etter to år som ikt-lærling på VGS. Så har du min fulle sympati. Det er så mange undermennesker på en sånn skole, gud nåde meg. Det var mange ganger jeg ønsket meg flammekaster etter å hørt på noen av samtalene som foregikk i gangene Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Neste film: A Clockwork Orange (for ørtende gang) Den ser du med meg, ETTER at rommet ditt er shina, for når det kryper sånne likormer der, da er det for ille. Mhm. Akkurat. Noen som har lyst å inspirere meg til å gjøre noe konstruktivt? Altså, lage en eller annen form for hjemmeside? x) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pokker den tråden her har blitt lang nå. Når jeg la meg i går kveld var den på 24 sider. Sitter på skoledataen nå og skriver filmanmeldelser Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pokker den tråden her har blitt lang nå. Når jeg la meg i går kveld var den på 24 sider. Sitter på skoledataen nå og skriver filmanmeldelser Aldri klag over å skrive filmanmeldelser. Det er noe av det morsomste i verden. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Neste film: A Clockwork Orange (for ørtende gang) Den ser du med meg, ETTER at rommet ditt er shina, for når det kryper sånne likormer der, da er det for ille. Mhm. Akkurat. Noen som har lyst å inspirere meg til å gjøre noe konstruktivt? Altså, lage en eller annen form for hjemmeside? x) Pappa anbefalte meg den filmen, men jeg er så lat at jeg ikke har sett den enda. Endret 8. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pokker den tråden her har blitt lang nå. Når jeg la meg i går kveld var den på 24 sider. Sitter på skoledataen nå og skriver filmanmeldelser Det er jo gøy det da. Skrev en om 1408 her om dagen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Pokker den tråden her har blitt lang nå. Når jeg la meg i går kveld var den på 24 sider. Sitter på skoledataen nå og skriver filmanmeldelser Det er jo gøy det da. Skrev en om 1408 her om dagen. Jeg skriver om Transformers Har dere noen flere idèer til nye filmer jeg kan anmelde. Det er til skoleavisa. Endret 8. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pappa anbefalte meg den filmen, men jeg er så lat at jeg ikke har sett den enda. Minner meg om bokanmeldelsene jeg hadde i min skoletid. Blei dårlig med lesing der gitt Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Det er jo gøy det da. Skrev en om 1408 her om dagen. Var den noe bra eller? Hadde egentlig tenkt å se den, men den var ikke satt opp på kinoen i nærheten Jeg skriver om Transformers Har dere noen flere idèer til nye filmer jeg kan anmelde. Det er til skoleavisa Hva med Spiderman 3? Endret 8. januar 2008 av Comprade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg