Fredrik Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har blitt skikkelig harry? Våkn opp, mann. Jeg har vært sånn lenge. ... og det er ikke harry. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 red label; godt på sen kvelden Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 En god drink er godt sent på kvelden. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 En god drink er godt sent på kvelden. jepp jepp og om en måned og to dager kan jeg kjøpe selv Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har blitt skikkelig harry? Våkn opp, mann. Jeg har vært sånn lenge. ... og det er ikke harry. Jeg har nok bare ikke lagt merke til det før, for alt nye-fredrik gjør er å lete etter folk han kan banne for å snakke stygt om BWM, råning og og dårlig techno. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Heldiggris Jeg blir fortsatt spurt om legg for å kjøpe øl på butikken jeg da (er 22), vet ikke om jeg skal ta det som ett kompliment eller ikke. Den unge damen i kassa begynte å rødme da jeg spurte om jeg så ut som en 17-åring. Nå skal det da sies at de har skjerpet inn ølsalget her da det har vært mye rassia og butikker har mistet ølbevilgningen, men jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal tro om det. Endret 20. juni 2008 av LOOM Lenke til kommentar
min sin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Heldiggris Jeg blir fortsatt spurt om legg for å kjøpe øl på butikken jeg da (er 22), vet ikke om jeg skal ta det som ett kompliment eller ikke. Den unge damen i kassa begynte å rødme da jeg spurte om jeg så ut som en 17-åring. Nå skal det da sies at de har skjerpet inn ølsalget her da det har vært mye rassia og butikker har mistet ølbevilgningen, men jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal tro om det. kor gamal e du Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg har blitt skikkelig harry? Våkn opp, mann. Jeg har vært sånn lenge. ... og det er ikke harry. Jeg har nok bare ikke lagt merke til det før, for alt nye-fredrik gjør er å lete etter folk han kan banne for å snakke stygt om BWM, råning og og dårlig techno. Ouch! Jeg lurer på å forandre meg, til en som maser om grammatikk og rettskrivning og bruker mer sarkasme og ironi enn det som trengs. Det heter forresten BMW (se det, jeg har begynt allerede). Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 kor gamal e du Hvis du leser innlegget du siterte står det at jeg er 22. Jeg ser absolutt ikke ut som en 17-åring, så jeg tar meg ikke nær av det. Jeg vet bare de må spørre likevel. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 kor gamal e du Hvis du leser innlegget du siterte står det at jeg er 22. Jeg ser absolutt ikke ut som en 17-åring, så jeg tar meg ikke nær av det. Jeg vet bare de må spørre likevel. unnskyld unnskyld.. farget håret mitt blondt igår skjønner du kommer være likedan imorgen, men søndag blir håret blått. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det verste som finnes er de som ikke engang er 23, som klager over at de må vise legitimasjon. Det skal egentlig vises uoppfordret om du er under 23. Blir ikke spurt fordi man nødvendigvis mistenker noen, det er rett og slett greit å være på den sikre siden. Festlig med snørrunger som akkurat har rundet 18, som omtrent blir sint fordi vi ikke vet de er 18. <3 Lenke til kommentar
min sin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 viser alltid leg uoppfordra... for det tar mindre tid å finne det frem mens jeg står i kø, enn vente til jeg blir spurt. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Det verste som finnes er de som ikke engang er 23, som klager over at de må vise legitimasjon. Det skal egentlig vises uoppfordret om du er under 23. Blir ikke spurt fordi man nødvendigvis mistenker noen, det er rett og slett greit å være på den sikre siden. Morsom du. Jeg viser gladlig legg, men er ikke alltid man rekker det før de spør vet du. I tillegg sa jeg jo også at de må være på den sikre siden, ellers mister de bevilgningen sin. unnskyld unnskyld.. farget håret mitt blondt igår skjønner du kommer være likedan imorgen, men søndag blir håret blått. Hehe. Ingenting å si unnskyld for. Vurderte faktisk å farge mitt blått for mange år siden. Det ble med vurderingen. Hehe Endret 21. juni 2008 av LOOM Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 LOOM, var ikke rettet mot deg, og det fremgår jo tydelig av innlegget, når jeg sier det er folk som blir sure. Så jo at du skrev du skjønte det. ... men det er mange som ikke er som deg. Dessverre. (Måtte de alle hoppe i helvete) Lenke til kommentar
min sin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 LOOM, var ikke rettet mot deg, og det fremgår jo tydelig av innlegget, når jeg sier det er folk som blir sure. Så jo at du skrev du skjønte det. ... men det er mange som ikke er som deg. Dessverre. (Måtte de alle hoppe i helvete) det er mennesker som dem som gjør at jeg får angst for at folk skal tolke noe jeg gjør som uhøflig. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) LOOM, var ikke rettet mot deg, og det fremgår jo tydelig av innlegget, når jeg sier det er folk som blir sure. Så jo at du skrev du skjønte det. ... men det er mange som ikke er som deg. Dessverre. (Måtte de alle hoppe i helvete) Hehe. Beklager, ikke lett å følge med så sent en fredagskveld. Endret 21. juni 2008 av LOOM Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 ingen som har mirakelkur mot søvnløshet? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 ingen som har mirakelkur mot søvnløshet? Søvn Jeg vet at jeg skal benytte meg av dette middelet om to strakser . Skal drikke meg så drita i morgen og ikke huske en dritt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 ingen som har mirakelkur mot søvnløshet? Desverre, er på leting etter det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg