Stinkey Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 åh, har alltid hatt lyst til å prøve paintball Anbefales på det sterkeste. Midt i kampens hete er du så full av adrenalin at du knapt nok merker noe når du blir skutt. Bare pass på huet for der blir det gode kuler og blåmerker lekte veldig voldelig når jeg var liten... og kanskje litt fremdeles:P så litt smerte går greit. Da er det ingenting i veien for å prøve. Er spennende og moro. Og jeg likte veldig godt innebane der hvor man måtte bruke terrenget litt mer. Kjempemoro så lenge man tørr. De som står i "spawn" ble jo tatt til slutt, men det hjalp jo lite når de bare dukka under bilen Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 åh, har alltid hatt lyst til å prøve paintball Anbefales på det sterkeste. Midt i kampens hete er du så full av adrenalin at du knapt nok merker noe når du blir skutt. Bare pass på huet for der blir det gode kuler og blåmerker lekte veldig voldelig når jeg var liten... og kanskje litt fremdeles:P så litt smerte går greit. Paintball høras helt sykt kult ut Må bare få rota meg til å gjøre det .. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Folkens, "de populære" er litt tidlig ungdomsskole, okay? derfor jeg snakker om dem i past tense... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Herregud, friks kan ikke komme med kommentarer om at de ikke liker de populære, og ingen av frikevennene deres gjør det heller. DERE ER OUTSIDERE AV EN GRUNN FOR HELVETE. Man vil jo ikke innrømme det, da. Fornektelse er mennesksinnets mest effektivt forsvarsmekanisme. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 *sjekke om det skjedde noe morsomt i kafeen* nei. *legge seg* Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 lekte veldig voldelig når jeg var liten... og kanskje litt fremdeles:P så litt smerte går greit. Beklager på det sterkeste, men i mitt hode fra Vesterålen hørtes det ikke helt uskyldig ut. Ikke at jeg er uskyldig selv. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 åh, har alltid hatt lyst til å prøve paintball Anbefales på det sterkeste. Midt i kampens hete er du så full av adrenalin at du knapt nok merker noe når du blir skutt. Bare pass på huet for der blir det gode kuler og blåmerker lekte veldig voldelig når jeg var liten... og kanskje litt fremdeles:P så litt smerte går greit. Da er det ingenting i veien for å prøve. Er spennende og moro. Og jeg likte veldig godt innebane der hvor man måtte bruke terrenget litt mer. Kjempemoro så lenge man tørr. De som står i "spawn" ble jo tatt til slutt, men det hjalp jo lite når de bare dukka under bilen penger & mennesker til å bli med er vel et hinder. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Herregud, friks kan ikke komme med kommentarer om at de ikke liker de populære, og ingen av frikevennene deres gjør det heller. DERE ER OUTSIDERE AV EN GRUNN FOR HELVETE. Man vil jo ikke innrømme det, da. Fornektelse er mennesksinnets mest effektivt forsvarsmekanisme. DET ER LØGN!!!!!! Måtte bare Lenke til kommentar
min sin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 lekte veldig voldelig når jeg var liten... og kanskje litt fremdeles:P så litt smerte går greit. Beklager på det sterkeste, men i mitt hode fra Vesterålen hørtes det ikke helt uskyldig ut. Ikke at jeg er uskyldig selv. på hvilken måte 'ikke uskyldig'? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Smerte som i kinky, kanskje? Alt vi sier her oppe kan bli tolket som noe kinky. Er en vond vane jeg har... Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Herregud, friks kan ikke komme med kommentarer om at de ikke liker de populære, og ingen av frikevennene deres gjør det heller. DERE ER OUTSIDERE AV EN GRUNN FOR HELVETE. Hør, hør! Men du er jo freak og outsider! *Løpe* EDIT: Forresten, kom dere på paintball! Er så heldig at NPL spilles på samme bane jeg spiller på (les: Jeg har prøvd èn gang og skal til å skaffe meg utstyr) her i lille Tønsberg! Hvor kult er DET, da! Og det er i morgen+søndag! Endret 20. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Herregud, friks kan ikke komme med kommentarer om at de ikke liker de populære, og ingen av frikevennene deres gjør det heller. DERE ER OUTSIDERE AV EN GRUNN FOR HELVETE. Man vil jo ikke innrømme det, da. Fornektelse er mennesksinnets mest effektivt forsvarsmekanisme. Pfft. 98% av dem har valgt å være outsidere selv. De siste 2% som er outsidere genetisk skal jeg heller unnskylde. Samme hvor innadvendt og angstsosial man er klarer man å glatte over det og glise falskt til alle som går forbi og bruke noen tusen schpenn på å se ut som alle andre hvis man vil være populær. De på ungdomsskolen (som ikke er mobbeofre som har vent seg til sin skjebne og gått ut av sirkelen i stedet for å bli sparket ut) som snakker om at de "ikke liker de populære" har så jævlig valgt å gå ut av sirkelen selv, så da får de faen venne seg til at de ikke er en av de populære, og ei heller en av wannabeene. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Folkens, "de populære" er litt tidlig ungdomsskole, okay? Oh-Niners, liksom. Jeg rakk å bla gjennom dramaet før en eller annen moderatorslask luket det bort. Keep going! Lenke til kommentar
min sin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Smerte som i kinky, kanskje? Alt vi sier her oppe kan bli tolket som noe kinky. Er en vond vane jeg har... baka tenkte det ja.. men nei, var nok mer så tidligere venner jeg møter på bussen eller noe kan vise meg arrene jeg har gitt dem, og at de 'vennskapelig' søsken kampene som regel endte med at begge hadde det for vondt til å kunne fortsette(og fikk latterkrampe pga det ) Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 *ut og finne nattmat* Forresten. Emily. Med litt overtalelsesevne så er det null stress å få med folk Jeg ble jo overtalt til å stå på en åker og bli skutt i ryggen som "jomfruskudd" så jaja... Og penger kan man alltids tigge fra foreldre Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hva sier folket til å fiske kongekrabber i Beringerstredet? Er godt betalt Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Mange som skal reise i feren, eller? Skal opp klokken 4 inatt og ta første fly til Orlando. Skal til Paris i slutten av juli, og begynnelsen av August. Og... om du skal "stå opp" om 3 og en halv time. Ville jeg bare ha vært våken litt til Det er planen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ahh... Da legger jeg meg. Og håper at jeg rekker å dusje, spise frokost og komme meg avgårde med bussen, i morgen tidlig. Snakkes på hw fotballen Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ahh... Da legger jeg meg. Og håper at jeg rekker å dusje, spise frokost og komme meg avgårde med bussen, i morgen tidlig. Snakkes på hw fotballen Kos deg, og ha en fin ferie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg