Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
åh, har alltid hatt lyst til å prøve paintball :thumbup:

Anbefales på det sterkeste. Midt i kampens hete er du så full av adrenalin at du knapt nok merker noe når du blir skutt. Bare pass på huet for der blir det gode kuler og blåmerker :p

Lenke til kommentar

har aldri skjønt begrepet 'de populære'. for de som på en måte falt inn i det begrepet, kjente jeg ingen som likte dem, eller på noen måte hadde lyst å bli del av deres gruppe...

Mange som skal reise i feren, eller? Skal opp klokken 4 inatt og ta første fly til Orlando. :D

skal til florida til høsten engang :) miami da, ikke orlando.

Lenke til kommentar
har aldri skjønt begrepet 'de populære'. for de som på en måte falt inn i det begrepet, kjente jeg ingen som likte dem, eller på noen måte hadde lyst å bli del av deres gruppe...

De populære liker hverandre. Og har en attitude som gjør at det ser ut som alle har lyst til å henge med de. :)

Lenke til kommentar
åh, har alltid hatt lyst til å prøve paintball :thumbup:

Anbefales på det sterkeste. Midt i kampens hete er du så full av adrenalin at du knapt nok merker noe når du blir skutt. Bare pass på huet for der blir det gode kuler og blåmerker :p

lekte veldig voldelig når jeg var liten... og kanskje litt fremdeles:P så litt smerte går greit.

Lenke til kommentar

Heisann heisann.

Jeg skal på gradering i morgen, og har ikke peiling på når det er.

Ellers så vil jeg si jeg gjerne kunne tenke meg å komme på fotballen, men det kræsjer som sagt med graderinga.

Hmm, jaja. :)

Burde vel egentlig kaste meg i seng...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...