L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det var en jævel av en smiley.Prøvde å lage en pil da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Knis! Nei, paintball er kjedelig. For å omformulere, jeg har ikke prøvd det og har egentlig lyst. Numpher: Vanskelig å ro på dypt vann med strøm. Endret 20. juni 2008 av chokke Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nei, paintball er kjedelig. For å omformulere, jeg har ikke prøvd det og har egentlig lyst. Paintball ser egentlig litt vondt ut. Og som den pinglen jeg er. Så liker jeg ikke slike vonde ting. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Paintball ser egentlig litt vondt ut. Og som den pinglen jeg er. Så liker jeg ikke slike vonde ting. Du kunne aldri fungert som emo. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 åh, har alltid hatt lyst til å prøve paintball Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 åh, har alltid hatt lyst til å prøve paintball Prøv airsoft i stedet. Det er gøy det Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du kunne aldri fungert som emo. Ikke alle emoer skader seg selv. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Mange som skal reise i feren, eller? Skal opp klokken 4 inatt og ta første fly til Orlando. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Mange som skal reise i feren, eller? Skal opp klokken 4 inatt og ta første fly til Orlando. Skal på hytta med muttern og fattern og hjelpe til . Bygger på for ca 100 000 om jeg ikke tar helt feil og blir utvidet til 70 m2 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du kunne aldri fungert som emo. Ikke alle emoer skader seg selv. I dagens betydning så er alle som går med mørke klær emo-er og selvskadere. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Mange som skal reise i feren, eller? Skal opp klokken 4 inatt og ta første fly til Orlando. Skal til Paris i slutten av juli, og begynnelsen av August. Og... om du skal "stå opp" om 3 og en halv time. Ville jeg bare ha vært våken litt til Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 åh, har alltid hatt lyst til å prøve paintball Anbefales på det sterkeste. Midt i kampens hete er du så full av adrenalin at du knapt nok merker noe når du blir skutt. Bare pass på huet for der blir det gode kuler og blåmerker Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 I dagens betydning så er alle som går med mørke klær emo-er og selvskadere. Da har jeg det vistnok virkelig ille. Skader meg selv og er relativt depresiv, 24/7 Sånn, om vi følger dagens definisjon, såklart. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 har aldri skjønt begrepet 'de populære'. for de som på en måte falt inn i det begrepet, kjente jeg ingen som likte dem, eller på noen måte hadde lyst å bli del av deres gruppe... Mange som skal reise i feren, eller? Skal opp klokken 4 inatt og ta første fly til Orlando. skal til florida til høsten engang miami da, ikke orlando. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 har aldri skjønt begrepet 'de populære'. for de som på en måte falt inn i det begrepet, kjente jeg ingen som likte dem, eller på noen måte hadde lyst å bli del av deres gruppe... De populære liker hverandre. Og har en attitude som gjør at det ser ut som alle har lyst til å henge med de. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Om ingen liker de populære, og ingen vil være som dem, så er de per definisjon ikke populære heller. Det er fullt av motsetninger her nå. o.o Lenke til kommentar
min sin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 åh, har alltid hatt lyst til å prøve paintball Anbefales på det sterkeste. Midt i kampens hete er du så full av adrenalin at du knapt nok merker noe når du blir skutt. Bare pass på huet for der blir det gode kuler og blåmerker lekte veldig voldelig når jeg var liten... og kanskje litt fremdeles:P så litt smerte går greit. Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Heisann heisann. Jeg skal på gradering i morgen, og har ikke peiling på når det er. Ellers så vil jeg si jeg gjerne kunne tenke meg å komme på fotballen, men det kræsjer som sagt med graderinga. Hmm, jaja. Burde vel egentlig kaste meg i seng... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Folkens, "de populære" er litt tidlig ungdomsskole, okay? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Herregud, friks kan ikke komme med kommentarer om at de ikke liker de populære, og ingen av frikevennene deres gjør det heller. DERE ER OUTSIDERE AV EN GRUNN FOR HELVETE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg