Espen pai Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du er klar over at sarkasme og ironi ikke funker på internett? sant? "HA HA HA". Metaironi er farlig dumt, Espen pai. TO MÅNEDER! Det skremmer meg at du faktisk holder tellinga fremdeles... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du sa: Buæææhæææhææææ, alle andre skal lxzm rave rundt driiita fulle lxzm, skikkli sommerfest azz, og jeg kan ikke komme fordi jeg MÅ være med på ferie, får ikke lov å være hjemme. ÅRETS FEST azz, vil så gjerne drikke masse og være fjortizzfull, men får ikke gjort deh daaah. :(:(:(" Det er ikke snakk om å tolke eller ikke, men hva du ga klart og tydelig uttrykk for. Kan dere to stanse den tåpelige diskusjonen da? Takk. Jeg vil heller snakke om innebandy og pistoskyting. Jeg skal skaffe meg nye hobbyer. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Kan dere to stanse den tåpelige diskusjonen da? Takk. Jeg vil heller snakke om innebandy og pistoskyting. Jeg skal skaffe meg nye hobbyer. Discussion ended----------------------- Innebandy høres rått ut. Pistolskyting... Hvorfor? I tilfelle du får bruk for det? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Skarstad har blitt mindre upopulær etter at han fant kjærleiken og ble mindre bitter og menneskehatende, så han er nok ikke noe å satse på lenger når det gjelder å henge med de mest upopulære. Men det finst ein gutt på vetslanda med kjyr og traktor. Innebandy høres rått ut. Pistolskyting... Hvorfor? I tilfelle du får bruk for det?Pistolksyting er ikke så masete og stressende, og man trenger ikke dybdesyn. ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Pistolskyting? Fett! I know. Finnes jo mange grener og øvelser og diverse og. har lurt litt på paintball eller airsoft i tilegg til pistolskyting og da. Må passe på å ikke ta med feil våpen i tilfelle. Endret 20. juni 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Skarstad har blitt mindre upopulær etter at han fant kjærleiken og ble mindre bitter og menneskehatende, så han er nok ikke noe å satse på lenger når det gjelder å henge med de mest upopulære. Men det finst ein gutt på vetslanda med kjyr og traktor. Innebandy høres rått ut. Pistolskyting... Hvorfor? I tilfelle du får bruk for det?Pistolksyting er ikke så masete og stressende, og man trenger ikke dybdesyn. ^^ Hehe. Hvorfor ikke paintball som er skikkelig morsomt. Løpe rundt og skyte på folk jeg ikke liker uten å få straff. Må være en av verdens mest brilliante oppfinnelser Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ja, Skarstad hadde nok vært god underholdning på fjortisfest. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg elsker å skyte med hagle. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Enig med Lars. Milsim fremfor å skyte maling på hverandre anyday. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Pistolskyting? Fett! I know. Finnes jo mange grener og øvelser og diverse og. har lurt litt på paintball eller airsoft i tilegg til pistolskyting og da. Må passe på å ikke ta med feil våpen i tilfelle. For ikke å nevne praktisk skyting. (eller var det aktiv skyting) blant de få tingene innenfor våpen jeg synes er litt artig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Enig med Lars. Milsim fremfor å skyte maling på hverandre anyday.Blir fort laaaaaangdrygt, ser jeg for meg. Pluss "Traff deg!" "nehei" "joho" osv. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Høres bra ut. Selv er jeg ikke noen stor fan av verken røyk eller snus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Enig med Lars. Milsim fremfor å skyte maling på hverandre anyday.Blir fort laaaaaangdrygt, ser jeg for meg. Pluss "Traff deg!" "nehei" "joho" osv. Er det tvil er du truffet Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Enig med Lars. Milsim fremfor å skyte maling på hverandre anyday.Blir fort laaaaaangdrygt, ser jeg for meg. Pluss "Traff deg!" "nehei" "joho" osv. Må jo spille med folk som har samvitighet til å innrømme at de blir eid;) Men som samtidig briljerer selv når de eier. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Er det tvil er du truffet Folk som ljuger sier vel sjelden at det er tvil? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Forslag: La oss sette streken her! || \/ -------------------------------------------------------- Endret 20. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 ||\/ Det var en jævel av en smiley. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg