Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg gjentar:

Har aldri snudd mening, sa bare at jeg var litt lei meg fordi den festen var samtidig som jeg skulle til spania. Vil heller til Spania enn på den festen.

SUNS SYND PÅ MEG FOR FAEN!

Ja, du virka litt lei deg. Også senere sier du at du heller vil til Spania enn festen. Det er å snu mening i mine øyne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hihi. Noen som ser Tyrkia - Kroatia? Går til ekstraomganger, så scorer Kroatia når det er gått 119 minutter. Det blir 1 minutt tillegg og Tyrkia scorer på overtid av overtid av andre ekstraomgang og gjør at det blir straffekonk! :D

Fight till death. Episk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

En kan jo aldri vite med en som heller vil på fjortisfylle enn til Spania og i samme åndedrag forteller om skadene ved røyking.

Sa jo akkurat det motsatte.

Se her du

Jeg gjentar:

Har aldri snudd mening, sa bare at jeg var litt lei meg fordi den festen var samtidig som jeg skulle til spania. Vil heller til Spania enn på den festen.

Hva er da problemet?

Jeg vil på begge deler...?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Jeg gjentar:

SUNS SYND PÅ MEG FOR FAEN!

Ja, du virka litt lei deg. Også senere sier du at du heller vil til Spania enn festen. Det er å snu mening i mine øyne.

Hæhæ, er da lei meg også men betyr da ikke at jeg heller vil på festen enn til Spania... :S

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Jeg vil på begge deler...?

Det er mye jeg vil som jeg ikke får til, do you hear me bitch about that, no?

Egentlig ikke, har på følelsen av at du slår meg lettt :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Egentlig ikke, har på følelsen av at du slår meg lettt :D

Det er fordi jeg er bedre enn deg.

hæhæ, ja, ikkesant...

Du bare flytter uthevingen istedet for å svare? Nice.

Åja, poenget mitt var at jeg sa jeg heller ville til spania enn på festen.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Hæhæ, er da lei meg også men betyr da ikke at jeg heller vil på festen enn til Spania... :S

Er jo ikke det jeg sa :nei: Sa at du skifta mening. Var ganske klart på de sitatene fra deg også. Så du får velge om du tørr å innrømme deg selv eller om du skal svare på noe helt annet igjen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Er jo ikke det jeg sa :nei: Sa at du skifta mening. Var ganske klart på de sitatene fra deg også. Så du får velge om du tørr å innrømme deg selv eller om du skal svare på noe helt annet igjen.

Utifra det jeg oppfatta så sa du at siden jeg var lei meg fordi jeg ikke rakk begge deler så betyr det at jeg heller vil på festen enn spania men sa jo det motsatte. Har aldri sagt at jeg heller vil på festen og har aldri ment det, og jeg er sååå lei meg hvis du missforsto det.

:roll:

Lenke til kommentar
Utifra det jeg oppfatta så sa du at siden jeg var lei meg fordi jeg ikke rakk begge deler så betyr det at jeg heller vil på festen enn spania men sa jo det motsatte. Har aldri sagt at jeg heller vil på festen og har aldri ment det, og jeg er sååå lei meg hvis du missforsto det.

Du er klar over at sarkasme og ironi ikke funker på internett? sant?

Lenke til kommentar
Du har ikke noe særlig å skryte av i dag, mao, når du må ty til det der? :p

Mja, kan ikke si dagen har vært så veldig produktiv :wee: .

Om du er blessed med en korrekt utstyrt hjerne, jo. Synes selv jeg mester det relativt bra :) .

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Joda, men håper at den strechen på "sååå" skal hjelpe han til å forstå det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...