Stinkey Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg gjentar:Har aldri snudd mening, sa bare at jeg var litt lei meg fordi den festen var samtidig som jeg skulle til spania. Vil heller til Spania enn på den festen. SUNS SYND PÅ MEG FOR FAEN! Ja, du virka litt lei deg. Også senere sier du at du heller vil til Spania enn festen. Det er å snu mening i mine øyne. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hihi. Noen som ser Tyrkia - Kroatia? Går til ekstraomganger, så scorer Kroatia når det er gått 119 minutter. Det blir 1 minutt tillegg og Tyrkia scorer på overtid av overtid av andre ekstraomgang og gjør at det blir straffekonk! Fight till death. Episk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 En kan jo aldri vite med en som heller vil på fjortisfylle enn til Spania og i samme åndedrag forteller om skadene ved røyking. Sa jo akkurat det motsatte. Se her du Jeg gjentar:Har aldri snudd mening, sa bare at jeg var litt lei meg fordi den festen var samtidig som jeg skulle til spania. Vil heller til Spania enn på den festen. Hva er da problemet? Jeg vil på begge deler...? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Yo, knewt: Spoiler? Uansett, syyyyyyyyyykt kamp! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg vil på begge deler...? Det er mye jeg vil som jeg ikke får til, do you hear me bitch about that, no? Sykt heftig kamp ja . Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg gjentar:Har aldri snudd mening, sa bare at jeg var litt lei meg fordi den festen var samtidig som jeg skulle til spania. Vil heller til Spania enn på den festen. SUNS SYND PÅ MEG FOR FAEN! Ja, du virka litt lei deg. Også senere sier du at du heller vil til Spania enn festen. Det er å snu mening i mine øyne. Hæhæ, er da lei meg også men betyr da ikke at jeg heller vil på festen enn til Spania... :S Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Du bare flytter uthevingen istedet for å svare? Nice. Endret 20. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg vil på begge deler...? Det er mye jeg vil som jeg ikke får til, do you hear me bitch about that, no? Egentlig ikke, har på følelsen av at du slår meg lettt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Egentlig ikke, har på følelsen av at du slår meg lettt Det er fordi jeg er bedre enn deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Egentlig ikke, har på følelsen av at du slår meg lettt Det er fordi jeg er bedre enn deg. hæhæ, ja, ikkesant... Du bare flytter uthevingen istedet for å svare? Nice. Åja, poenget mitt var at jeg sa jeg heller ville til spania enn på festen. Endret 20. juni 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 hæhæ, ja, ikkesant... Fint, da er vi enige . Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hæhæ, er da lei meg også men betyr da ikke at jeg heller vil på festen enn til Spania... :S Er jo ikke det jeg sa Sa at du skifta mening. Var ganske klart på de sitatene fra deg også. Så du får velge om du tørr å innrømme deg selv eller om du skal svare på noe helt annet igjen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det er fordi jeg er bedre enn deg.Du har ikke noe særlig å skryte av i dag, mao, når du må ty til det der? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hæhæ, er da lei meg også men betyr da ikke at jeg heller vil på festen enn til Spania... :S Er jo ikke det jeg sa Sa at du skifta mening. Var ganske klart på de sitatene fra deg også. Så du får velge om du tørr å innrømme deg selv eller om du skal svare på noe helt annet igjen. Utifra det jeg oppfatta så sa du at siden jeg var lei meg fordi jeg ikke rakk begge deler så betyr det at jeg heller vil på festen enn spania men sa jo det motsatte. Har aldri sagt at jeg heller vil på festen og har aldri ment det, og jeg er sååå lei meg hvis du missforsto det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Utifra det jeg oppfatta så sa du at siden jeg var lei meg fordi jeg ikke rakk begge deler så betyr det at jeg heller vil på festen enn spania men sa jo det motsatte. Har aldri sagt at jeg heller vil på festen og har aldri ment det, og jeg er sååå lei meg hvis du missforsto det. Du er klar over at sarkasme og ironi ikke funker på internett? sant? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du har ikke noe særlig å skryte av i dag, mao, når du må ty til det der? Mja, kan ikke si dagen har vært så veldig produktiv . Du er klar over at sarkasme og ironi ikke funker på internett? sant? Om du er blessed med en korrekt utstyrt hjerne, jo. Synes selv jeg mester det relativt bra . Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Utifra det jeg oppfatta så sa du at siden jeg var lei meg fordi jeg ikke rakk begge deler så betyr det at jeg heller vil på festen enn spania men sa jo det motsatte. Har aldri sagt at jeg heller vil på festen og har aldri ment det, og jeg er sååå lei meg hvis du missforsto det. Du er klar over at sarkasme og ironi ikke funker på internett? sant? Joda, men håper at den strechen på "sååå" skal hjelpe han til å forstå det... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Du er klar over at sarkasme og ironi ikke funker på internett? sant? "HA HA HA". Metaironi er farlig dumt, Espen pai. TO MÅNEDER! Endret 20. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Milde moses, satan i helvete, Jesus FUCKING Christ, pluss diverse flere kraftytringer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Milde moses, satan i helvete, Jesus FUCKING Christ, pluss diverse flere kraftytringer Hvorfor får fikk jeg aldri slike lærere jeg kan ta et oppgjør/diskusjon med? Endret 20. juni 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg