Nie Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Wait wait wait. Nie. Hvem sa du fikk lov å bruke 8D igjen?Faen. Jeg så deg ikke. oOJulenissen? Vi må høre på Julenissen, riiight? 10hi, telefonterroristen. "Sjeften på deg din sjeeeetonge" *geipe* Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 røyking dreper O'rly? Det hadde jeg ikke fått med meg... *skuffer farlig mye sarkasme inn i innlegget* haha, tror du jeg skrev det for å være informativ? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg er alltid her. Til og med når du sover. mmm lurerpå om jeg tar tidlig kveld i dag.. er jo så godt å sove når det først er blitt helg <3 Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 røyking dreper O'rly? Det hadde jeg ikke fått med meg... *skuffer farlig mye sarkasme inn i innlegget* haha, tror du jeg skrev det for å være informativ? Ikke lett å vite hva du mener når du først klager over at du ikke får dratt på en fest som om det sto liv på spill. For senere å si at du ikke har noe imot det egentlig, men bare ville ha pupp og rompe samtidig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg er alltid her. Til og med når du sover.Gidder du slå av lyset neste gang jeg glemmer det? Er så irriterende å våkne med lyset i øynene. Thanks. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 haha, tror du jeg skrev det for å være informativ? En kan jo aldri vite med en som heller vil på fjortisfylle enn til Spania og i samme åndedrag forteller om skadene ved røyking. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Jæi har fem tusen innlegg :D :D Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 20. juni 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Allright. Hvor var det du bodde? Var det ikke oppgang 8D? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ikke lett å vite hva du mener når du først klager over at du ikke får dratt på en fest som om det sto liv på spill. For senere å si at du ikke har noe imot det egentlig, men bare ville ha pupp og rompe samtidig. Så fordi jeg formulerte meg litt dårlig (eller du missforsto) tror du jeg er dum? At røyking er farlig er allmenkunnskap og regner med at alle som kan lese vet det (IKKE BOKSTAVLIG MENT STINKEY, MKAI HONNINGVENNEN?). Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Allright. Hvor var det du bodde? Var det ikke oppgang 8D?Kan stemme, ja. Men husk at jeg bytter byer for tiden. Så nå er jeg i en annen 8D. ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 haha, tror du jeg skrev det for å være informativ? En kan jo aldri vite med en som heller vil på fjortisfylle enn til Spania og i samme åndedrag forteller om skadene ved røyking. Sa jo akkurat det motsatte. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 tror du jeg er dum? Vil du ha ett ærlig svar på det der? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jæi har fem tusen innlegg :D :D Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor GRATTIS! Kan jeg ta på deg? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Så fordi jeg formulerte meg litt dårlig (eller du missforsto) tror du jeg er dum? At røyking er farlig er allmenkunnskap og regner med at alle som kan lese vet det (IKKE BOKSTAVLIG MENT STINKEY, MKAI HONNINGVENNEN?). Sa aldri at du var dum eller at jeg trodde det. Bare påpekte at det er ikke lett å vite meningene til en som snur så lett Vil du ha ett ærlig svar på det der? Pent Endret 20. juni 2008 av Stinkey Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 tror du jeg er dum? Vil du ha ett ærlig svar på det der? Så fordi jeg formulerte meg litt dårlig (eller du missforsto) tror du jeg er dum? At røyking er farlig er allmenkunnskap og regner med at alle som kan lese vet det (IKKE BOKSTAVLIG MENT STINKEY, MKAI HONNINGVENNEN?). Sa aldri at du var dum eller at jeg trodde det. Bare påpekte at det er ikke lett å vite meningene til en som snur så lett Jeg gjentar: Har aldri snudd mening, sa bare at jeg var litt lei meg fordi den festen var samtidig som jeg skulle til spania. Vil heller til Spania enn på den festen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) En kan jo aldri vite med en som heller vil på fjortisfylle enn til Spania og i samme åndedrag forteller om skadene ved røyking. Sa jo akkurat det motsatte. Endret 20. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg gjentar:Har aldri snudd mening, sa bare at jeg var litt lei meg fordi den festen var samtidig som jeg skulle til spania. Vil heller til Spania enn på den festen. Hva er da problemet? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hihi. Noen som ser Tyrkia - Kroatia? Går til ekstraomganger, så scorer Kroatia når det er gått 119 minutter. Det blir 1 minutt tillegg og Tyrkia scorer på overtid av overtid av andre ekstraomgang og gjør at det blir straffekonk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg