Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
patetisk? at 15 åringer drikker?

Sikkert at de skryter av det, og anser det som "viktig".

jada, men vi er jo 15, vi synes det er kult

Lenke til kommentar

Hvorfor er det liksom kult å røyke, drikke, snuse og dope seg? Jeg har aldri fått et fornuftig svar på det spørsmålet. Folk synker et par hakk i mine øyne når de plutselig spør folk om de kan skaffe snus til dem.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Hvorfor er det liksom kult å røyke, drikke, snuse og dope seg? Jeg har aldri fått et fornuftig svar på det spørsmålet. Folk synker et par hakk i mine øyne når de plutselig spør folk om de kan skaffe snus til dem.

Håhåhå. ^^

Omgz dt r jo meega qlt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

går vel andre veien og tenker jeg

Lenke til kommentar

I mine øyne er det ikke kult og røyke, men fy faen så godt det er :love:

Lenke til kommentar

Kult, eller "kult" som i at alle andre gjør det da må vi også gjøre det?

:cry:

:love:

Kulhetsgraden avhenger av flere faktorer. Jo oftere en er på grøftefylla, dess mindre en husker, jo bedre. Mer røyking, høyere kulhetsfaktor. Flere sexpartnere, også positivt på kulhetsskalaen. Omvent av karakterene gir økt kulhet og tilslutt fraævr på skolen som er den avgjørende faktoren, og må være gjennomført for å være kul.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Kult, eller "kult" som i at alle andre gjør det da må vi også gjøre det?

Nei, som i den generelle holdningen er det... Og som espen sier, det er godt / morsomt

patetisk? at 15 åringer drikker?

Vel, det er ofte det, men det jeg reagerte på var heller at du var bitter for at du kom til å være i Spania når Generisk fyllefest 08 går av stabelen.

Hæhæ... Neida, er ikke noe med det... Vil heller til Spania enn på festen, men vil jo helst ha med meg begge daa...

Lenke til kommentar
Hæhæ... Neida, er ikke noe med det... Vil heller til Spania enn på festen, men vil jo helst ha med meg begge daa...

Så slutt og sipper og vær fornøyd med og reise til spania da! Det kommer flere fjortizzz fester du kan drikke deg sanseløs på, for så og skryte av at du ikke husker en ting, og hvor morro det var (selv om du ikke husker noe)

Lenke til kommentar

Så slutt og sipper og vær fornøyd med og reise til spania da! Det kommer flere fjortizzz fester du kan drikke deg sanseløs på, for så og skryte av at du ikke husker en ting, og hvor morro det var (selv om du ikke husker noe)

Ikke glem den kule og morsomme røyken ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

:roll:

Ikke glem den kule og morsomme røyken ;)

røyking dreper ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...