Nie Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 I KONTAKT MED MITT INDRE JEG! Så det så. :< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 I KONTAKT MED MITT INDRE JEG! Så det så. :< Hore. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) I KONTAKT MED MITT INDRE JEG! Så det så. :< Og for å gjøre det KUTTER DU DEG. Endret 20. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 I KONTAKT MED MITT INDRE JEG! Så det så. :< Hore. Kjære becca. Selv om det er fristende å bruke slike karakteristikker så er det grunnet retningslinjene mer politisk korrekt å bruke uttrykket "Tøs". Vi vet alle at det er det samme vi mene rnår vi snakker om U9, men det ser bedre ut med tøs. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har aldri sett en så dyr ethernet kabel før... http://hifiklubben.no/produkter/kabler/dig...l_1,5_meter.htm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 I KONTAKT MED MITT INDRE JEG! Så det så. :< Hore. Kjære becca. Selv om det er fristende å bruke slike karakteristikker så er det grunnet retningslinjene mer politisk korrekt å bruke uttrykket "Tøs". Vi vet alle at det er det samme vi mene rnår vi snakker om U9, men det ser bedre ut med tøs. Men hun er jo så kåt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har aldri sett en så dyr ethernet kabel før... http://hifiklubben.no/produkter/kabler/dig...l_1,5_meter.htm Stakars jævler som biter på Men hun er jo så kåt. Heldigvis ikke vårt problem lenger. Nå er det espen sitt. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har aldri sett en så dyr ethernet kabel før... http://hifiklubben.no/produkter/kabler/dig...l_1,5_meter.htm hahah Dritbra ass 1,5 meter kabel til 5000 . Noen dyre millimeter det må bli Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Bra. Jeg hadde vondt i lommeboken av henne og kåtheten hennes en periode. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Espen, Unni, Rebecca, Henrik ... VI VET OM DEN DUMME KLIKKEN DERES, ALTSÅ. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Espen, Unni, Rebecca, Henrik ... VI VET OM DEN DUMME KLIKKEN DERES, ALTSÅ. Ikke bruk navnet mitt, plz. Hadde jeg kunnet hadde jeg tvunget "klikken" min til å kalle med Eple i virkeligheten òg (de som ikke gjør det alt). Edit: And also: Er du sjalu, tvillingpewsen? Endret 20. juni 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvorfor ringte nettopp Conocophillips, som er et oljeselskap, til meg? vell oljebransjens nye sattsning for å få nokk folk , ring random rundt og spørre om de har lyst på jobb Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ikke bruk navnet mitt, plz. Hadde jeg kunnet hadde jeg tvunget "klikken" min til å kalle med Eple i virkeligheten òg (de som ikke gjør det alt). Om jeg hadde møtt deg på gaten, så tror jeg at jeg hadde sagt noe ala "Hei, Eplefe". Det er positivt, altså? ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ikke bruk navnet mitt, plz. Hadde jeg kunnet hadde jeg tvunget "klikken" min til å kalle med Eple i virkeligheten òg (de som ikke gjør det alt). Om jeg hadde møtt deg på gaten, så tror jeg at jeg hadde sagt noe ala "Hei, Eplefe". Det er positivt, altså? ^^ Det er mange som gjør det. Eller. De fleste stopper meg med "Unnskyld? Du kaller deg Eplefe på nettet, sant? Det var det jeg visste. *random navn* DETTE ER HUN JEG SNAKKET OM FOR NOEN DAGER SIDEN!". Det er egentlig litt creepy. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du må nesten vente deg det når du legger ut en haug bilder av deg selv på nettet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 At folk snakker om meg "for noen dager siden"? Nei, det må jeg ikke. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har sett bildene og ubevist skjønt at det har vært Eplefe. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Eplefe, hvis jeg møter deg noen gang skal jeg kalle deg ananas 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg