Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I KONTAKT MED MITT INDRE JEG!

Så det så. :<

Hore.

Kjære becca. Selv om det er fristende å bruke slike karakteristikker så er det grunnet retningslinjene mer politisk korrekt å bruke uttrykket "Tøs". Vi vet alle at det er det samme vi mene rnår vi snakker om U9, men det ser bedre ut med tøs. :)

Lenke til kommentar
I KONTAKT MED MITT INDRE JEG!

Så det så. :<

Hore.

Kjære becca. Selv om det er fristende å bruke slike karakteristikker så er det grunnet retningslinjene mer politisk korrekt å bruke uttrykket "Tøs". Vi vet alle at det er det samme vi mene rnår vi snakker om U9, men det ser bedre ut med tøs. :)

Men hun er jo så kåt. :(
Lenke til kommentar
Espen, Unni, Rebecca, Henrik ...

VI VET OM DEN DUMME KLIKKEN DERES, ALTSÅ.

Ikke bruk navnet mitt, plz. Hadde jeg kunnet hadde jeg tvunget "klikken" min til å kalle med Eple i virkeligheten òg (de som ikke gjør det alt).

Edit: And also: Er du sjalu, tvillingpewsen? :love:

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Ikke bruk navnet mitt, plz. Hadde jeg kunnet hadde jeg tvunget "klikken" min til å kalle med Eple i virkeligheten òg (de som ikke gjør det alt).

Om jeg hadde møtt deg på gaten, så tror jeg at jeg hadde sagt noe ala "Hei, Eplefe". Det er positivt, altså? ^^

Lenke til kommentar

Om jeg hadde møtt deg på gaten, så tror jeg at jeg hadde sagt noe ala "Hei, Eplefe". Det er positivt, altså? ^^

Det er mange som gjør det. Eller. De fleste stopper meg med "Unnskyld? Du kaller deg Eplefe på nettet, sant? Det var det jeg visste. *random navn* DETTE ER HUN JEG SNAKKET OM FOR NOEN DAGER SIDEN!". Det er egentlig litt creepy.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...