A-Jay Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Men uansett slår det neppe denne gangen en kjenning av meg prøvde seg med bensin (ja, bil-bensin) som tennvæske på grillen (jeg var der og bevitnet det). Han fikk selvfølgelig en enorm eksplosjon, etterfulgt av svidd hår på armene og masse sviflekker på gresset Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg tror du sa "snoppen" eller noe slikt. =/ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Jeg visste jeg skulle latt den sattans flasken med statesman stå uberørt. "Synd" jeg skrudde av maskinen før jeg fikk black out i sengen. Klok av skade : d A-Jay: Vi kom aldri til det punktet. Tennvæske og en konfirmasjonsbibel holdt i massevis. Endret 20. juni 2008 av J@cob Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 A-Jay: Vi kom aldri til det punktet. Tennvæske og en konfirmasjonsbibel holdt i massevis. Haha, blitt satanist nå da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tennvæske er kos! Flammeblåsing. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) A-Jay: Vi kom aldri til det punktet. Tennvæske og en konfirmasjonsbibel holdt i massevis. Haha, blitt satanist nå da Neida. Tror det var ett ekstremt innfall av nasjonalisme elns. Katalysator: "Føy faen. Slage ve fimreite, da va tie da!" Edit: Vi prøvde å bruke den til rullepapir og, men da var glasset fult for den eneste i gruppa som er noenlunde kristen ^^ Endret 20. juni 2008 av J@cob Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Se mye film, la mamma lage mat til oss, drikke øl (eller cola i ditt tilfelle) og vin, spille GTA og føre dype samtaler kun avbrutt av intens banning når noe i spillet går til helvete, kalle U9 emo, blåse såpebobler og grille. Også å føre saklige diskusjoner rundt emner, og usaklige diskusjoner rundt noe. Pluss en basic innføring i vår internhumor. Edit: Jo, og grilling. Aka. sitte og lukte på maten som griller og stirre utålmodig på grillen. Edit2: Du må og lære deg å ikke forsvare de som ikke er der når vi kommer med sarkastiske og jævlige kommentarer om dem. Jeg greier å drikke øl om jeg må. Cola liker jeg ikke. Det andre er ikke vanskelig i det hele tatt. Det høres rett og slett jævlig gøy ut. Edit: Nå fikk jeg bare fryktelig lyst til å gjøre det, Becca. Endret 20. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 There once was a man from St. Paul who’s prick was incredible small. He got down on the rug and screwed a bug, but the bug didn’t feel it at all Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 There once was a man from Nantucket, whose dick was so long he could suck it. While wiping his chin, He said with a grin, "If my ear was a cunt, I could fuck it". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ich bin ferdigpakka! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Skarstad er forresten herlig. La meg uttype med en liten anektode jeg har bestemt meg for å kalle: Dagen jeg sendte fire småjenter rett i dørken, uten engang å prøve særlig hardt. Det hele skjedde på en helt ordinær fredag - etter en lang dag på jobben ruslet jeg langt om lenge ut i det akk så vakre solskinnet, for å ta fatt på den korte gåturen hvis hensikt var å anbringe meg i bussen som så på pliktskyldig vis skulle få meg til den ventende ferjen. (Det hører med til i historien at jeg hele tiden hadde særdeles oppslukende musikk på øret — avantgardemetal inspirert av den britiske romantikkdikteren William Blake, om du må vite.) Uansett, vel ombord trasket jeg stillferdig i retning døren merket "Salong" — fullstendig uvitende om at fire gullige små jenter, nedlesset av bagasje, småløp og småsnublet etter meg, formodentlig fordi de ikke hadde den fjerneste anelse hvor de skulle eller hvor foreldrene deres var. Jeg gikk så inn den overraskende tunge døren, og strakk ut hånden min bak meg for å holde den åpen, sannsynligvis av gammel vane. Jentene, godtroende som de var, tolket da dette som et tegn på at jeg skulle holde døren åpen for dem; en tabbe neppe vil glemme med det første. Få sekunder etter at jeg har latt døren forlate mitt grep, ser jeg meg nødt til å snu meg rundt i det jeg hører et forskremt hyl bak meg. Synes som møter meg er intet annet enn ubetalelig: Den forreste jenta, allerde godt på vei over dørstokken, får døra smelt inn i baggen sin, som hun har hengt om nakken. Hun ble puffet bakover — en begivenhet øyensynlig forsterket av baggen, som visst fungerte på samme vis som disse store "pilates"-ballene du ifølge TV-Shop blir kjempesunn, tøyelig og sterk av —, braser rett inn i jenta bak seg og utløser en dominolignende velt av nær episke proposjoner. Så løp jeg min vei. Endret 20. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ey! Gidd å snakke om meg når jeg ikke her her, da. Tardfacez. *whine* Rett før jeg ditcher forumet for kvinneguiden. :< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ey! Gidd å snakke om meg når jeg ikke her her, da. Tardfacez. *whine* Rett før jeg ditcher forumet for kvinneguiden. :< EMO! *pekepå* Synd det ikke ble filmet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Slutt å vær så jævlig emo, Unni (Henrik: Ser du?). Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvorfor ringte nettopp Conocophillips, som er et oljeselskap, til meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Fordi du forurenser? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Kjeften, Becca. Jeg er i kontakt med mitt indre jeg. Jeg har kontakt med følelsene mine, det er ikke å være emo. :< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Kjeften, Becca. Jeg er i kontakt med mitt indre jeg. Jeg har kontakt med følelsene mine, det er ikke å være emo. :<EMO! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvorfor ringte nettopp Conocophillips, som er et oljeselskap, til meg?Kanskje de vil ha deg ned til block 18 på Paz Flor-prosjektet. I så fall så hils fattern. Kjeften, Becca. Jeg er i kontakt med mitt indre jeg. Jeg har kontakt med følelsene mine, det er ikke å være emo. :< Så var det dette med potato/potato da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg