Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk om kabelen sitter som den skal. (Den sitter under tastaturet.)

Da er jeg akkurat kommet hjem fra polet, med 4 flasker sterkøl av diverse sorter og gullet mitt! JA! GULLET MITT! Nikka Yoishi 15 y.o til den nette sum av 759,90 for 70 cl. Jeg tror jeg skal ta en liten munnfull før jeg stikker nedover og sitter som billettør på konsert. :D

Lenke til kommentar
Pusur: Du kan henge med meg og min possy? 8D

Hm. Hva innebærer det?

:wee:

Se mye film, la mamma lage mat til oss, drikke øl (eller cola i ditt tilfelle) og vin, spille GTA og føre dype samtaler kun avbrutt av intens banning når noe i spillet går til helvete, kalle U9 emo, blåse såpebobler og grille. Også å føre saklige diskusjoner rundt emner, og usaklige diskusjoner rundt noe. Pluss en basic innføring i vår internhumor.

Edit: Jo, og grilling. Aka. sitte og lukte på maten som griller og stirre utålmodig på grillen.

Edit2: Du må og lære deg å ikke forsvare de som ikke er der når vi kommer med sarkastiske og jævlige kommentarer om dem.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Pusur: Du kan henge med meg og min possy? 8D

Hm. Hva innebærer det?

:wee:

Se mye film, la mamma lage mat til oss, drikke øl (eller cola i ditt tilfelle) og vin, spille GTA og føre dype samtaler kun avbrutt av intens banning når noe i spillet går til helvete, kalle U9 emo, blåse såpebobler og grille. Også å føre saklige diskusjoner rundt emner, og usaklige diskusjoner rundt noe. Pluss en basic innføring i vår internhumor.

Edit: Jo, og grilling. Aka. sitte og lukte på maten som griller og stirre utålmodig på grillen.

Edit2: Du må og lære deg å ikke forsvare de som ikke er der når vi kommer med sarkastiske og jævlige kommentarer om dem.

Jeg vil, jeg vil, jeg vil *hoppe opp og ned*

Lenke til kommentar
Grilling er gøy. Jeg gjorde det på onsdag.

Synd at det ressulterte i en druknet mobil og en brent busk. Gartner-bror ble ikke så veldig glad : (

Det var litt sært.

Neida. Det var jævlig enkelt. I hvert fall busken, vi skulle flytte grillen men var kansje litt for beruset til å se busken som var omtrent en halvannen meter over den.

`/| . Busk.

/ | . Mer Busk.

| . 1.5 meter margin.

Ö | - Grill.

What the faen. Det der var jo forståelig.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...