Nora90 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hva har skjedd med den? Den har jo blitt fucka. Lars er litt ensom for tida tydeligvis Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Åja, trodde ikke han mente det sånn. Stakkars laptop. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det er jo stakkars laptop uansett Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det er jo stakkars laptop uansett Så du ville ikke likt å være Lars sin laptop? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jadda. Da var laptopen fucka. Om det er noen trøst, har min også vært skikkelig gretten i det siste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Åja, trodde ikke han mente det sånn. Stakkars laptop. Nei tenkte mer på at det er umulig å se hva som står på skjermen. Virker som den ikke får alle fargesignalene eller noe så det mangler en eller flere farger. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Sjekk om kabelen sitter som den skal. (Den sitter under tastaturet.) Da er jeg akkurat kommet hjem fra polet, med 4 flasker sterkøl av diverse sorter og gullet mitt! JA! GULLET MITT! Nikka Yoishi 15 y.o til den nette sum av 759,90 for 70 cl. Jeg tror jeg skal ta en liten munnfull før jeg stikker nedover og sitter som billettør på konsert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg får prøve å åpne opp seinere. Bare føler meg ikke helt kompetent til å drive å rote inni der. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Pusur: Du kan henge med meg og min possy? 8D Hm. Hva innebærer det? Endret 20. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Klem -> sex :`( Jassså ja? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Pusur: Du kan henge med meg og min possy? 8D Hm. Hva innebærer det? Se mye film, la mamma lage mat til oss, drikke øl (eller cola i ditt tilfelle) og vin, spille GTA og føre dype samtaler kun avbrutt av intens banning når noe i spillet går til helvete, kalle U9 emo, blåse såpebobler og grille. Også å føre saklige diskusjoner rundt emner, og usaklige diskusjoner rundt noe. Pluss en basic innføring i vår internhumor. Edit: Jo, og grilling. Aka. sitte og lukte på maten som griller og stirre utålmodig på grillen. Edit2: Du må og lære deg å ikke forsvare de som ikke er der når vi kommer med sarkastiske og jævlige kommentarer om dem. Endret 20. juni 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Grilling er gøy. Jeg gjorde det på onsdag. Synd at det ressulterte i en druknet mobil og en brent busk. Gartner-bror ble ikke så veldig glad :-( Endret 20. juni 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Pusur: Du kan henge med meg og min possy? 8D Hm. Hva innebærer det? Se mye film, la mamma lage mat til oss, drikke øl (eller cola i ditt tilfelle) og vin, spille GTA og føre dype samtaler kun avbrutt av intens banning når noe i spillet går til helvete, kalle U9 emo, blåse såpebobler og grille. Også å føre saklige diskusjoner rundt emner, og usaklige diskusjoner rundt noe. Pluss en basic innføring i vår internhumor. Edit: Jo, og grilling. Aka. sitte og lukte på maten som griller og stirre utålmodig på grillen. Edit2: Du må og lære deg å ikke forsvare de som ikke er der når vi kommer med sarkastiske og jævlige kommentarer om dem. Jeg vil, jeg vil, jeg vil *hoppe opp og ned* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Grilling er gøy. Jeg gjorde det på onsdag. Synd at det ressulterte i en druknet mobil og en brent busk. Gartner-bror ble ikke så veldig glad : ( Det var litt sært. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Klarer du å kalle U9 emo hver gang hun whiner? 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Klarer du å kalle U9 emo hver gang hun whiner? 8D Det blir jo i grunn forbanna ofte da. Hun whiner jo i ett sett. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Grilling er gøy. Jeg gjorde det på onsdag. Synd at det ressulterte i en druknet mobil og en brent busk. Gartner-bror ble ikke så veldig glad : ( Det var litt sært. Neida. Det var jævlig enkelt. I hvert fall busken, vi skulle flytte grillen men var kansje litt for beruset til å se busken som var omtrent en halvannen meter over den. `/| . Busk. / | . Mer Busk. | . 1.5 meter margin. Ö | - Grill. What the faen. Det der var jo forståelig. Endret 20. juni 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Okay. Men du formulerte deg som om det var noe annet du mistet. (På msn når du var full) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Det var mobilen : d Edit: Gudene vet hva jeg sa. Vet ikke helt om jeg vil vite det heller :/ Endret 20. juni 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg