Eplefe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Æsj. Jeg kler på meg og mekker frokost og begynner å pakke litt til Hove, jeg. Sees sikkert senere, kafeen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 firymet er gtreitgt natta erh ujemme nå plfrrrrrf ingenitng natrtaa Not at all. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hjelpe meg... Kollegaen min har fagprøve idag, i IKT-driftsfaget, og har en mildt sagt inkompetent sensor. Han sa for eksempel at nye datamaskiner har en sperre som skal hindre at folk installerer noe eldre enn Win XP SP2. Er det mulig? Han mener nok at dem ikke lager eldre drivere for å presse folk til å kjøpe vista. Linuxdrivere er ikke laget av dem, men "cracket" med reverse engineering. Det kan dem ikke kontrollere og det er ikke ulovlig Jo det kan godt hende, men har er visst beryktet for å vite kontroversielle og gale "fakta". Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det var en metafor, they're supposed to be funny. =/ I laughed. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 I laughed. Bra! Da virka den allikevel, på et vis! Fuck me. :| Nei takk. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Fuck me. :| Nei takk. Jo takk. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Fuck me. :| PM. Sånn, nå er jeg ferdig med utkastet til klagen på karakteren min i Teoretisk Matematikk. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 4 *kutteoverhovedpulsåreåhengesegselv* Jeg har 5 på alle prøver dette semesteret med unntak av tentamen, da man failet totalt og fikk 3+. MEN, jeg har pollenallergi og tentamen ble avholdt når det var spredning av pollen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Han mener nok at dem ikke lager eldre drivere for å presse folk til å kjøpe vista. Linuxdrivere er ikke laget av dem, men "cracket" med reverse engineering. Det kan dem ikke kontrollere og det er ikke ulovligDet er forøvrig jævlig irriterende. Særlig når driverne faktisk er laget og gitt ut for XP, men pc-produsentene nekter å legge dem ut. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hahaha. Med mine mattekarakterer hadde du vært dau for lenge sia. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Sånn. Da har man bunkret forsyninger. en helflaske mørk rom og en helflaske tequila burde holde til fotballen i morra. Kom bare på 700kr før blandevann. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hahaha. Med mine mattekarakterer hadde du vært dau for lenge sia. ? Jeg vil ikke påstå at det er direkte enkelt chokke, men jeg fant ut etter jul at om jeg bare jobbet, så var det ikke noe problem. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Sånn. Da har man bunkret forsyninger. en helflaske mørk rom og en helflaske tequila burde holde til fotballen i morra. Kom bare på 700kr før blandevann. Vis du ikkje kan nyte sumaren ute pga været, så gjer du det inne. Flott! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hm, jeg har legeattest som sier at min konsentrasjonsevne blir påvirket av allergimedisiner. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noen som vet når eksamenskarakterene offentliggjøres? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noen som vet når eksamenskarakterene offentliggjøres? Jeg fikk mine på Onsdag. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Noen som vet når eksamenskarakterene offentliggjøres? Idag eller imorgen. Jeg fikk mine på Onsdag. Det er fordi du er så liten det =) Endret 20. juni 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg