MrBjoern Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Trykker på det tallet under "antall poster" i oversikten over trådene. Så trykker du ctrl+f og skriver nicket ditt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hellbillies tonight wohoo Pft. Schiselle skal synge Fuck Deg på Rådhusplassen. Det min venn, tar av. Søren, går glipp av det føkk meg føkk deg osvosv. knallsang Mens du drev og fyllepostet igår var serverne nede. Rart hva man klarer i fylla Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Åssen sjekker ein kor mange poster ein har i ein tråd? Du har 215 i DNFK. Trykk på tallet som viser totalt antall svar i tråden til høyre for trådnavnet. Takker Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Rart hva man klarer i fylla Det var ikke hans feil, sjekk signatur. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Rart hva man klarer i fylla Det var ikke hans feil, sjekk signatur. Jajaja, men man kan ikke poste når serverene er nede. Da poster man jo rett på TP'en evnt, fiberet Endret 20. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hjelpe meg... Kollegaen min har fagprøve idag, i IKT-driftsfaget, og har en mildt sagt inkompetent sensor. Han sa for eksempel at nye datamaskiner har en sperre som skal hindre at folk installerer noe eldre enn Win XP SP2. Er det mulig? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jajaja, men man kan ikke poste når serverene er nede. Da poster man jo rett på TP'en evnt, fiberet blablabla. Det var iallefall veldig messy forum igår kveld. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hjelpe meg... Kollegaen min har fagprøve idag, i IKT-driftsfaget, og har en mildt sagt inkompetent sensor. Han sa for eksempel at nye datamaskiner har en sperre som skal hindre at folk installerer noe eldre enn Win XP SP2. Er det mulig? Hahaha. xD Hva slags gjøk er dette? Ellers har han litt rett - mangelen på frivere gjør noe eldre enn vista til et mareritt på en del nye laptoper. Med andre ord blir det jo et mareritt uansett. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hjelpe meg... Kollegaen min har fagprøve idag, i IKT-driftsfaget, og har en mildt sagt inkompetent sensor. Han sa for eksempel at nye datamaskiner har en sperre som skal hindre at folk installerer noe eldre enn Win XP SP2. Er det mulig? Ingen av de pc-ene jeg installerer daglig, har denne sperren. Så vidt jeg vet. Og om det skulle være en slik sperre, hvordan skulle man da få installert fks, Linux? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det med "Er det mulig" som jeg sa, var om sensoren. Er det mulig å påstå noe sånt når man er utdannet innen IT altså. Ja akkurat, mrbjoern, man kan jo ikke installere noe annet enn Win da, og det er jo bare tåpelig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Haha, det vet jo til og med jeg at ikke stemmer. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Takker Kein problem! Altså seriøst! Takker. Dette var bra! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Altså seriøst!Takker. Dette var bra! Hehe, så bra kan det da umulig ha vært. ^^ Men ikkeno problem, som sagt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ballus: Får ikket til quote, så jeg bare skriver. Jeg fyllepostet da ikke i går! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hjelpe meg... Kollegaen min har fagprøve idag, i IKT-driftsfaget, og har en mildt sagt inkompetent sensor. Han sa for eksempel at nye datamaskiner har en sperre som skal hindre at folk installerer noe eldre enn Win XP SP2. Er det mulig? Han mener nok at dem ikke lager eldre drivere for å presse folk til å kjøpe vista. Linuxdrivere er ikke laget av dem, men "cracket" med reverse engineering. Det kan dem ikke kontrollere og det er ikke ulovlig Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jo, no blir eg gal! Skal rule alle tråder på forumet! Det er bra.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jo, no blir eg gal!Skal rule alle tråder på forumet! Det er bra.. Faen, hva har jeg gjort... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Faen, hva har jeg gjort... Sagt hvordan man sjekke poster per tråd. Forgot? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Sagt hvordan man sjekke poster per tråd. Forgot? Hehe... Det var en metafor, they're supposed to be funny. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg