Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du hadde jo et annet forslag også Ja Bytte nick til Slaskepus? Y/N Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dere har jo ikke adgang da.. Lyst til å nekte oss adgang? Ha, som om dere har stemmerett. : Ha, som om dere får bestemme noe selv. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jammen da så! 15 kg. Jøsses. De spiser en del, mao? Quark vil jo ha mat hele tida. MÅ være noe genfeil på den katten altså.. Den andre er forsåvidt normal, bare over gjennomsnittet klønete. brb, mat Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nei, Slask. Ikke gjør det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jammen da så! 15 kg. Jøsses. De spiser en del, mao? Quark vil jo ha mat hele tida. MÅ være noe genfeil på den katten altså.. Den andre er forsåvidt normal, bare over gjennomsnittet klønete. brb, mat Haha. Katten min spiser og konstant. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja. Den er faktisk ganske god. *Gi ostepølse til* gonjimann: kjøpte en pakke på normal butikk, ikke verst. ÆLGpølse er bedre ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nei takk. Den klubben vil jeg ikke være med i. Det er ikke noe problem, altså. Jeg kan fikse det gratis. Og du kan få se på bedøvelsen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nei slask, hold deg til Sirslask du Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Du hadde jo et annet forslag også Ja Bytte nick til Slaskepus? Y/N Støttes Endret 12. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Naboens katt tror jeg nesten ikke får mat. Den ser ut som en stor rotte. Den er så spinkel. Når den var gravid med sekslinger (tror jeg) så den normal ut. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 ÆLGpølse er bedre ^^ Hamsterpølse fra ebay var fancy. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nei takk. Den klubben vil jeg ikke være med i Bare det at Kibs kommer til å ta på kjønnsorganet ditt er vel grun til å være med Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Espen, det var bare tull! Helt sant! synd Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor sender en pm når det er trygt Ja, ikke sant? :/ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor gjør det. viva la revolusione! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Naboens katt tror jeg nesten ikke får mat. Den ser ut som en stor rotte. Den er så spinkel. Når den var gravid med sekslinger (tror jeg) så den normal ut. Det der tror jeg kalles dyreplageri. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bare det at Kibs kommer til å ta på kjønnsorganet ditt er vel grun til å være med Det er ikke alle som er så desperate, shlashken. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva snakker dere egentlig om? Skjønner ikke no spiller ingen rolle... men har du båt? er på lyngør, og trenger redning! Rats : < Oh well, hu har roa seg nå da. Sier vi edit: Hu burde ha gjort det i alle fall, siden hu har type og alt mulig, men etter at jeg rappa mobilen hennes for å skaffe nr til noen av venninnene hennes, samt typen hennes, og "tilfeldigvis" kom til å lese mld hennes og gå gjennom kontaktene hennes osv, tviler jeg på at hu har roa seg noe særlig. tror jeg satser på og fake min egen død, flytte til mexico og starte på nytt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Naboens katt tror jeg nesten ikke får mat. Den ser ut som en stor rotte. Den er så spinkel. Når den var gravid med sekslinger (tror jeg) så den normal ut. Det der tror jeg kalles dyreplageri. Eieren er en tilbakestående idiot. Han burde ikke fått lov til å ha dyr. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skarstad. Du regnet feil. Hun vil få 12 000 Vent, vent, vent! Hvem er du, og hva gjør du med avataren til Herr Brun?! Nei, forresten, jeg tar aldri feil. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Espen, det var bare tull! Helt sant! synd Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor sender en pm når det er trygt Ja, ikke sant? :/ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor gjør det. viva la revolusione! *se på at de små ungene koser seg med å late som de kan holde noe skjult* Så søtt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bare det at Kibs kommer til å ta på kjønnsorganet ditt er vel grun til å være med *Virkelig beherske seg for ikke å komme med en bekreftende kommenar* xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg