Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei men jeg er i Oslo darling :p

Og bebiser er hvitt kjøtt! alltid digg vettu!

Og jeg vil vel være inkludert i skapelses-prosessen, if you know what I mean? *nudge nudge wink wink*

og gratulerer Pusur for jeg regner med at 4,9 er karakter snitt? o.0

Stemmer det, du har gjort østlending av deg du. :p

Tror ikke det blir så mange bebiser av en skapelsesprosess oss i mellom da. Må bli shit-kids det. *wink, wink*

FUCK! Snart tom for batteri på den bærbare. *løpe for å hente lader*

Lenke til kommentar

Well it was worth a shot : (

Jeg misliker sånne folk, altså hva er poenget med å legge om dialekten sin? skammer de seg eller noe?

Er jo ingen i Oslo som jeg kjenner som har problemer med å skjønne dialekten min, og jeg snakker Hittersk liksom..

Er stolt av å være trønder jeg, har ikke flagg og bart og sånne ting, men om folk ikke forstår meg så fuck it :p

kan hende jeg gjentar meg litt sakte, eller KANSKJE sier det på bokmål, men da skal jeg like den personen :p

Lenke til kommentar

Selvfølgelig var det det, jeg er jo en skikkelig hunk så jeg forstår deg godt. :D Det er alltid verd ett forsøk, selv så har jeg ett "prosjekt" gående, men jeg aner ikke hvordan det går. Har egentlig gitt opp, men skal gjøre noen krampetrekninger i neste uke eller så tenker jeg. Bare for å finne ut om det er noen mulighet eller ikke, hvis det ikke er det så slipper jeg å bli gal av å fundere i det minste.

Hahaha! AutoCad kjører! Det funker faen meg!

Sola skinner og jeg er så gla!

AutoCad kan pisse meg i rævva!

*nynne med melodi fra Jokke*

Aner ikke, mange gjør det jo helt ubevisst. Jeg er sånn at jeg slår om når jeg snakker engelsk. Prater jeg med amerikanere så prater jeg amerikansk engelsk, prater jeg med briter så prater jeg britisk engelsk. Jeg ble jo misstenkt for å være brite for ikke så lenge siden. :S

Lenke til kommentar

Jeg vurderte å begynne å snuse pga;

1. Det er en lovlig måte og "ruse" seg på

2. Hører nå at det er helt utrolig godt å stappe inn i kjeften

Men så kom jeg på at;

1a. Det er ikke lovlig for meg å kjøpe det

2a. Det forvandler innsiden av munnen din til en kamelanal

3a. Det er alt annet enn sunt for kroppen

PLUSS - det koster jo såklart meget.

Ergo; tyggis/pastiller i stedet for snus. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...