henbruas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Ja! 4,9! Hvis bare to av mine sterke karakterer hadde vippet over, hadde jeg fått fem. Endret 20. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg skal komme med "I'm your nr.1 fan!" skjorte og "I WANT YOUR BEBIS!" flagg <3 men jo, Klett høres jo... nærme ut Hadde vært kult. Haha, hva du skal med ungene mine? Spise dem? *rofl* (Ikke at jeg har noen da.) Er ikke mer enn 1 mil ca fra Trondheim sentrum da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nei men jeg er i Oslo darling Og bebiser er hvitt kjøtt! alltid digg vettu! Og jeg vil vel være inkludert i skapelses-prosessen, if you know what I mean? *nudge nudge wink wink* og gratulerer Pusur for jeg regner med at 4,9 er karakter snitt? o.0 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nei men jeg er i Oslo darling Og bebiser er hvitt kjøtt! alltid digg vettu! Og jeg vil vel være inkludert i skapelses-prosessen, if you know what I mean? *nudge nudge wink wink* og gratulerer Pusur for jeg regner med at 4,9 er karakter snitt? o.0 Stemmer det, du har gjort østlending av deg du. Tror ikke det blir så mange bebiser av en skapelsesprosess oss i mellom da. Må bli shit-kids det. *wink, wink* FUCK! Snart tom for batteri på den bærbare. *løpe for å hente lader* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Shit-kids er kult det! Og jeg kommer aldri til å "bli" østlending! EVER! Trønder 'til death baby! (a) Tror jeg er den eneste trønderen jeg kjenner i Oslo som enda snakker trønderskt o.0 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 I don't swing that way hun. Det er ikke umulig. Jeg hadde besøk av en kompis forrige helg, som bor i Oslo. Han er blitt helt håpløs i talemålet, snakket så pent at det nesten gjorde vondt å høre på. Han fikk jammen høre det også ja! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Well it was worth a shot : ( Jeg misliker sånne folk, altså hva er poenget med å legge om dialekten sin? skammer de seg eller noe? Er jo ingen i Oslo som jeg kjenner som har problemer med å skjønne dialekten min, og jeg snakker Hittersk liksom.. Er stolt av å være trønder jeg, har ikke flagg og bart og sånne ting, men om folk ikke forstår meg så fuck it kan hende jeg gjentar meg litt sakte, eller KANSKJE sier det på bokmål, men da skal jeg like den personen Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Selvfølgelig var det det, jeg er jo en skikkelig hunk så jeg forstår deg godt. Det er alltid verd ett forsøk, selv så har jeg ett "prosjekt" gående, men jeg aner ikke hvordan det går. Har egentlig gitt opp, men skal gjøre noen krampetrekninger i neste uke eller så tenker jeg. Bare for å finne ut om det er noen mulighet eller ikke, hvis det ikke er det så slipper jeg å bli gal av å fundere i det minste. Hahaha! AutoCad kjører! Det funker faen meg! Sola skinner og jeg er så gla! AutoCad kan pisse meg i rævva! *nynne med melodi fra Jokke* Aner ikke, mange gjør det jo helt ubevisst. Jeg er sånn at jeg slår om når jeg snakker engelsk. Prater jeg med amerikanere så prater jeg amerikansk engelsk, prater jeg med briter så prater jeg britisk engelsk. Jeg ble jo misstenkt for å være brite for ikke så lenge siden. :S Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg blir det hele tiden på jobb xD "oh crap, I thought I called Norway" erm... you did. "what? oh" Og noen amerikanere jeg spilte med trodde jeg var fra Boston merkelig nok men jo, er nok sant det du sier. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 God morgen folkens. Da var det endelig sommerferie. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Bruker du å svare på engelsk når du tar telefonen på jobb? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 De spør som regel om å få tak i en person, også spør jeg høflig om de kan gjenta osv, men hører jo med en gang om de er engelske eller ikke og da svarer jeg jo på engelsk. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nettopp ja. Det blir så deilig å sende mail om at AutoCad er oppe å gå igjen. Faen jeg har slitt med dette i 2 dager nå. Viste seg at det var en bug i lisensfila. *sukk* *All I really wanna know, my baby! All I really wanna say, I can't define! * Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer med at det er fiksa iallefall Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det er ganske deilig å høre på Vol. 4, ha en kald boks med Skruf i kjøleskapet og vite at skolen er over. Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg vurderte å begynne å snuse pga; 1. Det er en lovlig måte og "ruse" seg på 2. Hører nå at det er helt utrolig godt å stappe inn i kjeften Men så kom jeg på at; 1a. Det er ikke lovlig for meg å kjøpe det 2a. Det forvandler innsiden av munnen din til en kamelanal 3a. Det er alt annet enn sunt for kroppen PLUSS - det koster jo såklart meget. Ergo; tyggis/pastiller i stedet for snus. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ja, men å utelate det for at folk ikke skal tro jeg skriver det for å være kul, er like ille som å skrive det for å være kul, syns jeg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer med at det er fiksa iallefall Takk! Det føles så innmari deilig. *Ooooh, it's what you meeeeeeee!* Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Lao, jeg holder på å skrive klage på standpunktkarakter, skal grunngi det med at vi hadde tre forskjellige lærere i løpet av andre termin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg