Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nei la oss alle være Skarstad. Kolon p. Da hadde forumet sett en smule tristere ut ... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nei la oss alle være Skarstad. Kolon p. Man kan lage sine egne smilyer da. Skarstad er forresten herlig. Da hadde forumet sett en smule tristere ut ... Tror det hadde sett bedre ut. JEG SKAL PÅ SKOLEN! Burde sove. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Aff. God morgen? Morgen? Men frøken da...har en ikke døgnrytme? Tror det hadde sett bedre ut.Tro gjør du i kirken..du skal vite. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Aff. God morgen? God dag! Tror det hadde sett bedre ut. JEG SKAL PÅ SKOLEN! Burde sove. Kanskje det, men vil vi virkelig at det skal se bedre, altså mindre happy ut? Ja, det burde du. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 hehe denne var ny her.Egentlig ikke.Den har vært der i lang tid men listen over forumslilyer er varierende at det er teit. Er btw stjelt ifra GTF. F.eks, hvis du bruker quick-reply og klikker på smilyoversikten så får du opp alt av smilyer. Men bruker du reply-tingen og full-editor så får du ikke opp samme listen. Ipboard pro-skinnet vel og merke.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tro gjør du i kirken..du skal vite. OH NO YOU DIDN'T JUST BRING GOD UP! Kanskje det, men vil vi virkelig at det skal se bedre, altså mindre happy ut? Ja, det burde du. Ja. Ja, natt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 OH NO YOU DIDN'T JUST BRING GOD UP!Nei, jeg sa kirke. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 OH NO YOU DIDN'T JUST BRING GOD UP!Nei, jeg sa kirke. Du sa kirke og tro. Jeeez, u make me feel so smrt. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 det var en grunn til at jeg ikke legger meg, noe jeg skulle gjøre... husker ikke hva det var.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 BAZKUK! *klemme* *klemme* Morgen? Men frøken da...har en ikke døgnrytme? Joda. Den er bare altfor varierende I går våkna jeg fem. På morran. Og nå skal jeg liksom sove hele dagen? Hrmf. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 det var en grunn til at jeg ikke legger meg, noe jeg skulle gjøre... husker ikke hva det var.. Ta nakenbilde av deg selv å sende til crushet ditt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Du sa kirke og tro. Jeeez, u make me feel so smrt.Og det er gud? Nei...jizz. PMS all the way. det var en grunn til at jeg ikke legger meg, noe jeg skulle gjøre... husker ikke hva det var.. Pga meg! mohahaha.. neieh...ikke vet jeg. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 glemmer alltid noe... får vel bare bli til jeg kommer på hva det var Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Joda. Den er bare altfor varierende I går våkna jeg fem. På morran. Og nå skal jeg liksom sove hele dagen? Hrmf. Ja..? Ta nakenbilde av deg selv å sende til crushet ditt?Lars har alltid en løsning.*vente på mms* haha Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Og det er gud? Nei...jizz. PMS all the way. Når du bruker PMS på et forsøk i å ha et poeng, vet du at du har feilet. Men, natta! Sov godt :--D Endret 19. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg