L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Da passer det jo å gå etter First Best. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hun har jo eldre type nå og greier. Nope, single atm. Oh, sorry. >_< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Får se. Tror ikke det blir noe av fylla til helgen, med ørebetennelse og penicillin. Hvis ikke det er rasende festlig med alkohol og penicillin, da. Best case scenario: Kroppen brytes ytterligere ned av alkoholen og betennelsen får enda bedre fotfeste Worst case scenario: Antabus-effekt, og du får hjerteklapp, oppkast og trøbbel med stort sett hele systemet Litt alt ettersom hvilken type antibiotika du går på Festbæsjer. Går på apocillin, som inneholder fenoksymetylpenicillin. Med mindre det står med store bokstaver en advarsel om at du ikke skal drikke, er det trolig ingen antabuseffekt. Men det vil i hvertfall ikke gjøre noe moro, annet enn at sjansen for at du blir enda sykere er ganske stor. Been there, done that Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skal vi holde et kurs i bannskap, b-real? Så stress : men sure Folk kan jo egentlig bare se og lære Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Da passer det jo å gå etter First Best. First Best står ikke for den første og beste på den måten, men for den ideelle løsningen, der alt er perfekt. Går jeg for fourth best, blir det derimot mye verre :!: Endret 19. juni 2008 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Står ingenting som helst på pakken eller pakningsvedlegget. Jaja, får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Står ingenting som helst på pakken eller pakningsvedlegget. Jaja, får se hva jeg gjør. Heller ikke noe på felleskatalogen.no Finleste både på kontraindikasjoner, forsiktighetsregler og interaksjoner Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hjelper å kunne reglene for særskriving også. *Bli sur* Takler ikke at folk pirker på det jeg skriver, det andre skriver derimot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Står det ikke noe, pleier det ikke være noe problem. Det er stort sett de mer hardslående kurene som kan ha sånne effekter, f.eks for dumme visdomstenner Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Nå er jeg endelig ferdig med musikalen jeg har vært med å sette opp, rigget opp til, satt opp og styrt lys til, rigget ned til, grått for, blitt skadet for, ledd for, grått litt mer for, og rett og slett holdt på å bli utbrent for! Fortsatt er det ganske kjipt å være ferdig med den, men også utrolig deilig! 5 timer søvn i gjennomsnitt på to uker gjør godt for kroppen, altså.... I morgen bærer det ut på leir i 10 dager, der jeg skal være teknikker, men det blir bare kos og digg, så tar det som en aldri så liten rekreasjonsleir, skal bli digg! Følte for å lufte dette med alle sammen her inne Edit: Litt for mange smiley's i den der, ja.. Endret 19. juni 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nope, single atm. Heei. Ikke tenk på det en gang. Du hadde ikke klart å henge med. Hun er for rå for deg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ikke tenk på det en gang. Du hadde ikke klart å henge med. Hun er for rå for deg. Og hva vet du om min råskap? Though du er en god spåmann Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nope, single atm. Heei. Jeg savner en facepalm-smiley på diskusjon.no. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg savner en facepalm-smiley på diskusjon.no.Jeg savner utvalg av smilyer sånn generelt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tull og tøys. Hva med denne? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg savner en facepalm-smiley på diskusjon.no.Jeg savner utvalg av smilyer sånn generelt Sant nok. Request #1: Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noo need for smileys anymore. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Nei la oss alle være Skarstad. Kolon p. Endret 19. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg