Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Får se. Tror ikke det blir noe av fylla til helgen, med ørebetennelse og penicillin. Hvis ikke det er rasende festlig med alkohol og penicillin, da. :hmm:

Best case scenario: Kroppen brytes ytterligere ned av alkoholen og betennelsen får enda bedre fotfeste

Worst case scenario: Antabus-effekt, og du får hjerteklapp, oppkast og trøbbel med stort sett hele systemet

Litt alt ettersom hvilken type antibiotika du går på :wee:

Festbæsjer. Går på apocillin, som inneholder fenoksymetylpenicillin.

Med mindre det står med store bokstaver en advarsel om at du ikke skal drikke, er det trolig ingen antabuseffekt. Men det vil i hvertfall ikke gjøre noe moro, annet enn at sjansen for at du blir enda sykere er ganske stor. Been there, done that :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Da passer det jo å gå etter First Best. :p

First Best står ikke for den første og beste på den måten, men for den ideelle løsningen, der alt er perfekt. Går jeg for fourth best, blir det derimot mye verre :!:

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Står det ikke noe, pleier det ikke være noe problem. Det er stort sett de mer hardslående kurene som kan ha sånne effekter, f.eks for dumme visdomstenner :(

Lenke til kommentar

Nå er jeg endelig ferdig med musikalen jeg har vært med å sette opp, rigget opp til, satt opp og styrt lys til, rigget ned til, grått for, blitt skadet for, ledd for, grått litt mer for, og rett og slett holdt på å bli utbrent for! Fortsatt er det ganske kjipt å være ferdig med den, men også utrolig deilig!

5 timer søvn i gjennomsnitt på to uker gjør godt for kroppen, altså.... I morgen bærer det ut på leir i 10 dager, der jeg skal være teknikker, men det blir bare kos og digg, så tar det som en aldri så liten rekreasjonsleir, skal bli digg!

Følte for å lufte dette med alle sammen her inne :)

Edit: Litt for mange smiley's i den der, ja..

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...