Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Din fettoter ^_^
Din supermegasjempebæsj!

Lizm.

L4R5!!!

Husker du at jeg sendte en PM til deg en gang der jeg lurte på om hvilken vest du hadde på et bilde, og så viste det seg at det ikke var du som var personen med vest på?

Det var LarsP

http://blink.dagbladet.no/user/files/l/la/...1/profile/3.jpg

Husket spørsmålet, men ikke hvem det var som spurte.

Lars er liten og søt, ikke metrofil :wee:
Jeg er ikke søt! Jeg er HEIT! Så det så!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Får se. Tror ikke det blir noe av fylla til helgen, med ørebetennelse og penicillin. Hvis ikke det er rasende festlig med alkohol og penicillin, da. :hmm:

Best case scenario: Kroppen brytes ytterligere ned av alkoholen og betennelsen får enda bedre fotfeste

Worst case scenario: Antabus-effekt, og du får hjerteklapp, oppkast og trøbbel med stort sett hele systemet

Litt alt ettersom hvilken type antibiotika du går på :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hehe, jeg føler meg litt for gammel for nicket smårips :wee: Pluss, det var egentlig bare et provisorisk nick da jeg joinet en gang i 05, også har det bare blitt værende. Pønsker ut et smartere nick, mens imens blir det First Best (siden det stort sett er det livet mitt har handlet om det siste halve året :p )

Lenke til kommentar
Får se. Tror ikke det blir noe av fylla til helgen, med ørebetennelse og penicillin. Hvis ikke det er rasende festlig med alkohol og penicillin, da. :hmm:

Best case scenario: Kroppen brytes ytterligere ned av alkoholen og betennelsen får enda bedre fotfeste

Worst case scenario: Antabus-effekt, og du får hjerteklapp, oppkast og trøbbel med stort sett hele systemet

Litt alt ettersom hvilken type antibiotika du går på :wee:

Festbæsjer. Går på apocillin, som inneholder fenoksymetylpenicillin.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...