mushi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Lars er liten og søt, ikke metrofil Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 L4R5!!! Husker du at jeg sendte en PM til deg en gang der jeg lurte på om hvilken vest du hadde på et bilde, og så viste det seg at det ikke var du som var personen med vest på? Det var LarsP Er det der lars? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det er larsP...en vesentlig forskjell Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Din fettoter ^_^Din supermegasjempebæsj! Lizm. L4R5!!! Husker du at jeg sendte en PM til deg en gang der jeg lurte på om hvilken vest du hadde på et bilde, og så viste det seg at det ikke var du som var personen med vest på? Det var LarsP http://blink.dagbladet.no/user/files/l/la/...1/profile/3.jpg Husket spørsmålet, men ikke hvem det var som spurte. Lars er liten og søt, ikke metrofil Jeg er ikke søt! Jeg er HEIT! Så det så! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Din fettoter ^_^Din supermegasjempebæsj! Lizm. Jeg tar ditt lizm på et bevis på at søringer (alt sør for trondheim) ikke kan banne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Kan ikke du lære meg å banne skikkelig i helga da biril? mushi: Du virker av en eller annen grunn ikke helt seriøs. Endret 19. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Lurer på om jeg skal ta bimmeren og ta en drive-by på dere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Vi får se, jeg kan ikke gi noen lovnader Faen jah..pakkinga..Wæææææææ!! Lurer på om jeg skal ta bimmeren og ta en drive-by på dere.Syns jeg godt du skal gjøre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Lurer på om jeg skal ta bimmeren og ta en drive-by på dere.Husk å legge strikken dobbelt om du har tenkt å komme helt frem da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Får se. Tror ikke det blir noe av fylla til helgen, med ørebetennelse og penicillin. Hvis ikke det er rasende festlig med alkohol og penicillin, da. Har jo fri til lørdag... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg er så "seriøs" som jeg noengang har vært. Mrs. seriousity. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skal vi holde et kurs i bannskap, b-real? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Får se. Tror ikke det blir noe av fylla til helgen, med ørebetennelse og penicillin. Hvis ikke det er rasende festlig med alkohol og penicillin, da. Best case scenario: Kroppen brytes ytterligere ned av alkoholen og betennelsen får enda bedre fotfeste Worst case scenario: Antabus-effekt, og du får hjerteklapp, oppkast og trøbbel med stort sett hele systemet Litt alt ettersom hvilken type antibiotika du går på Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skal vi holde et kurs i bannskap, b-real? Så stress : men sure Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har du slutta å gå etter smårips eller, First Best? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hehe, jeg føler meg litt for gammel for nicket smårips Pluss, det var egentlig bare et provisorisk nick da jeg joinet en gang i 05, også har det bare blitt værende. Pønsker ut et smartere nick, mens imens blir det First Best (siden det stort sett er det livet mitt har handlet om det siste halve året ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hun har jo eldre type nå og greier. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Får se. Tror ikke det blir noe av fylla til helgen, med ørebetennelse og penicillin. Hvis ikke det er rasende festlig med alkohol og penicillin, da. Best case scenario: Kroppen brytes ytterligere ned av alkoholen og betennelsen får enda bedre fotfeste Worst case scenario: Antabus-effekt, og du får hjerteklapp, oppkast og trøbbel med stort sett hele systemet Litt alt ettersom hvilken type antibiotika du går på Festbæsjer. Går på apocillin, som inneholder fenoksymetylpenicillin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hun har jo eldre type nå og greier. Nope, single atm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg