Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er endelig ferdig med ungdomsskolen jeg også. Avsklutningsfesten var heldigvis ikke altfor lang og bel avsluttet med at jeg kranglet med mamma foran masse foreldre. Jeg har likevel ikke den ordentlige sommerferiefølelsen siden vi satt i kantina og ikke i klasserommene og nistirret på klokka. Det hjelper ikke på at det regner og at siste arbeidsdagen min er i morra.

Edit: Ballus, det med stor bokstav var faktisk ikke rettet spesielt mot deg. Jeg så ikke før nå at du bare skrev innlegget med små bokstaver. Å rette på andres skrivefeil i tråden holder jeg meg for god til, selv om det kan være hinsides irriterende noen ganger.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Har ikke dere språk-fanatikere et annet sted å pirke på ting? Jesus KRESTUS da... :roll:

Har begynt å pakke så smått. Klær, mobilladder, par bøker, har fylt på zippoen så den ikke streiker, tannbørste og andre hygieneting..kommer vel sikkert på noe etterhvert :shrug:

Jeg skal iallfall IKKE ha på meg klær med masse metall-drit i. Skal ha på meg joggebukse, hettegenser and that's it. Gidder ikke det horestresset med å gå inn igjennom sikkerhetskontrollen x antall ganger bare fordi en skal ta seg en røyk og må av med belter og alskens drit.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det var så trist. De jeg kommer til å savne, tar jeg uansett kontakt med igjen.

Har ikke dere språk-fanatikere et annet sted å pirke på ting? Jesus KRESTUS da... :roll:

Har begynt å pakke så smått. Klær, mobilladder, par bøker, har fylt på zippoen så den ikke streiker, tannbørste og andre hygieneting..kommer vel sikkert på noe etterhvert :shrug:

Jeg skal iallfall IKKE ha på meg klær med masse metall-drit i. Skal ha på meg joggebukse, hettegenser and that's it. Gidder ikke det horestresset med å gå inn igjennom sikkerhetskontrollen x antall ganger bare fordi en skal ta seg en røyk og må av med belter og alskens drit.

Sikkerhetskontroll? Hvor er det du skal?

Lenke til kommentar
Oi, Disturbia tok av mot slutten. Den var skikkelig Rear Window.

Jeg synes ikke Rear Window tar skikkelig av. Slutten er ganske forutsigbar egentlig.

Hvordan noen kan mislike Rear Window, skjønner jeg ikke.

Forresten bør du se Stalker fort som svint. To og en halv time uten å se på klokka – og jeg ser alltid på klokka.

Lenke til kommentar
Oi, Disturbia tok av mot slutten. Den var skikkelig Rear Window.

Jeg synes ikke Rear Window tar skikkelig av. Slutten er ganske forutsigbar egentlig.

Hvordan noen kan mislike Rear Window, skjønner jeg ikke.

Forresten bør du se Stalker fort som svint. To og en halv time uten å se på klokka – og jeg ser alltid på klokka.

Jeg mislikte ikke Rear Window. Fin film det, men den var litt forutsigbar. Sikkert fordi den er ganske gammel og Hitchcocks ideer er brukt uttallige ganger etter den tid.

Det er en uvane jeg har dratt på meg. Når jeg ser film har jeg begynt å se på klokka hele tiden. For å se hvor lenge det er igjen. Er det mindre enn et kvarter igjen, kan jeg forberede meg på at det sikkert ikke er altfor mye spenning igjen, med unntak av thrillere da selvfølgelig.

Go natt,og for alle barn som skal spille fotball i helgen,vi snakkes ;)

Jeg ville også være med på det, men jeg må dra på bryllup i Nord-Sverige.

Lenke til kommentar
Du går vel bare gjennom sikkerhetskontrollen en gang da?
Hvis en sitter å venter noen timer på at flyet skal gå så vil man som oftest ha seg en røyk og da må man UT..så..jah..helvettes *mumlenoeombondevikjævelmumlevidere*

Ja, er det noe jeg mener bør innføres på forumet så er det blodhevn. :wee:
Din fettoter ^_^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...