Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo. Men jeg har 11 kroner, ikke bil og det tar 2-3 timer å gå til fattern. Får laste ned kampen i mårra eller noe :p

Sumo nekter å funke siden ngt router gjennom utlandet, og man bare kan se kampen hvis man er norsk. Har prøvd å finne andre steder å se på nett, men uten hell.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Fotball er bare gøy å se på når det er kjekke spillere og de får mål. For da tar de av seg t-skjortene :dribble:
Okei, greit. Jeg skjønner at du vil ha hunk i avataren. Jeg skjønner at utseende åpenbart er veldig viktig for deg. Men du kan helt ærlig talt ikke være så jævlig overfladisk at du synes at fotball er interessant pga. gutter i bar overkropp? Hvis du vil se fotballspillere i bar overkropp, så er du ikke interessert i sporten. Da får du heller begynne å fangirle prettyboys som Beckham og sånn, for de poserer i bar overkropp støtt og stadig.
Lenke til kommentar
Har du så mange 6ere?

Med bil til en halv mill som motivasjon, så hadde jeg skulle klart å fått det, ja :hmm:

jeg også, lett ^^

Fotball er bare gøy å se på når det er kjekke spillere og de får mål. For da tar de av seg t-skjortene :dribble:

det er i slutten, etter kampen det. Får ikke lov til å feire slik lengre.. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke gå toppløs, spesielt ikke om det regner :ermm:
U make me sad :(
Mao, det er krav at en tar av seg skjorta på treffet i morra når treffet skal finne sted? :D
Det var et veldig interresant tiltak, helt til jeg kom på at jeg ikke er der :hrm:
Blir sikkert tatt bilder *fnis*
Lenke til kommentar
Mao, det er krav at en tar av seg skjorta på treffet i morra når treffet skal finne sted? :D

Jeg skal ikke være der, så dere får gjøre hva dere vil. Men litt sol på kroppen har ikke skadet så mange ;)

Okei, greit. Jeg skjønner at du vil ha hunk i avataren. Jeg skjønner at utseende åpenbart er veldig viktig for deg. Men du kan helt ærlig talt ikke være så jævlig overfladisk at du synes at fotball er interessant pga. gutter i bar overkropp? Hvis du vil se fotballspillere i bar overkropp, så er du ikke interessert i sporten. Da får du heller begynne å fangirle prettyboys som Beckham og sånn, for de poserer i bar overkropp støtt og stadig.

Du tok poenget mitt. Jeg er ikke interessert i fotball :ohmy:

det er i slutten, etter kampen det. Får ikke lov til å feire slik lengre.. :ermm:

Lenge siden jeg har sett på fotball da, tydeligvis :( Er så greit med internett, da kan man finne bilder av det man vil :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...