Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det er ondt! :( og når ble jeg ikke ond? Faen da. Jeg vil også se Bra tyskland har fått litt futt i seg. Forrige kamp gikk på auto. Har du ingen plass å se? to gule kort på tyskland iløpet av 1 min Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jo. Men jeg har 11 kroner, ikke bil og det tar 2-3 timer å gå til fattern. Får laste ned kampen i mårra eller noe Sumo nekter å funke siden ngt router gjennom utlandet, og man bare kan se kampen hvis man er norsk. Har prøvd å finne andre steder å se på nett, men uten hell. Endret 19. juni 2008 av mushi Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har du så mange 6ere? Med bil til en halv mill som motivasjon, så hadde jeg skulle klart å fått det, ja Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 og når ble jeg ikke ond? Driter i det. Jeg ser på kampen selv. Avlyst mål lol. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kan ikke bli bedre enn de siste 20 minuttene av tyrkiakampen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Sant nok, det var heeerlig! . Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Altfor mye fotballsnakk. Jeg følger noenlunde med på Brann. Noe mer gidd jeg ikke. xD Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fotball er bare gøy å se på når det er kjekke spillere og de får mål. For da tar de av seg t-skjortene Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fotball er bare gøy å se på når det er kjekke spillere og de får mål. For da tar de av seg t-skjortene Mao, det er krav at en tar av seg skjorta på treffet i morra når treffet skal finne sted? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fotball er bare gøy å se på når det er kjekke spillere og de får mål. For da tar de av seg t-skjortene Okei, greit. Jeg skjønner at du vil ha hunk i avataren. Jeg skjønner at utseende åpenbart er veldig viktig for deg. Men du kan helt ærlig talt ikke være så jævlig overfladisk at du synes at fotball er interessant pga. gutter i bar overkropp? Hvis du vil se fotballspillere i bar overkropp, så er du ikke interessert i sporten. Da får du heller begynne å fangirle prettyboys som Beckham og sånn, for de poserer i bar overkropp støtt og stadig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har du så mange 6ere? Med bil til en halv mill som motivasjon, så hadde jeg skulle klart å fått det, ja jeg også, lett ^^ Fotball er bare gøy å se på når det er kjekke spillere og de får mål. For da tar de av seg t-skjortene det er i slutten, etter kampen det. Får ikke lov til å feire slik lengre.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Mao, det er krav at en tar av seg skjorta på treffet i morra når treffet skal finne sted? Jeg vil ikke gå toppløs, spesielt ikke om det regner Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Mao, det er krav at en tar av seg skjorta på treffet i morra når treffet skal finne sted? Det var et veldig interresant tiltak, helt til jeg kom på at jeg ikke er der Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg vil ikke gå toppløs, spesielt ikke om det regner U make me sad Mao, det er krav at en tar av seg skjorta på treffet i morra når treffet skal finne sted? Det var et veldig interresant tiltak, helt til jeg kom på at jeg ikke er der Blir sikkert tatt bilder *fnis* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg synes jentevolleyball er kjempegøy. Mangel på pupper og rompe som hopper opp og ned. Fotball . Hint hint, Mushi Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 U make me sad Så jeg skal gå i bar overkropp, for din skyld? Det var et veldig interresant tiltak, helt til jeg kom på at jeg ikke er der Blir sikkert tatt bilder *fnis* Haha. Jeg tar garantert med meg kamera Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Så jeg skal gå i bar overkropp, for din skyld? Ja...for meg Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Mao, det er krav at en tar av seg skjorta på treffet i morra når treffet skal finne sted? Jeg skal ikke være der, så dere får gjøre hva dere vil. Men litt sol på kroppen har ikke skadet så mange Okei, greit. Jeg skjønner at du vil ha hunk i avataren. Jeg skjønner at utseende åpenbart er veldig viktig for deg. Men du kan helt ærlig talt ikke være så jævlig overfladisk at du synes at fotball er interessant pga. gutter i bar overkropp? Hvis du vil se fotballspillere i bar overkropp, så er du ikke interessert i sporten. Da får du heller begynne å fangirle prettyboys som Beckham og sånn, for de poserer i bar overkropp støtt og stadig. Du tok poenget mitt. Jeg er ikke interessert i fotball det er i slutten, etter kampen det. Får ikke lov til å feire slik lengre.. Lenge siden jeg har sett på fotball da, tydeligvis Er så greit med internett, da kan man finne bilder av det man vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg