Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Mrbjoern har tatt ting ut av kontekst og satt dem i signaturen sin. :(

Ingen trengte å vite at det var samtalen med deg, jeg hadde copy&pastet da. Finnes jo utrolig mange som heter Henrik... :)

Heftig! Ta den med! :D

Unnskyld. Jeg blandet. Det var en okse jeg hadde. Men jeg kan godt ta den med, om du vil se. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen trengte å vite at det var samtalen med deg, jeg hadde copy&pastet da. Finnes jo utrolig mange som heter Henrik... :)

Tja. Tre som folk i Kafeen vet hvem er. Men når det gjelder idiotiske utsagn er det sikkert ikke vanskelig å gjette hvem som står bak.

Lenke til kommentar
Tja. Tre som folk i Kafeen vet hvem er. Men når det gjelder idiotiske utsagn er det sikkert ikke vanskelig å gjette hvem som står bak.

Det kunne ha vært en annen på forumet, eller noen jeg kjenner irl. :) Jeg kjenner alt for mange som heter Henrik. :D

Du tror bare at du er alt for dum eller noe. Hvertfall når du skriver slikt om deg selv... :ermm:

Lenke til kommentar
Si meg, sitter WheelMan i rullestol?
Ja, sist jeg sjekka så gjorde han det ja.

Godt han har litt selvironi (tydelivis) :)

haha, me knows! :devil:

Men nå vet jo alle andre det også :ermm:

Jaja, sefferation.

Rop og jeg er der ^^

Lenke til kommentar

Pass på å ikke avslør at Tyskland leder 3-0, da kunne du komme til å få noen på nakken.

Eller tikkende pakker i postkassa. Vekkerklokker. :)

EDIT: Person speaking below me is absolutely right in what the person states.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...