MrBjoern Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Mrbjoern har tatt ting ut av kontekst og satt dem i signaturen sin. Ingen trengte å vite at det var samtalen med deg, jeg hadde copy&pastet da. Finnes jo utrolig mange som heter Henrik... Heftig! Ta den med! Unnskyld. Jeg blandet. Det var en okse jeg hadde. Men jeg kan godt ta den med, om du vil se. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ingen trengte å vite at det var samtalen med deg, jeg hadde copy&pastet da. Finnes jo utrolig mange som heter Henrik... Tja. Tre som folk i Kafeen vet hvem er. Men når det gjelder idiotiske utsagn er det sikkert ikke vanskelig å gjette hvem som står bak. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tja. Tre som folk i Kafeen vet hvem er. Men når det gjelder idiotiske utsagn er det sikkert ikke vanskelig å gjette hvem som står bak. Det kunne ha vært en annen på forumet, eller noen jeg kjenner irl. Jeg kjenner alt for mange som heter Henrik. Du tror bare at du er alt for dum eller noe. Hvertfall når du skriver slikt om deg selv... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 k srlsy, jeg synes nesten litt synd på alle som ikke følger med på kampen. GUD! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) regner med du skal ha fest der alle er invitert demille? Jaja, sefferation. @Kjekk1: I hear you. Endret 19. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Si meg, sitter WheelMan i rullestol?Ja, sist jeg sjekka så gjorde han det ja. Godt han har litt selvironi (tydelivis) Tja. Tre som folk i Kafeen vet hvem er. Men når det gjelder idiotiske utsagn er det sikkert ikke vanskelig å gjette hvem som står bak. haha, me knows! Men nå vet jo alle andre det også Jaja, sefferation. Rop og jeg er der ^^ Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Pass på å ikke avslør at Tyskland leder 3-0, da kunne du komme til å få noen på nakken. Eller tikkende pakker i postkassa. Vekkerklokker. EDIT: Person speaking below me is absolutely right in what the person states. Endret 19. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Pusur: Når det gjelder idiotiske utsagn tenker jeg på Melisma lenge før jeg tenker på deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Pusur: Når det gjelder idiotiske utsagn tenker jeg på Melisma lenge før jeg tenker på deg. /signed. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 VET DERE HVEM JEG TENKER PÅ NÅ?! Tihihih Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 k srlsy, jeg synes nesten litt synd på alle som ikke følger med på kampen. GUD! HYYYYSJ!!!!!!!!!1 Jeg har ikke tv og er tom for bensin! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hva har Melisma sagt, uannsett? Og mrbjoern, jeg fortjener å ha en forklaring i signaturen din. Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 k srlsy, jeg synes nesten litt synd på alle som ikke følger med på kampen. GUD! HYYYYSJ!!!!!!!!!1 Jeg har ikke tv og er tom for bensin! Btw, er dette deg? Og jeg spiser bolle og drikker sjokolademelk. Mmmmm. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg også synes det er litt synd på dem som ikke får med seg kamp.. Utrolig at portugal skulle klare å skåre så mange mål på kort tid! he he Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 HYYYYSJ!!!!!!!!!1 Jeg har ikke tv og er tom for bensin! Det tar av! Ballack og Ronaldo er to lag helt på egen hånd. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 HYYYYSJ!!!!!!!!!1 Jeg har ikke tv og er tom for bensin! Du går overhodet ikke glipp av noe . Eller jo, det gjør du. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Den tikkende pakka er fra meg ja. Vil ikke høre noe om hva jeg går glipp av. Da har det ikke skjedd. Endret 19. juni 2008 av mushi Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ok, jeg legger kampresultat i spoiler. Slik at mushi ikke skal se *friste mushi* Tyskland leder 2-1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ok, jeg legger kampresultat i spoiler. Slik at mushi ikke skal se *friste mushi* Din mamma Det er ondt! :( Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Faen da. Jeg vil også se Bra tyskland har fått litt futt i seg. Forrige kamp gikk på auto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg