xersess Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Dam Skrives det ikke "damn"? Jo. LeifLeif! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Lillesøs skulle kjøpe og få kjæresten sin til å levere den på døra mi Diktet lagde lars til meg igår. Han er snill Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Btw, wicked signatur ^^Hell yeah! Det er jeg som skrev et dikt til henne. Jeg kaller det Hyllest til en forumbabe Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Btw, wicked signatur ^^Hell yeah! Det er jeg som skrev et dikt til henne. Jeg kaller det Hyllest til en forumbabe Lars du burde bli dikter... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Btw, wicked signatur ^^Hell yeah! Det er jeg som skrev et dikt til henne. Jeg kaller det Hyllest til en forumbabe Hihi, søte larsemannen. Han fortjener bedre han Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har en stor tvil selv, men likevel. Fjernet til og med den gamle og installerte en ny messenger uten noen forskjell. hva med å avinstallere FF, bare for å sjekke om det er problemet? Gjæren min hadde gått ut på dato, filmen min bruker hundre år på å laste ned og er ikke sikkert at colaen min kommer jeg sa du skulle gå til statoil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har en stor tvil selv, men likevel. Fjernet til og med den gamle og installerte en ny messenger uten noen forskjell. hva med å avinstallere FF, bare for å sjekke om det er problemet? Får vel gjøre det. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 jeg sa du skulle gå til statoil. Jeg har ødelagt sjangsen min. Nå regner det igjen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Buuuu! Endret 19. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 lol. Du er da søt lars Nei DU er!*f9ze* Lars du burde bli dikter...Alle de gode dikterne drikker way to much. Jeg er allerede halveis. Hihi, søte larsemannen. Han fortjener bedre han Det jeg prøver å si jeg også, men verden har bestemt seg for å være urettferdig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Alle de gode dikterne drikker way to much. Jeg er allerede halveis. Alle kunstnere drikker way to much. Har det noengang blitt laget en bra musikkplate edru? Nei det var det jeg trodde Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kom igjen, dra den "kan ikkje alle berre få ein ball kvar?", 'då! Nynorsk! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Avinstallere funket ikke. Dumme msn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hihi, søte larsemannen. Han fortjener bedre han Det jeg prøver å si jeg også, men verden har bestemt seg for å være urettferdig. Life sucks. Trallalallallaaaa...begynner å bli rastløs her...jeg har dyktig lyst på røyk nå..var så flink å tok med meg en pakke med en sigg i *mad* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg har ødelagt sjangsen min. Nå regner det igjen Ta på deg en hvit topp og bukse og løp ned ! Dj_ : feilsøkt? , prøvd å laste ned en annen versjon/type messenger klient? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Dj_ : feilsøkt? , prøvd å laste ned en annen versjon/type messenger klient? Feilsøkt sånn 17 ganger tror jeg. Den nevner noe at brannmuren kan blokke programmet, men den har jeg ikke rørt så ser ikke helt hvordan det skal gå til sånn plutselig!! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Word b-real. Så stille det var her da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg