Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja. Den er faktisk ganske god. *Gi ostepølse til* gonjimann: kjøpte en pakke på normal butikk, ikke verst. Hva med kattemat? :-| Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Supert. Da tar vi det om 20 år, da?Meg nå, Aalton om 10 år, og så Eple 10 år etter det? Greit, da vet jeg hvor lang makstid vi har. .P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Takk gud, endelig begynner sneen som kom i går å smelte. Begynte å bli skeptisk for at den skulle bli liggende. Eller enda verre, at det skulle komme mer :| Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Meg nå, Aalton om 10 år, og så Eple 10 år etter det? Greit, da vet jeg hvor lang makstid vi har. .P Du vil jo ikke gifte deg før om 5 år uansett, da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg er redd for og dø!Sånn er det alltid. De lurer deg med under falske løfter, og så slår og biter de. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du vil da ikke bli redda. Litt smerte er jo bare gøy. Nora har en merkelig lyst til og kutte av kjønsorganer, så den type smerter vil jeg unngå Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sånn er det alltid. De lurer deg med under falske løfter, og så slår og biter de. Jeg biter ikke så hardt! Du fikk jo ikke merke en gang!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skjer her? Jeg er redd for og dø! Jeg kunne blitt most i en bil i dag. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nora har en merkelig lyst til og kutte av kjønsorganer, så den type smerter vil jeg unngå Det hører jo med i et forhold. Skjønner henne godt, jeg. Hei, NgZ! Kom hit litt! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg er redd for og dø!Sånn er det alltid. De lurer deg med under falske løfter, og så slår og biter de. hun var veldig snil og kosete i starten... men... men... nå er hun bare ond Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg kunne blitt most i en bil i dag. Hvorfor skjedde det ikke? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du vil jo ikke gifte deg før om 5 år uansett, da. Jeg skal ikke gifte med før jeg er 25, og ikke få barn før jeg er 27. Tidligst. Egentlig tror jeg jeg bør la være å få barn. Tror ikke jeg vil meg selv så vondt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva med kattemat? :-| Tror du ikke jeg tar vare på de eller? Er igjen litt tørrfor. Det holder til jeg har spist. Så får jeg kjøpe 15 kg kattemat etterpå. Quark kan bare knaske på en gulrot imens. livretten hennes. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg kunne blitt most i en bil i dag. her er det ikke biler Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg kunne blitt most i en bil i dag. Hvorfor skjedde det ikke? Fordi vi greide å vrenge bilen vekk.. Og den "" var ikke helt snill Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Espen, du skulle gått for en Vaage. Om ikke søss, så hva med meg? ;P Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg skal ikke gifte med før jeg er 25, og ikke få barn før jeg er 27. Tidligst. Egentlig tror jeg jeg bør la være å få barn. Tror ikke jeg vil meg selv så vondt Det er 5 år til. Eller nesten 4, da, men uansett. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg biter ikke så hardt! Du fikk jo ikke merke en gang!!Joda. Sier vi. Det hører jo med i et forhold. Skjønner henne godt, jeg.Hei, NgZ! Kom hit litt! Du vet da at jeg holder meg unna når du har skarpe gjenstander i hendene. hun var veldig snil og kosete i starten... men... men... nå er hun bare ond Lage klubb? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Espen, du skulle gått for en Vaage. Om ikke søss, så hva med meg? ;P hadde i såfall blitt søstra di... men ho virker litt.... hmm... løs! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva med kattemat? :-| Tror du ikke jeg tar vare på de eller? Er igjen litt tørrfor. Det holder til jeg har spist. Så får jeg kjøpe 15 kg kattemat etterpå. Quark kan bare knaske på en gulrot imens. livretten hennes. Jammen da så! 15 kg. Jøsses. De spiser en del, mao? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg