min sin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Klager du alltid? neida og aldri seriøst Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er det bare hos meg forumet er utrolig tregt nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er det bare hos meg forumet er utrolig tregt nå? Nope. Er sånn her også. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nå er det ikke lenge til Hovefestivalen :D Du er domm. Jeg vil også. Du er dum. Forresten, sånn "out of the blue", du er ikke tilfeldigvis egentlig trønder, Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg er tilfeldigvis ikke trønder. Stemmer det. Aldri satt min fot i trøndelag. Aldri planer om det heller. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hurra, jeg fikk lyd i Bioshock. Og forumet er rimelig ttregt her også. :| Akkurat som t-tasten min. 8D Endret 19. juni 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg er tilfeldigvis ikke trønder. Stemmer det. Aldri satt min fot i trøndelag. Aldri planer om det heller. Daså, da er det bare en gedigen tilfeldighet - ikke noe å snakke om forøvrig. Si ikke det min gode mann, det kan hende at du møter en snasen trønder pi eller gut vøtt, da er det ikke godt å si hva som skjer. chokke Hva som er så elsk med det? Jeg kunne vel brukt det norske uttykket: "ut av det blå", men det høres bare teit ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Daså, da er det bare en gedigen tilfeldighet - ikke noe å snakke om forøvrig. Si ikke det min gode mann, det kan hende at du møter en snasen trønder pi eller gut vøtt, da er det ikke godt å si hva som skjer. Hvorfor lurte du? Forresten så skal jeg heller revurdere planene mine om jeg møter en snasen trønder pi. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 chokke Hva som er så elsk med det? Jeg kunne vel brukt det norske uttykket: "ut av det blå", men det høres bare teit ut. Er en bra sang bare . Hmm, er Diskusjon.no-temaet fucka hos ere og? Ikke dynamisk, men den vanlige. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nå er det ikke lenge til Hovefestivalen :D I know. ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Mewmew, glemte å åpne vinduet da jeg la meg i går. Våknet nå med en forferdelig lukt på rommet og vondt i huet. Eid. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Unnskyld språket, men: "Holy fucking crap!" Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg er tilfeldigvis ikke trønder. Stemmer det. Aldri satt min fot i trøndelag. Aldri planer om det heller. Du går glipp av en fantastisk plass med masse molter (æsj) og villige fjortisjenter. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg våknet ikke før nå og jeg skulle vært på skolen kl. 09:40. Dette er tredje skoledagen jeg dropper på de fem siste. Heldigvis er ikke disse siste dagene noe viktig da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 OMG rKyCakDuQFQ I hit that with a stick. Nå er det ikke lenge til Hovefestivalen :D I know. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg