MrBjoern Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Dere sitter her og prater om hvem i klassen deres som røyker tjall. Litt kjipt om en av dem klarer å rote seg inn på forumet. Og jeg er fremdeles negativ til å bruke navnet på folk, i slike sammenhenger. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Dere sitter her og prater om hvem i klassen deres som røyker tjall. Litt kjipt om en av dem klarer å rote seg inn på forumet. Og jeg er fremdeles negativ til å bruke navnet på folk, i slike sammenhenger. Det var det jeg prøvde og unngå, så jeg gjorde så generalisert som mulig men at du alikevel skjønte det, men /discussion, nå diskuterer vi detta på msn Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 ugh, for heller drikke opp denna spriteboksen, så legger jeg meg BONSKI! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 I stedet for å skrive om slikt i kafeen at all... Så kan man vel da ta det på msn først som sist. Ingen andre her vet hvem Polakken er, og har vel strengt tatt ingen interesse av å vite det heller. Ellers er det vel heller ett fåtall som virkelig bryr seg, om to tenåringer finner på å røyke hasj... Men ja. Jeg legger meg nå. Hurra for jobb i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Natta, mrbjoern. Nå klarte jeg omsider å skru av playstation og tv-en, tror jeg slenger meg i køya. edit: Forresten, jeg tar meg en episode Scrubs først, for å få morsomme drømmer Endret 18. juni 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Bør vel køye sjøl, trur jeg. skal på skolen i morgen kveld for avslutning, så jeg kan jo sove så lenge jeg vil i morra Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Bør vel køye sjøl, trur jeg.skal på skolen i morgen kveld for avslutning, så jeg kan jo sove så lenge jeg vil i morra Samme her, men jeg kan ikke sove lenge, fordi mor har bestemt at jeg og hun skal vaske hele huset i morgen. Takk for den fridagen lixm Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ikke klag over en mindre fridag, Vintermåne. Det er fremdeles 60 igjen. Men da tar jeg kvelden jeg også. Skal sette ut stoler til avslutningen i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jeg må opp tidlig i morgen, jo. Skal opp til Nie. Faen, faen, faen. >_< Edit: GJETT hvem som slukner først i bilen, så i sengen hennes? xD Endret 19. juni 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ikke klag over en mindre fridag, Vintermåne. Det er fremdeles 60 igjen. Men da tar jeg kvelden jeg også. Skal sette ut stoler til avslutningen i morgen tidlig. Nei, er ikke 60 igjen. Har bare et lørdag fri før jeg skal begynne å jobbe. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 *gjesp*Døgnrytme. Pff... /signed Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg våknet av meg selv, 2 minutter før alarmen o.0 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg må opp tidlig i morgen, jo. Skal opp til Nie. Faen, faen, faen. >_<Edit: GJETT hvem som slukner først i bilen, så i sengen hennes? xD Eventuelt i lenestolen hennes. 8D Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg våknet 3 timer for sent Jeg skal være våken fra 7 til 8 på morgenen, før jeg kan gå hjem. Våknet klokka 10 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Får håpe at du iallefall sov godt da : p Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg er så pissed akkurat nå! Autocad suger småstein, nekter å kjøre på klientene selv om jeg har skaffet ny lisensfil, satt opp lisensserver og deploymentserver - så påstår faenskapet at lisensen er ugyldig. Jeg skal gi dem ugyldig jeg. [/rant] God morgen kaféen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg