Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg så er det at avslutningsfesten på skole varte for meg og n4w, bare 1,5 time, mens andre er der oppe enda sitter med sprit og grass og hygger seg.

Itilegg til den peneste og hyggeligste jenta er der oppe også nå, hun kom selvfølgelig rundt et kvarter før jeg og n4w ble henta

Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt at du ikke gidder å være med på det Campin Carl. Klassefestene er de siste festene jeg går på. Det er så mye rølp og fanteri at skoledagen på mandag alltid er preget av pinlige stunder. Nei, skal jeg først på en fest, så drar jeg på en hvor ikke klassen min deltar.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner godt at du ikke gidder å være med på det Campin Carl. Klassefestene er de siste festene jeg går på. Det er så mye rølp og fanteri at skoledagen på mandag alltid er preget av pinlige stunder. Nei, skal jeg først på en fest, så drar jeg på en hvor ikke klassen min deltar.

Tingen er at dette er aller siste gangen så mange av oss er samla, den siste skoledagen var i går, og jeg har fått vitnemålet mitt, fikk 3.53 i snitt

Lenke til kommentar
For meg så er det at avslutningsfesten på skole varte for meg og n4w, bare 1,5 time, mens andre er der oppe enda sitter med sprit og grass og hygger seg.

Itilegg til den peneste og hyggeligste jenta er der oppe også nå, hun kom selvfølgelig rundt et kvarter før jeg og n4w ble henta

For å være helt ærlig med deg, gikk du ikke glipp av veldig mye.

Folk som leker fulle, blander brus og litt vodka, for så å leke enda mer fulle. Mens resten bare står rundt grillen og prøver å holde varmen. :)

Lenke til kommentar

Og hvorfor gjorde du det? :p

Edit: Til SnittLeif ja.

Det høres ut som du gjerne skulle vært der. Hvorfor er du ikke det da?

Kunne ikke bli henta senere, og de ville ikke at jeg skulle gå hjem fra vikersund (der mrbjoern bor omtrent)

Og vi er ferdige med 10. klasse nå

Hihi, jeg har rota rundt i Vikersund noen ganger, og der er det lange avstander mellom stedene.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Avslutningsfesten for 10. klasse er ikke mye å gå glipp av. Er sikkert mange du ikke har lyst til å se igjen heller, slik var det for meg. Uansett, det blir bare fjortissfyll og drama. Tviler på at det er så veldig å være stolt av. Ta dette fra en som så og si aldri dro på noen "fest" på ungdomsskolen: Det er kanskje ikke så kult å ikke være der sånn akkurat i øyeblikket. Men det kommer atter en dag. Kanskje litt synd med hun jenta, men du får sikkert flere sjangser.

Lenke til kommentar
Folk som leker fulle, blander brus og litt vodka, for så å leke enda mer fulle. Mens resten bare står rundt grillen og prøver å holde varmen. :)

Blei det noe mer grass på Veronica og Polakken?

De hadde nettopp tatt en da jeg dro hørte jeg de sa noe om det

Endret av Campin Carl
Lenke til kommentar

Joda, jeg skal nok nevne det for deg om jeg skal opp/ned eller hvor det nå enn ligger, bussen finner veien uansett.

Blei det noe mer grass på Veronica og Polakken?

De hadde nettopp tatt en da jeg dro hørte jeg de sa noe om det

Dere sitter her og prater om hvem i klassen deres som røyker tjall. Litt kjipt om en av dem klarer å rote seg inn på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...