Terje92 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 3,33 jaja, bør kanskje vurdere å være litt mer aktiv i timene da Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Stakkars. Drikket nok veske i dag? Viktig og drikke nok vann. Hvis du tisser gult så drikker du for lite. Jeg drikker aldri nok. Men mamma hadde også hodepine, og vi bruker å få hodepine når det er torden i lufta. Tror det er det. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg drikker aldri nok. Men mamma hadde også hodepine, og vi bruker å få hodepine når det er torden i lufta. Tror det er det. sannsynligvis ^^ torden-migrene. Endret 18. juni 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg drikker aldri nok. Men mamma hadde også hodepine, og vi bruker å få hodepine når det er torden i lufta. Tror det er det. Hah, jeg har det. Får migrener hver gang været skifter brått fra sol til overskyet og stygt. Speeeeesielt. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg vil ha en deodorant Glemte å kjøpe en før jeg dro på jobb. *stinke fælt* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ooh, ny forumfunksjon. Jeg elsker unødvendige duppedingser.Jeg vedder på at du er hankjønn. Meg og Nie har matchende sko til Hovefestivalen. I hovefargene. Harry? Naah. Er de i hovefargene? Det la ikke jeg merke til. Grellt. ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg vil ha en deodorant Glemte å kjøpe en før jeg dro på jobb. *stinke fælt* Hahaha. Hvor jobber du? Husker jeg gjorde det en gang. Da kjøpte jeg meg en deodorant på jobben. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg vil ha en deodorant Glemte å kjøpe en før jeg dro på jobb. *stinke fælt* Hahaha. Hvor jobber du? Husker jeg gjorde det en gang. Da kjøpte jeg meg en deodorant på jobben. Folka på gamlehjemmet her bruker nok ikke mye deodorant, nei Så vanskelig å få kjøpt her. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Folka på gamlehjemmet her bruker nok ikke mye deodorant, nei Så vanskelig å få kjøpt her.Da lukter du vel ikke nok til å overdufte dem uansett. Ellers er det jo bare å snike litt Axe fra 95 år gamle Eskil, som kjøpte den etter å ha sett tv-reklamn for å sjarmere Gunhilde i senk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Gunhilde? O_O Jeg har hørt Gunnhild. Og jeg syns det var ille, men, Gunhilde? Oo Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Gunhilde? O_OJepp. Du søkte på kvinnenavnet: Gunnhilde Det er 7 kvinner som har Gunnhilde som første fornavn. Det er 7 kvinner som har Gunnhilde som eneste fornavn. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Gunhilde? O_OJeg har hørt Gunnhild. Og jeg syns det var ille, men, Gunhilde? Oo Det er NgZs pussige hjerne som kommer opp med slikt. >.< Bare ignorer det. Jepp. Du søkte på kvinnenavnet: Gunnhilde Det er 7 kvinner som har Gunnhilde som første fornavn. Det er 7 kvinner som har Gunnhilde som eneste fornavn. Det har to n'er. *pirke* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Dumme, elendige laptoptastatur. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Gunhild er da ikke så ille. Gunhilde derimot hørtes ikke helt bra ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Gudestrid er et teit navn til barn, uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg skal skrive emodikt om min kamp mot kaken i løpet av kvelden/morgendagen. Og finne tursekken min. Og finne ut om vi kjøpte den campingsekken eller ikke (*host* NIE! *host*). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kjente ei som het Gunvor for lenge siden. Hun kalte seg for Gunwar på IRC. Det var litt kult egentlig. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Var vel for å få engelsktalende til å uttale det riktig det da Bytex? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Og finne ut om vi kjøpte den campingsekken eller ikke (*host* NIE! *host*).Blablablabla. Jada. Vi må finne ut av det. Men du vet det kommer ann på Heidi. 8D Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Digg: http://www.jamendo.com/en/album/4722 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg